Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 21:03:
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'


Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 13:16:
Ik heb de stemmen nog eens bekeken, in de hoop er iets nuttigs uit te halen. En tot nu toe heb ik alleen maar een iniemini aanwijzig. En dat slaat eigenlijk nergens op, want nu zit ik met 2x 3 verdachten - which means 6 mogelijke verdachten die in 2 groepjes van 3 verband houden. En van die 2x 3 laat ik voorlopig 1 groepje lopen, omdat er niet echt een hele goede reden is ze verdacht te vinden, van het andere groepje ben ik nog bezig met op wie ik zal stemmen.
(maar waarschijnlijk word ik gewoon gestoord van DA, want ik probeer echt vanallerlei verbanden te leggen die waarschijnlijk niet eens mogelijk zijn.)

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 maart 2011 - 13:16:
@Kay; Was maar een grapje Je hoeft jezelf niet te verdedigen!! Het is idd zonde dat ik wel druk ben, maar ik moet gewoon even tijd gaan vrij maken voor DA. Gewoon een uurtje ofzo. Even het forum doorlezen en dan kijken op wie ik stem met de lynch. Ik heb zo'n idee dat random.org mij vandaag weer gaat helpen

@Julia; Leuk spel hé!

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 13:18:
@Angela: Oh? oeps.... nja, misschien kunnen anderen er alsnog wat mee.
dat kan ook het zijn van Sarita en Rosie16...
en dat je het vergeet kan iedereen overkomen... ik vind je niet verdacht, maar wat Kayley zegt, je neemt het heel serieus dit. dus het was verassend.
@Kayley: dan is dat ook opgehelderd voor iedereen..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 13:21:
@Julia: Deel het met ons? Dan kunnen we zien of die verbanden echt zo onmogelijk zijn, anderen hebben er een ander zicht op en dat helpt jouw mening misschien ook verder evolueren richting de juiste richting.
@Angela: Ach, niets mis met twee rondes random. Zolang het maar niet té lang duurt.

Oh, how I love Dark Age.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 13:28:
@Kay: ik had eerst de mensen die niet hadden herstemd en nog een groepje dat de eerste keer al op iemand had gestemd over wie herstemd moest worden, en daarna op iemand anders had gestemd. Toen heb ik gekeken bij wie het logisch zou zijn, waarom, wie van hen op elkaar stemde blabla. En toen ben ik net weer gaan kijken, tegen mezelf theorieën gaan mompelen en nu klopt het allemaal niet meer.
En nu weet ik het ook niet meer.
[volg je het nog? :x]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 13:30:
Min of meer, aangezien ik dat ook eerst had gedaan. Zien naar de stemmen en herstemmen en stuff. Maar het is nog redelijk vroeg in het spel, en ik ga er maar vanuit dat iedereen random is gegaan.
De lunch snap ik echter niet helemaal. Ofwel is het een badside die alles op mij wilt afschuiven door Suk te lunchen, maar dan zijn ze naïef omdat ze geloofden dat het zou kunnen werken, ofwel was het random.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 13:42:
Zou het niet kunnen dat de badside het deed omdat ze willen dat wij denken dat ze onervaren zijn, terwijl ze dat juist niet zijn?
Hmm. Dat zou trouwens niet erg logisch zijn, zo vroeg in het spel.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 13:43:
Dat kan ook. Eigenlijk kan alles nog wel. Ze kunnen ook Suki geluncht hebben omdat ze verwarring willen zaaien. Of weet ik veel.
Ik denk in ieder geval dat de badside nu dik met ons aan het lachen is, maar we krijgen jullie nog wel!!

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 8 maart 2011 - 14:07:
Ik heb alles door gelezen.
Ik snap het niet, ik heb nooit gezegt dat ik weer op Kay ga stemmen. Ik laat haar nu even haar ding hopend dat ik daar verder mee komt. De berichten van Kayley zijn namelijk nogal inspirerend en ze helpen me goed op weg.
Ik heb ook een paar hints op gevangen. Dus ik gooi heel mijn stem planning om en weet nu op wie ik ga stemmen. Voor zover ik er achter gekomen ben is de kans te klein dat Kayley weer Badside is.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 maart 2011 - 14:11:
@Kay: Dan hoop ik dat het lachen hun snel vergaat, want er zijn nu al twee tovenaars weg, meer kunnen wij, kan ik er niet bij hebben. Er mag nu wel iemand van de badside afvallen. De goodside mag wel weer een potje winnen!!

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 8 maart 2011 - 14:12:
@Angela

Goodside gaat dit gewoon winnen. Dat gebeurt want ik vind dat dat moet

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 14:14:
I love your spirit, we loodsen de goodside wel naar de overwinning!
En als ik er achter kom dat jullie met mijn voeten rammelen en badside zijn, dan krijg ik jullie nog wel!

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 maart 2011 - 14:14:
That's the spirit! En nu als de donder een theorie maken! ;D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 maart 2011 - 14:15:
Maar ik geef Bodine wel gelijk; als ze goodsider is zijn we zwaar de pineut als ze eruit ligt. Maar aan de andere kant moeten we wel [net als bij iedereen] in het achterhoofd houden dat ze een badsider zou kunnen zijn, en we dus niet alles zomaar moeten slikken.
Maar op dit moment zie ik niet echt redenen om Kayley te verdenken.

Als ik overkwam alsof ik zei dat we alles moeten slikken, dan is dat nogal een faal actie van mij, want dat bedoel ik niet. Natuurlijk kan Kay ook badside zijn. Ik zeg alleen dat ik de redenen voor verdenking tot nu toe nogal zwak vind, en dat we de actieve leden [voorlopig] moeten koesteren.
Ik geloof idd dat het nog geen nut heeft om Kayley er uit te spelen. Als we nu alle op Kayley stemmen is de goodside de pineut. En heeft de badside een te grote kans om te winnen. Daar in tegen denk ik dat iedereen die de vorige potjes mee hebben gedaan en weten dat Kayley zo goed is het liefst Kayley willen houden. Tenzij ze echt een goodside is en de badside wil haar dan uit hebben.

Hoe weet je zo zeker dat wij dan de pineut zijn? Ik bedoel - als ze wél badside is, dan vernietigen we wellis waar de link naar de badside, maar bij iedere badsider die eruit ligt gaan we er toch een klein beetje op vooruit.
Het lijkt nu misschien alsof ik mezelf heel erg tegenspreek en ik blijf erbij dat we Kay er [voorlopig] niet uit moeten stemmen omdat ze nou eenmaal heel actief is en zo, maar hoe kan jij helemaal zeker weten dat wij de pineut zijn als Kay eruit ligt?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 8 maart 2011 - 14:17:
@Bo

Ik had jullie posts gelezen en jullie zeiden dat Kayley goed was. Dus ik dacht: Als Kayley er uit ligt dan kan ze ons niet sneaky hint meer geven.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19