Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (1)

Home » Forum » Schrijver ID's » Bodines SchrijversID

Bodines SchrijversID

1 2
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 okt 2010 - 22:11:
Naam: Bodine
Leeftijd: 19
Foto: links.

Pauze

Mundus Novum
when everything is at peace
just one person can destroy it all.
when love and friendship are at risk.
can they make it, can we save the world?
©Bodine & Suki Story


Verhalen

Zwischen die Welten
Geïnspireerd door Les Afghanes On Tour, het gaat dan ook over Tom die lastiggevallen wordt door een groep meiden. Ze gaan steeds verder, tot Tom op een gegeven moment besluit het niet meer te pikken en zich te verzetten.

Koordinaten Unbekannt
Dit verhaal gaat over Tom. Hij krijgt rare dromen, over zijn eigen leven. Dan komt hij op mysterieuze wijze in een andere wereld terecht, weg van de aarde. Het lijkt perfect; het zonnetje schijnt, het is lekker warm en er zijn geen hysterische fans. Er ontbreekt echter één ding: Toms broertje, Bill.

Secrets
Tom, Bill, Gustav, Georg
Vier jongens, vrienden, artiesten
Vier eenzame zielen,
In een poging hun hart te volgen
Woede, vreugde, verdriet
Onzekerheden, leugens, geheimen


Scherven
Over Jody, die verlaten wordt door de enige persoon van wie ze ooit echt gehouden heeft.

Ghost of you
Het is een herschreven en uitgebreide versie van de allereerste fanfictie die ik ooit schreef. Tom is overleden en heeft Bill alleen achtergelaten - dit is hoe Bill ermee omgaat.

Schaakspel
Over vijf jongens die in een situatie terechtkomen waarin slechts één ding duidelijk is: er is geen uitgang. En er zijn geen spelregels.

Kamer 427
Dit verhaal speelt in de toekomst, in een gevangenis in het noorden van Schotland. Harry is één van de gevangenen aldaar, en hij is nieuwsgierig naar degene die vastzit in de kamer naast hem. Hij gaat op ontdekkingstocht en komt erachter dat het allemaal een stuk mysterieuzer in elkaar steekt dan hij in de eerste instantie gedacht had.

Ogen
Het vervolg op Schaakspel: voor de overlevenden is het nog niet afgelopen.

Ruïne
Op acht jarige leeftijd verhuist Harry Styles in verband met pesterijen van Holmes Chapel naar Doncaster in de hoop een frisse start te maken. Tegen zijn verwachtingen in vindt hij inderdaad al snel sociale aansluiting en jarenlang lijkt het erop dat het voor altijd zal zijn – tot aan die schijn bruut een einde gemaakt wordt.

Familieportret
Louis Tomlinson (40) is getrouwd met Eleanor Calder (40) en ze hebben een dochter, Olivia Tomlinson, van veertien: de leeftijd waarop verjaardagsfeestjes ineens tot één uur 's nachts duren. Eleanor en Louis ontwikkelen steeds meer meningsverschillen over de omgang met deze feestjes. En wat heeft Louis zelf eigenlijk allemaal uitgespookt toen hij jong was?

Het witte complot
Jaime is Cercei beu en bedenkt een plan om haar voor eens en voor altijd te laten weten dat hij écht niet meer in haar geïnteresseerd is, maar daarvoor heeft hij wel hulp van Loras nodig.

Vlinders en kuiltjes
Je typische ‘Louis en Zayn zitten op school en zijn populair dus ze kunnen met iedereen naar bed met wie ze naar bed willen, behalve misschien die ene persoon…’

De honderdste hongerspelen
Waarin ik een zooitje hedendaagse beroemdheden de arena in heb gegooid.


Shots

Taking Over Me
I lie awake and try so hard not to think of you. But who can decide what they dream? And dream I do.
I believe in you. I'll give up everything just to find you. I have to be with you. To live, to breathe, you're taking over me.


De Tijd [TC]
De tijd was aangebroken. De tijd van onzekerheden. Hij moest opzoek gaan naar zichzelf. Om erachter te komen wie hij was, moest hij er eerst achterkomen wie hij niet was. Hij zou antwoorden moeten zoeken op de vragen die door zijn hoofd spookten, maar die zouden lang niet altijd aangenaam zijn. Hij bereidde zich voor op gevechten tegen de waarheid. De tijd van experimenteren was gekomen. Hij zou er zelf achter moeten komen wat de effecten van zijn daden waren. Hij zou zich openstellen voor nieuwe gevoelens, of die nu prettig waren of niet. Hij was klaar om voorgoed punten te zetten achter oude vriendschappen en stond open voor nieuwe. Hij ging opzoek naar zichzelf en was vastbesloten die zoektocht succesvol af te sluiten.

Like Animals
Liefde is iets moois. Zeggen ze. Tot je verliefd wordt op iemand waar je niet van mag houden. Niet op die manier. Dan is liefde ineens niet mooi meer, dan is het vies. Dan kan je erdoor in de problemen raken. Maar als je echt van elkaar houdt, kan dat toch ook niet in de weg staan?
©Bodine & Suki Story
Warning: we waren extreme melig toen we dit schreven, ga er alsjeblieft niet serieus over nadenken, want dan is het inderdaad heel ranzig.

De verandering
One Direction dit keer. Dus dit is compleet anders, denk ik.

De weddenschap
Tom Kaulitz, Georg Listing, Jared Leto.
Wat als een weddenschap uitgroeit tot meer dan een weddenschap?

Lost in paradise
Over twee jongens die weglopen in de hoop samen te kunnen zijn.

De misdadigers
Een verhaal over Niall en Zayn die 's nachts inbreken in een zwembad, met alle gevolgen van dien.

Snow white queen
Over Bill die tot het uiterste gedreven wordt door iemand in zijn directe leefomgeving.

Kerstmis
Gewoon, een beetje kerstmis-liefheid á la Larry.

My Bloody Valentine
Een shot op het nummer My Bloody Valentine van Good Charlotte.

Glazen dromen
Een shot over Georg die er helemaal doorheen zit en besluit een einde aan te maken.

Worthy To Say
Een shot over Niall die intrek neemt in een Britse studentenflat waar onder andere Louis al woont. Het is geïnspireerd door het nummer Worthy to Say van Nickelback.

Twijfel
Geïnspireerd op Sleepwalker van Adam Lambert.

Kopie
De sterren waakten over de schaduw die ze geworden was.

Harry's Geheim
Harry Potter zit in zijn vijfde jaar op Zweinstein en probeert middels De Strijders van Perkamentus zijn medeleerlingen voor te bereiden op de strijd tegen Voldemort. Professor Omber roept de hulp van onder andere Draco Malfidus in om deze groep mensen te ontmaskeren, maar dit loopt niet zo soepel als ze gehoopt had.


Stand Alones

Zonsondergang
Boy Meets Girl
Eyes Catch
Duisternis
Same Thoughts [TC]
Puur
I Can Shine
Het Leven
Attention
Altijd
Eerst tranen
Geen leeftijd
Zijn nieuwe droom
Voor zijn broertje
Als de maan
Onkruid
Suiker op een stokje
Alleen zijn geur
Pianoles
Tot nooit meer
Zijn ogen
Fotogeheim
Niet hem
De stem
Tegels
Natuurlijker
De stem
Als je komt
De laatste keer
Het was
The Life Cure


Schrijfwedstrijden

Het imperfecte huwelijksaanzoek
The End Is Near
Don't Let Me Get Me
Alcoholistisch vuurwerk
Paranoia
Nachtmerrie
Nieuw leven
Het medicijn
Kaitlyn Robbins
De bobbel
Nooit meer pijn
Water
Harry Loui suo salutem
Yin en yang
Caelum
Daar, ver weg
Het serveerstertje
Kamperen
Kom thuis
12 april 2153
Parels
Buitengewoon
Tussen de bomen


Prompts

Harry Potter: 1.
One Direction: 1, 2, 3.
Skins: 1.
Tokio Hotel: 1.


Upcoming



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 okt 2010 - 22:27:
Eindelijk! Hehe, goedzo Bootje. ^^
En De Tijd is zo mooooooi. <3

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 okt 2010 - 22:31:
IKMOETNOGZOVEELLEZEN. o.o <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 feb 2011 - 21:41:
Secrets afgerond.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 juni 2011 - 23:25:
Nieuwe stand alone: Attention

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 aug 2011 - 20:38:
Oh, geweldig, deze ook maar weer 'ns updaten. Nieuwe SA: Altijd. En ik heb Mundus Novum maar op pauze gezet, want dat wordt 'm voorlopig niet.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 maart 2012 - 13:51:
Nieuw 3-shot: De verandering. Ik zet waarschijnlijk van de week het eerste hoodstuk erop, maar ik dacht ik maak dat dingetje alvast aan en update het hier meteen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 mei 2012 - 13:15:
Nieuwe 3-shot: De weddenschap.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 juli 2012 - 14:01:
Updates.
Scherven is intussen alweer bijna afgelopen.
En er komt een nieuw shot aan: Lost in paradise.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 aug 2012 - 11:51:
Ennnn ik heb eindelijk weer een Tokio Hotel fanfictie: Ghost of you.
Het is een herschreven en uitgebreide versie van de allereerste fanfictie die ik ooit schreef. Tom is overleden en heeft Bill alleen achtergelaten - dit is hoe Bill ermee omgaat.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 dec 2012 - 20:58:
Zo, die hele zooi is ook weer geupdate. (:

Azula
Azula

Azula is offline

[8]
Azula zei op 6 feb 2013 - 16:30:
<3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 feb 2013 - 23:05:
Ik zou inderdaad zo geloven dat je 15 bent. :'

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 27 dec 2013 - 23:12:
Hey, Ik wou graag mee doen aan je schrijfwedstrijd, kan dat nog? Zo ja, wat is de eerste opdracht?
xx

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 dec 2013 - 15:56:
Geüpdatet. En om heel eerlijk te zijn vind ik het best wel een gigantische waslijst, haha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 feb 2014 - 19:28:
Nieuwe SA.



1 2