Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » En wat vind jij mooi aan jezelf?

En wat vind jij mooi aan jezelf?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 22 juni 2010 - 19:56:
Veel van ons hier zijn vrouwen en hebben vaak over van alles te klagen over zichzelf. Maar vertel eens aan ons wat je wél mooi vindt aan jezelf!
En jullie mogen ook natuurlijk over andere zeggen wat je mooi vindt aan hem/haar.
Als je het leuk vindt, mag je ook een foto laten zien. Van bijvoorbeeld je benen, buik, haren, ogen, mond, misschien zelfs oren! Ga zo maar door..

Let's get started with the compliments!



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 okt 2010 - 22:25:
Eigenlijk ben ik best tevreden met me lichaam maar ja er zijn altijd wel dingen wat je beter zou willen hebben of anders of zo maar nu even de dinge die ik mooi vind:

- Me ogen. (omdat ze ieder seizoen van kleur veranderen.)
- Me haar. (omdat als het met de goeie shampoo is gewassen het GOED zit!)
- Me voeten. (omdat ik gewoon van mijn kleine teentje houd)
- Me oren. (omdat ik (vanmezelfvind) dat ik lieve kleine oortjes heb.)
- Me navel. (omdat daar een moedervlek onder zit. En ik heb niet zo'n uitsteeksel ding. (sorry voor mensen die dat wel hebben. Maar vind het bij mezelf er raar uitzien, ookal heb ik het niet, Sorry nogmaals))

En ja dat was het ongv. wel.
Nee wacht.
Ik vind me neus ook leuk. Omdat ik geen neusbotje heb! Dus is me neus heel fleksibel (schrijf je dat zo? Vast niet!!??)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 mei 2011 - 15:08:
Mijn borsten!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 6 mei 2011 - 15:08:
Mijn ogen en dan ook verder helemaal niets. X]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 mei 2011 - 15:16:
Mijn ogen en dan ook verder helemaal niets. X]

Jouw ogen zijn prachtig <3
Maar je hebt gewoon een super schattig hoofd, weetje?
En je haar is leuk met die nieuwe kleur.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 8 mei 2011 - 0:54:
Mijn oren XD En de moedervlek tussen m'n borsten XD

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 8 mei 2011 - 13:12:
Mijn oren XD En de moedervlek tussen m'n borsten XD

OHHOHOHOH. iemanddieikkenheeftookeenmoedervlekdaar. echtechtechtpreciesinhetmidden. ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 8 mei 2011 - 13:19:
Ik denk uhm. Mijn wimpers, want met een heel klein beetje mascara lijkt het dan alsof ze echt abnormaal lang zijn, en ik hoef ze sowieso nooit te krullen. En voor de rest weet ik niets.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 8 mei 2011 - 13:52:
(...)
OHHOHOHOH. iemanddieikkenheeftookeenmoedervlekdaar. echtechtechtpreciesinhetmidden. ^^


Ja bij mij dus ook, echt vet vaag XD

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 8 mei 2011 - 14:28:
Mijn haar. Ik kan er echt zoveel mee.
Mijn ogen, I guess en mijn nagels.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 mei 2011 - 14:48:
Ik heb mijn haar weer gekleurd, en ik vind de kleur nu best oké. Het is nog wel heel erg wennen, maar ik raak er vast ooit wel aan gewend.

Westwick
Westwick is offline

[129]
Westwick zei op 9 juli 2011 - 10:19:
Even denken ,mijn wimpers en ogen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 maart 2012 - 8:34:
(Ik denk dat het nooit kwaad kan om dit topic weer actueel te maken, so excuse me voor het reageren in zo'n oud topic. Yay voor positivisme! (: )

Ik vind 's morgens mijn lippen heel mooi, want dan zijn ze heel dik en symmetrisch. Niet Angelina-like, maar wel dik en mooi. 's Middags zijn ze dat al niet meer though, want het komt doordat ik met een nachtbeugel slaap. ^^"

En zowel mijn ex-vriendje als mijn huidig vriendje zweren (zworen) dat ze mijn ogen het mooist vonden aan me. So I guess dat mijn ogen, hoe droog en dull ik ze ook vind, wel iets zijn waar ik heel blij mee mag zijn. ^-^

Oh ja. En mijn haar. Dat blijft altijd dubbel. Het is moeilijk om je eigen haar mooi te vinden als je je hele leven lang "die rosse" bent geweest en geen vrienden had, maar het is ook moeilijk om in die asociale isoleringsverlegenheid te blijven zitten als grown up people je van tijd tot tijd zuchtend vertellen hoe prachtig ze je haar vinden. So. Hoe graag ik ook donkerbruin haar zou willen: mijn haar is mooi. <3

Nianne
Nianne

Nianne is offline

[67]
Nianne zei op 12 maart 2012 - 19:53:
Ik ben niet zo super tevreden over mezelf, maar ik ben wel tevreden over mijn haar en ogen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 maart 2012 - 8:03:
Oh oh - mijn lengte. Stiekem zou ik een centimetertje of vijf langer willen zijn, maar dit is ook wel oké.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 13 maart 2012 - 16:56:
Ik vind mijn ogen heel mooi ^^ daar heb ik altijd al complimenten over gekregen dus dat zit er helemaal in ^^ enenen het klinkt misschien stom, maar ik vind mijn voeten ook wel redelijk mooi, en dat komt omdat ik de perfecte teenslipper voetjes heb



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15