Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » En wat vind jij mooi aan jezelf?

En wat vind jij mooi aan jezelf?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 22 juni 2010 - 19:56:
Veel van ons hier zijn vrouwen en hebben vaak over van alles te klagen over zichzelf. Maar vertel eens aan ons wat je wél mooi vindt aan jezelf!
En jullie mogen ook natuurlijk over andere zeggen wat je mooi vindt aan hem/haar.
Als je het leuk vindt, mag je ook een foto laten zien. Van bijvoorbeeld je benen, buik, haren, ogen, mond, misschien zelfs oren! Ga zo maar door..

Let's get started with the compliments!



Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 13 maart 2012 - 20:50:
Mijn ogen en als ik lach heb ik kuiltjes in mijn wangen

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 14 maart 2012 - 15:03:
Nog steeds hetzelfde eigenlijk. Mijn haar, omdat ik er veel mee kan en ik het er elke keer anders kan uitlaten zien - voornamelijk door het kapsel though. Mijn ogen. Ze zijn echt heel donker en ik vind de vorm ook mooi (beetje amandelvormig). En mijn nagels. Ze groeien makkelijk lang, ze zijn stevig en hebben ook een hele mooie vorm. Mensen geven me echt heel veel complimenten over mijn nagels.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 maart 2012 - 15:14:
Ik kan niet echt meer verzinnen dan ik al heb genoemd- lengte, ogen en handen. Is dat weinig? Het klinkt als zo weinig ;x

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 maart 2012 - 18:14:
^Dat klinkt eigenlijk alsof je alles van jezelf mooi moet vinden. :'

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 27 maart 2012 - 18:16:
Mijn ogen en lach :]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 7:52:
^Dat klinkt eigenlijk alsof je alles van jezelf mooi moet vinden. :'
Nou, dat natuurlijk niet. Maar ik vraag me af of het in mijn geval niet erg weinig is, zeg maar ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 maart 2012 - 10:25:
Ik denk dat je op bepaalde momenten in de toekomst nog wel ingevingen krijgt als: "He, eigenlijk zijn mijn X best mooi!". Als je alles vanaf moment 1 prachtig vond, zou je een beetje te veel van jezelf houden denk ik. Niet dat ik bedoel dat je jezelf niet voor 100% mooi mag vinden en ik zou niets liever hebben dan dat we allemaal voor 100% tevreden zijn met hoe we eruit zien, natuurlijk, maar ik bedoelde dat meer in een bimbo kind of way van "I'm sooo pretty omg".

Ik vind mezelf soms mooi als ik opsta. Waarschijnlijk omdat ik dan nog niet zo goed wakker ben en wat wazig zie. _o_ Eens ik mijn gezicht gewassen heb, ben ik alweer wat realistischer though.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 maart 2012 - 10:35:
Mijn lippen. (met dank aan het genetisch materiaal van mijn papa)
En mijn borsten. (I haz perfect boobs)
Dat zijn de enige twee dingen waar ik nooit ofte nimmer onzeker over zal zijn, hoe rottig mijn dag ook is. Voor de rest hangt het een beetje af van het moment. Vandaag vind ik mijn haar wel leuk, omdat het eens mooi valt.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 maart 2012 - 13:16:
@Emma jep,ikblijfookEmmazeggen^^ - Nee, dat valt echt mee. Ik ben alleen tevreden met mijn ogen. Eerst vond ik mijn nagels mooi maar die zijn nu echt vol met barstjes en all that so that changed

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 17:19:
@Jess: Mooi zo. Ik prefereer Emma. Dan ben ik in ieder geval niet de enige
Alleen is het bij mij wel weer zo: Ik vind mijn ogen wel mooi. Behalve dat ze te klein zijn.
Ik betwijfel of ik ooit helemaal tevreden ga zijnnover iets^^"
@Natascha: Ik gok dat het bij mij meer wordt dat ik later terug kijk en me realiseer dat ik niet zo lelijk was als ik nu denk Net zoals ik in de eerste dacht dat ik best een soort van stoer was en als ik nu foto's terugzie, ik iets heb van: WAT WAS IK SCHATTIG!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 maart 2012 - 17:37:
Ja, dat heb ik dus ook! Ik vind mijn oogkleur wel mooi ikhebechtietsmetbruineogen. maar ze zijn klein D:
zeurzeurzeur

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 17:42:
Mijn ogen zijn bruin met een beetje groen, maar met veel zonlicht lijken ze groen(:
maar ja, te klein dus.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 18:08:
Mijn ogen zijn ook bruin >.<

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 18:16:
Mijn ogen zijn ook bruin >.<
Maar een paar posts geleden vond je ze nog mooi?

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 18:18:
(...)Maar een paar posts geleden vond je ze nog mooi?

Ik vind ze ook mooi maar ik bedoelde eigenlijk dat ik er blij mee ben. Dus ik bedoelde dit ''n.n'' tekentje



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15