Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » En wat vind jij mooi aan jezelf?

En wat vind jij mooi aan jezelf?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 22 juni 2010 - 19:56:
Veel van ons hier zijn vrouwen en hebben vaak over van alles te klagen over zichzelf. Maar vertel eens aan ons wat je wél mooi vindt aan jezelf!
En jullie mogen ook natuurlijk over andere zeggen wat je mooi vindt aan hem/haar.
Als je het leuk vindt, mag je ook een foto laten zien. Van bijvoorbeeld je benen, buik, haren, ogen, mond, misschien zelfs oren! Ga zo maar door..

Let's get started with the compliments!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 16:59:
Aw, Emma. Anderzijds noemen wij een jongen soms ook wel: de jongen met de breedste kas, dus op zich lijkt het me nog wel een compliment voor je borsten. Hihi. ^-^

Ik ben de afgelopen tijd echt heel erg verdikt en ik vind dat vreselijk, want ik was eigenlijk net van plan om een beetje strakker te worden tegen de zomer. Maar ik heb gisteren een nieuwe bikini gekocht (een totaal andere dan ik eerst wou overigens, maar dat is offtopic hier) en ik voel me er heel erg mooi in. Daarom: mijn lichaam in dié ene bikini vind ik nog wel acceptabel en met die bikini aan vind ik mezelf zelfs mooi/leuk, terwijl ik anders vol horror wegkijk van de spiegel. En dat vind ik ook wel het vermelden waard. ^-^
Het is ook wel een compliment, maar conversaties als "Hij is aardig." "Nee, hij doet alleen maar aardig tegen jou omdat hij je in bed wil krijgen." worden vrij vervelend na een tijdje.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 11 juni 2012 - 17:52:
^ Agree, maar als een man als Ryan Gosling/vul-hier-u-hottie-in-naar-keuze enkel met mij praat om mij in bed te krijgen, guuuuuuurl, I'm not complaining. Ohja, moest ik single zijn natuurlijk.

Ahem. Het is blok, duidelijk merkbaar.

Maar effe serieus: Dat snap ik wel hoor, dat zo'n conversaties vervelend kunnen zijn.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 juni 2012 - 0:17:
I snap. En het is ook niet leuk als je die jongen in feite als gewone vriend wel leuk vindt, want dan wil je het ook niet aansporen of weet ik veel. Ik hoop dat mensen een beetje ophouden met daar zo over te praten.

Er is een jongen uit onze (Carlina) studierichting. En daar zijn veel geruchten over, als in: hij probeert bij iedereen (ik hoop heel echt dat Carlina niet meteen doorheeft over wie het gaat, want ik hou dit eigenlijk vooral voor mezelf _o_). En onlangs zeiden een aantal van die meisjes die het meest over hem roddelen (maar het zijn schatjes, Letteren is gewoon een enorme roddelrichting _o_): "Het is officieel, N. Jij staat op zijn lijst." en: "Jij bent zijn volgende slachtoffer." en: "Oh ja, als die dat en dat vraagt (ik had iets verteld over een gesprek) dan is die aan het proberen bij u." etc.

Makes me sad. Ik bedoel maar. Die jongen wéét dat mensen op die manier over hem praten en hij heeft een vriendin en ik kan me niet eens inbeelden hoe naar dat moet zijn voor dat meisje. Hij heeft ook al gepolst naar die roddels (involving yet another very nice girl, who suddenly thinks he's trying to get her into his bed, gewoon omdat hij de laatste tijd aardig tegen haar is), en ik heb hem gezegd dat het mijn zaken niet zijn.

Ik word daar een beetje moe van. En ik vind hem écht fijn om mee te babbelen, dus ik wil wat er gezegd wordt daar niet tussen laten komen. Anderzijds wil ik mezelf ook niet te veel laten verwachten: het is niet omdat ik zelf de neiging heb om die roddels naast me neer te leggen en er niet naar te luisteren, dat er geen waarheid in zou zitten. Ik heb ook een beetje schrik dat hij inderdaad alleen maar met mij praatte omdat ik "de volgende" was. Maar... als ik daar zelf al vanuit ga, verpest ik het een beetje voor mezelf, nee? Dus ik ga lekker met hem blijven babbelen en bovendien zie ik hem nog wel goed bevriend worden met mijn eigen vriendje (allebei enorme voetbalfans van warempel DEZELFDE teams, terwijl ik dacht dat mijn vriendje een beetje lonely was in zijn voetbalsmaak _o_).


Oh ja, wat ik eigenlijk kwam zeggen: ik denk dat ik mijn haar wél mooi vind. Vandaag. Het is ros en oranjeachtig en blondig en lang en stijl en er valt niet echt iets mee aan te vangen en ik vind het doorgaans heel simpel en niet mooi gewoon - maar vandaag vond ik het leuk. Dus dat moet ik even online vereeuwigen. ^^"

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 13 juni 2012 - 16:35:
^ Ooooh Vespie you're so mean- ik wil echt weten wie het iiiiiiiiiihiis!

Ik ken ook een jongen uit de richting en die is ook altijd heel vriendelijk tegen alle meisjes en heeft ook al 2 vriendinnen uit de richting gehad, maar 1. hij is nu vrijgezel en 2. ik denk niet dat hij echt een sportskindaguy is dus dan voldoet hij niet aan jouw criteria.

Maar ik kan de jongens die ik bij naam ken uit de richting volgens mij op 1 hand tellen, dus grote kans dat ik hem niet ken. _o_
Oh ja, dat doet me eraan denken: ik kwam net een jongen tegen die ook 3 jaar T&L heeft gedaan, ook NL-ENG plus kwam in het alfabet net achter me dus we zaten altijd samen als het zo van die kleinere klasjes waren. Ik passeerde hem dus op straat en ik merk dat hij naar mij kijkt, mij herkent en hij kijkt weg. Loser. Ook al zijn we niet bevriend, een vriendelijk knikje van herkenning is in zo'n gevallen toch het minste he. Enfin, dat doe ik toch altijd.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 juni 2012 - 17:14:
*heel bericht getypt* Wacht. Ik verhuis naar PM of gastenboek zodat dit topic schoon blijft. _o_

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 17 juni 2012 - 20:48:
Ik vind mooi aan mezelf dat ik niet perfect ben.
Ik ben niet super mager, wil ik ook niet zijn
Ik ben ook niet super dik ^^ yay me
Ik ben klein... ze zeggen toch "Klein maar dapper"?
Mijn gezicht heeft niet de perfecte vorm met de perfecte ogen en neus en glimlach.. maar het is wel mijn gezicht en ik ben er trots op!!
Ik heb geen perfecte handen met mooie lange vingers, ik heb eerder stompjes, maar dan nog, ik kan er goed mee overweg dus ik heb niet te klagen
Mijn voeten lopen soms wat scheef, kan ik niet echt iets aan doen...
Mijn benen zijn niet het slankst maar voor mij zijn ze perfect.
Soms heb ik nog een puistje, nu ja, puberteit is bijna voorbij, ik ben er bijna vanaf
Allemaal dingen waar ik mee kan leven
Voor mij ben ik mooi, is iedereen mooi, soms moet je de schoonheid gewoon wat verder zoeken xx
En als ik dan toch even iets aan mijn uiterlijk moet noemen dat ik wel mooi vind... mijn armen, ik weet niet waarom maar die vind ik persoonlijk echt wel mooi xx

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 juni 2012 - 20:53:
Ik ben klein... ze zeggen toch "Klein maar dapper"?

Klein maar dapper, groot en slapper!

En om in dezelfde lijn te blijven; ik heb kleine oortjes en daar ben ik blij mee.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 juni 2012 - 20:54:
... En bedankt, Do. (;

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 juni 2012 - 21:00:
... En bedankt, Do. (;

Bedankt, Do? -volgtniet-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 juni 2012 - 21:03:
Klein maar dapper, groot en slapper!
Dat's niet echt positief, oder?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 juni 2012 - 21:05:
(...) Dat's niet echt positief, oder?

Dat's gewoon iets wat wij aan deze kant van de grens zeggen als grote mensen lachen met "verticaal achtergestelden" zoals ik. ;p

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juni 2012 - 21:11:
"Verticaal achtergesteld" <3 Hihi.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 juni 2012 - 21:13:
Hahahaha. x)
Niet dat groot zijn leuk is. Maar. Ja. ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 17 juni 2012 - 21:33:
(...)
Klein maar dapper, groot en slapper!

En om in dezelfde lijn te blijven; ik heb kleine oortjes en daar ben ik blij mee.


Ik heb ook veel te kleine oren, maar ze zijn schattig

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 17 juni 2012 - 21:55:
Hahahaha. x)
Niet dat groot zijn leuk is. Maar. Ja. ^^


Je moet maar denken: ik heb nog altijd de kans om model te worden!

En mijn ene oor is groter dan mijn ander oor. Echt heel raar. Mijn ene oor is schattig terwijl het ander niet zo schattig is. *facepalm*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15