Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 21:03:
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'


Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 maart 2011 - 19:22:
Random.org => nummer vier.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 maart 2011 - 19:42:
Damn. Waarom duurt het toch zo lang tot het 20.00 is? Alhoewel het niet echt uitmaakt, want ik ben nu met ELise Glee aan het kijken hihi.
Alleen wordt dat vaak onderbroken door Elise die maitjes leest. (vooral van DA. Geen zorgen, we zijn er dan heel strikt in dat ik het dan niet zie.)
Hopelijk wordt ik er niet uitgesmeten, want ik heb zin om de DarkSide te ontmaskeren.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 maart 2011 - 20:00:
De hel was los gebroken op het podium. Artiesten renden rond, zochten dekking, probeerden niet gewond te raken.
Miley Cyrus liep er ook tussen. Alleen vreesde zij niet voor haar leven. Nee. Ze liep rond in de hoop een leuk slachtoffer te vinden.
En die vond ze.
Hayley Williams, de zangeres van Paramore liep haar voorbij en struikelde. Ze ging plat op haar bek en bleef kreunend liggen.
'Ah, help me alsjeblieft,' ze stak haar hand naar Miley uit.
'Maar natuurlijk,' glimlachte ze poeslief. Ze haalde een award achter haar rug vandaan - van iemand gejat, van wie wist ze niet meer, maar dat maakte ook niet echt uit -, en beukte in op het tere lichaam van Hayley.
Die gilde, maar niemand hielp haar - veel te bang dat ze het volgende slachtoffer werden.


Pline is vandaag gelyncht. Ze was Hayley Williams, een tovenaar.

Stemming.
1. xDevilBitch - MoonRocker
2. Bodine - realMe
3. Kayley - neversay [2]
4. Rosie16 - Pline [2]
5. missxangel - xEmma
6. neversay - Pline [1]
7. realMe - Mine [2]
8. xEmma - Kayley [1]
9. xSoParanoid - realMe [1]
10. Pline - Rosie 16 [2]
11. MoonRocker - Rosie16 [1]
12. Mine - Kayley [1]
13. Lipsy - xSoParanoid

Herstemming.
1. xDevilBitch - Pline
2. Bodine - Rosie16
3. Kayley - Pline [1]
4. Rosie16 - Kayley [3]
5. missxangel
6. neversay - Rosie16
7. realMe - Pline [2]
8. xEmma - realMe
9. xSoParanoid - realMe
10. Pline - Pline [4]
11. MoonRocker - Rosie16
12. Mine
13. Lipsy

Katy, Chester en Jared liepen gezamenlijk door de immens lange gangen backstage. Ze zochten een goede schuilplek, het was niet meer veilig om rond te hangen, er vielen overal gewonden, of er dooien waren gevallen was nog niet bekend.
'Jongens, ik ben bang. Het is te stil hier,' fluisterde Chester. Hij fronste, en keek met een benauwde uitdrukking om zich heen.
'Is het niet juist goed als het stil is? Het is erger als we iemand horen gillen, wie weet wie er nu weer slachtoffer wordt van dat gestoorde kind,' mompelde Jared. Maar ook hij leek niet op zijn gemak, zijn ogen schoten constant heen en weer, zijn handen waren tot vuisten gebald.
Katy stond stil, 'Laten we maar gewoon een willekeurige kleedkamer in gaan, ik denk dat we dan wel veilig zijn.'
De jongens stemden toe, en Katy opende de deur naar de eerste kleedkamer die ze vond.
Voor ze allemaal naar binnen konden lopen, klonk er echter een afgrijselijke gil.
Katy bleef als versteend staan, Jared keek met een ruk op en liep op de bron van het geluid af.
De andere twee volgden hem.
Wat ze aantroffen deed hen alledrie stilstaan, ze konden niet anders dan toekijken.
Op de grond lag het levenloze, bebloede lichaam van een vrouw, Shakira, over haar lijk stond een tiener gebogen.
De tiener stond op, en veegde zijn bebloede handen aan zijn jack af. Het was Justin.
'Wie van jullie wil de volgende zijn?' hij grijnsde en liep op hen af.
Katy was de eerste van de drie die geluid gaf, door te gillen, en daarna Chester en Jared aan hun armen mee te slepen, 'Wegwezen!'


xSoParanoid is vandaag geluncht. Ze was Shakira, een tovenaar.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 maart 2011 - 20:07:
ik leef nog..... wat een opluchting.

het zijn allebij twee tovenaars......
twee goodside......

nou ga ik de stemmen maar eens bekijken, ook al weet ik dat het random is.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 7 maart 2011 - 20:08:
Twee tovenaars. Slechte zaak het had een badsider moeten zijn. Maar gelukkig zijn het tovenaars - klinkt lullig maar zo bedoel ik hem niet. Tovenaars hebben geen speciale krachten en tot nu toe zijn de specials allemaal nog in leven!-. Oh boy, morgen nieuwe Lynch op wie moet ik gaan stemmen? Kayley lijkt voor mij het verdachts omdat Suki haar verdacht maakte maar dat kan ook een trucje zijn van de badsiders. Help.. Ik ga even goed nadenken en hopen dat iemand met een theorie komt.

@Elise; je fluffs zijn geweldig, daar ligt het in ieder geval niet aan.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 maart 2011 - 20:08:
Ahw, arme Suki en Pline. ):

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 7 maart 2011 - 20:10:
Ik vond het al zo raar dat ik niet heb gestemd maar ik heb alleen in het forum gezegd op wie ik zou stemmen. Volgende keer toch maar doorgeven (a)


@Josje; daar gaan de meeste mensen van uit, maar dat hoeft niet persee zo te zijn.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 maart 2011 - 20:10:
@Angela, Kayley is een ervaren speelster, zou het niet te opvallend zijn om Suki te lunchen omdat ze Kayley verdacht maakte?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 maart 2011 - 20:10:
ik zie niets....

alleen Suki en Julia stemde twee keer op dezelde, maar Suki is een tovenaar....
dit gaat nog lastig worden...

@Angela: oh, dat maakt het er nog moeilijker op...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 maart 2011 - 20:12:
R.I.P Suki & Pline <3
2 goodsiders... Begint alweer goed.
Maar we hebben de specials nog, dat is een schrale troost.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 maart 2011 - 20:12:
@Daniëlle: het kan ook zijn dat ze dat ons wil laten denken, zodat ze dat alsnog kan doen....

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 7 maart 2011 - 20:13:
@Daan het was ook een domme theorie die ik zelf ook weer afkraak, dus ach.

@Josje Welcome to the game!! Het is niet makkelijk maar als je m eenmaal door hebt, kun je het dan tegen mij zeggen want ik ben nog aan het zoeken (a) ;D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 maart 2011 - 20:14:
Shit man, meteen twee goodsiders dood. (ik vond de tweede Fluff trouwens best wel angstaanjagend O.O)

Hmm.. Ik kan wel gaan kijken wat de stemmingen rond Suki zijn, maar dat heeft niet zoveel nut, aangezien de badside niet weet wie op wie heeft gestemd omdat de lynch en lunch tegelijkertijd zijn geplaatst.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 maart 2011 - 20:25:
@Josette: Ik denk dat we niet moeten kijken naar wie twee keer op dezelfde stemde, maar naar wie er de eerste keer op iemand stemde op wie we moesten herlynchen, en daarna veranderde van stem. Want dat is vreemder dan dat je gewoon bij je (random) stem blijft.
@Angela: Ik ben inderdaad wel ervaren genoeg niet degene te gaan lunchen die mij verdacht maakt.

Ik vind het jammer dat Suki er nu al uit ligt. Ze ging dan wel op mij in het begin, er zat iets van waarheid in en ze maakte het potje actief. Dus ik denk dat we haar veel beter hadden kunnen gebruiken dan iemand die eigenlijk redelijk inactief is.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 maart 2011 - 20:28:
Nooh geen goodsiders. Dat is verschrikkelijk, mensen de volgende moet een badsider zijn!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14