Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » En wat vind jij mooi aan jezelf?

En wat vind jij mooi aan jezelf?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 22 juni 2010 - 19:56:
Veel van ons hier zijn vrouwen en hebben vaak over van alles te klagen over zichzelf. Maar vertel eens aan ons wat je wél mooi vindt aan jezelf!
En jullie mogen ook natuurlijk over andere zeggen wat je mooi vindt aan hem/haar.
Als je het leuk vindt, mag je ook een foto laten zien. Van bijvoorbeeld je benen, buik, haren, ogen, mond, misschien zelfs oren! Ga zo maar door..

Let's get started with the compliments!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 maart 2012 - 18:19:
(...)
Ik vind ze ook mooi maar ik bedoelde eigenlijk dat ik er blij mee ben. Dus ik bedoelde dit ''n.n'' tekentje
ah. Dat verklaart (:

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 28 maart 2012 - 18:20:
(...)ah. Dat verklaart (:

Hahaha!

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 28 maart 2012 - 21:27:
Ik weet niet meteen wat mooi te vinden aan mijn uiterlijk... maar ik vind dat ik trots mag zijn op wie ik ben.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 31 maart 2012 - 20:54:
Had ik al eerder gezegd, maar mn ogen dus: Shine

Er was ooit een keer eens een discussie [nouja discussie]over mijn oogkleur.
Het hoort dus groen te zijn, maar er zit ook veel grijs in en wat blauw -en zelfs bruin. _0-

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 31 maart 2012 - 21:09:
asdlasldkasjkl jij eh. <3

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 1 april 2012 - 16:23:
Had ik al eerder gezegd, maar mn ogen dus: Shine

Er was ooit een keer eens een discussie [nouja discussie]over mijn oogkleur.
Het hoort dus groen te zijn, maar er zit ook veel grijs in en wat blauw -en zelfs bruin. _0-



zucht, go away.
haha

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 1 juni 2012 - 22:51:
Ik vind dat iedereen hier nog eens iets mag opnoemen over wat hij/zij mooi vindt aan zichzelf, daarom topic omhoog!

Ik moet nu natuurlijk zelf meedoen en euhm, toegegeven, het is makkelijker om te zeggen wat je haat aan jezelf dan wat je mooi vindt. Maar als ik dan iets moet zeggen, euhm.... . Mijn borsten, denk ik. Maar dat vind ik zo stom klinken he. : D Maar ik hou het maar op dat.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 1 juni 2012 - 23:19:
*giechelt*

Ehm. Ik vind mijn voeten schattig. Klein en cute enzo. Maar wel rot met schoenen kopen. Maar daar gaat het hier niet om

En eh. Mijn haar als ik net bij de kapper geweest ben. En niet zoals nu :p

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 juni 2012 - 23:22:
Ik ehm. Vind mijn ogen mooi. Ik heb sowieso iets met bruine ogen maar idunno I kinda like my eyes^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 1 juni 2012 - 23:24:
En je hebt een memorabel gezicht. Want ik wist jou nog

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 juni 2012 - 23:29:
AHHAHAHA. Thanks for remembering me

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 juni 2012 - 0:37:
Wat ik hiervoor al heb gezegd - lengte (hoewel ik eigenlijk wel een paar centimeter langer wil zijn), ogen (hoewel ik die een beetje te klein vind) en handen (daar ben ik echt best wel tevreden mee).
Maar ik ben eigenlijk ook wel blij met mijn borsten, ondanks dat het heel erg frustrerend kan zijn als ik leuke zomerjurkjes niet pas omdat het een heus gevecht is om hem aan te krijgen en ik het gevecht niet altijd win. Maar ik heb vandaag een zomerjurkje gekocht dus nu ben ik blij ^-^
Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn over of mijn borsten te klein zijn.

Hoewel het vaker ook nog wel irritant kan zijn. Het is niet eens dat ik belachelijk grote borsten heb, maar blijkbaar stond ik op vakantie bekend als het meisje met de grootste borsten op veld C. En mwah. Dat vond ik nou toch niet de leukste benaming om bekend onder te staan, eigenlijk.

Maar hier moet je opnoemen wat je mooi vindt. Dus. Dat. Ja.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 juni 2012 - 9:50:
Aw, Emma. Anderzijds noemen wij een jongen soms ook wel: de jongen met de breedste kas, dus op zich lijkt het me nog wel een compliment voor je borsten. Hihi. ^-^

Ik ben de afgelopen tijd echt heel erg verdikt en ik vind dat vreselijk, want ik was eigenlijk net van plan om een beetje strakker te worden tegen de zomer. Maar ik heb gisteren een nieuwe bikini gekocht (een totaal andere dan ik eerst wou overigens, maar dat is offtopic hier) en ik voel me er heel erg mooi in. Daarom: mijn lichaam in dié ene bikini vind ik nog wel acceptabel en met die bikini aan vind ik mezelf zelfs mooi/leuk, terwijl ik anders vol horror wegkijk van de spiegel. En dat vind ik ook wel het vermelden waard. ^-^

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 juni 2012 - 17:03:
Ik ben soms ook wel blij met m'n lichaam. Meestal. Mensen zeggen ten minste meestal dat ik mooi dun ben. Also, ja. En eh. Mijn haar vind ik eigenlijk ook mooi. M'n natuurlijke haarkleur dan weer niet maar m'n haar wel. En de haarkleur die ik nu heb ook (: Ennn mijn ogen zijn leuk. Mijn oogkleur, that is. Want het is nóóit hetzelfde. Want ik heb van dat bruin en goud erin en dat verandert steeds en dat is leuk. En mijn huid is meestal best we'll mooi en glad en egaal en mooi. Meestal. Nu niet, I blame le sickness. En dit begint echt een waslijst te worden haha. Maar er zijn ook heel veel dingen die ik niet mooi vind. -shuts mouth-

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 4 juni 2012 - 19:05:
Mijn lach



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15