Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » En wat vind jij mooi aan jezelf?

En wat vind jij mooi aan jezelf?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 22 juni 2010 - 19:56:
Veel van ons hier zijn vrouwen en hebben vaak over van alles te klagen over zichzelf. Maar vertel eens aan ons wat je wél mooi vindt aan jezelf!
En jullie mogen ook natuurlijk over andere zeggen wat je mooi vindt aan hem/haar.
Als je het leuk vindt, mag je ook een foto laten zien. Van bijvoorbeeld je benen, buik, haren, ogen, mond, misschien zelfs oren! Ga zo maar door..

Let's get started with the compliments!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 juni 2012 - 21:57:
Nee want daar ben ik 1. te dik voor 2. te groot voor x)
Oh en 3. niet mooi genoeg meer.


Maar ja dat is offtopic. Ik eh. Eh. Vind. eh. Nog steeds alleen mijn haarkleur mooi eigenlijk.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juni 2012 - 23:07:
Als er iets is dat mij opvalt aan modellen de laatste tijd, he, dan is het wel dat ik ze niet mooi vind en dat ze vooral een raar gezicht hebben waar goed mee gefotoshopt kan worden en verder niks. Dus ik denk dat het safe to say is dat jij niet niet mooi genoeg bent, maar té mooi. ^-^
(En even nuanceren: natuurlijk vind ik ook modellen héél mooi. Het valt me de laatste tijd alleen opvallend vaak op dat ik de modellen die ik zie, lelijk vind. En dan dat normale meisje dat me passeert over straat, die zit ik dan aan te gapen. En dan stoot ik mijn vriend aan van: "Zij heeft een mooie kont/mooie benen/mooie borsten/mooi haar/..." _o_)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15