Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 21:03:
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'


Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.



Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 maart 2011 - 22:54:
Oke ik snap hem

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 maart 2011 - 23:04:
Oh, Rosalie, ik vroeg me af; had jij een reden om Kayley eruit te willen stemmen bij de herstemming?

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 maart 2011 - 7:45:
@Kay; Nee ik was met mijn stomme kop echt vergeten te stemmen. [/S]Ik heb het gewoon druk maar dat mag geen excuus zijn.[/S]
Even terugkomend op jou verdachtheid. Ik zei dat omdat jij de enigste was die een raar bericht had, waar Suki op reageerde en toen werd Suki geluncht. Ik heb namelijk ook geen aanknopingspunten om iemand verdacht te maken en aangezien jij voor de hand lag, koos ik jou. Maar mijn theorie was wankel omdat ik zei 'maar misschien ook niet'.

@Bo; Ze zijn echt geweldig hè!! Ik blijf eigenlijk alleen kijken door hun. Euhm offtopic.. Je hebt gelijk wat je over Kay zegt. Dat als ze meespeelt is ze meestal badside en anders is ze host, maar waarom zou deze keer anders zijn dat ze nu geen badside zou zijn? Ik heb werkelijk geen idee want er is geen enkele aanwijzing dat Kay of iemand anders badside is, maar het zou wel zo kunnn zijn. Je zou dingen pas kunnen uitsluiten als je er zeker van bent.

Ik heb nog werkelijk geen idee op wie ik moet stemmen. Er staat heel weinig dingen in het forum om iemand te verdenken, dus mochten er mensen zijn die mogen scannen, laat het hier zo subtiel mogelijk weten

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 10:06:
ik heb net het hele topic doorgelezen en in het begin was alleen Kayley verdacht. plotseling kwam Bodine met waarom ze niet verdacht hoeft te zijn en iedereen lijkt ineens met haar eens te zijn? nou snap ik dat we er niet vanuit moeten gaan dat kayley net als in bijna alle vorige potjes die ze speelde badside is, maar toch vind ik het raar. overigs heb ik nog geen bewijs gezien dat kayley badside is, dus snap ik ook niet helemaal waarom iedereen in het begin van het potje gelijk haar verdacht maakt...

ook Sarita zegt op de vorige bladzijde eerst dat ze kayley wil laten gaan, dan zegt ze stel dat ze badside is, en dan wil ze haar weer laten gaan.....

misschien heeft iemand hier iets aan??

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 maart 2011 - 11:30:
@Josje; Ik denk dat iedereen dit deed, omdat er voor de rest geen aanknopingspunt had. Kayley sprong uit de bocht met haar mailtje om de goodside veel succes te wensen. Als dit het enige rare mailtje is in dit topic gaan mensen snel denken dat zij dan de badside is. Het kan een valstrik zijn, maar het kan ook goed bedoelde steun zijn. Ik ga ervan uit dat het goed bedoelde steun is, maar het zou ook een valstrik kunnen zijn. Maar ach, wij zijn billen brand moet op de blaren zitten.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 11:34:
oh, ik snap hem, dankje

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 maart 2011 - 11:36:
Graag gedaan

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 11:57:
Mailtje? XD
En btw, we moeten alles ook niet te snel afschrijven. Ik vind het fijn dat Bo me verdedigt, maar tja, niet altijd zo snel mee gaan, Leute. En nu ook, Josette, laat je niet te snel ompraten. Badsiders staan er om bekend met elk zuchtje wind mee te gaan. Als je er te erg tegenin gaat, trek je de aandacht en kan je verkeerde dingen zeggen. Dus Josette kan daar wel een punt hebben.
Wat ik nu eigenlijk wil zeggen. Mensen, denk goed na en volg in de eerste plaats je eigen ideeën, wees kritisch over wat anderen zeggen, want het kan makkelijk een valsstrik zijn.
Ik heb drie mensen in gedachten, als ik straks op de laptop ben, ga ik even terug lezen en die mensen onder de loep nemen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 12:14:
ik vond het (toestraks) toen ik het terug las eerder verwarrend. Kayley is wel verdacht, niet verdach, wel, niet....

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 maart 2011 - 12:24:
@Josje: Lees alle dingen is goed door, ook die Kayley heeft gepost en maak dan uit wat jij vind. Vind jij Kayley verdacht of niet?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 13:01:
@Angela: ik zal proberen je vraag te beantwoorden...
ik vind haar op zich niet verdacht.

ze heeft in het begin van het topic dan wel "Veel succes Goodside" gezegd, waarop Suki meteen reageerde. tegen suki verdedigde Kayley zich goed, waarin kayley als laatst zei:
Dat jij me zo vroeg in het spel al verdacht wilt maken, is wel wat anders...

Kayley komt in de herstemming waarop ze reageert met:
Ik wou eerst ook zo reageren, í  la Ik? o.o, maar misschien heb ik het er een klein beetje naar gemaakt met mijn 'Veel succes goodside'. Damn.

ze overleeft de herstemming.
Suki ligt er nu uit. door de lunch. dat zou haar verdacht maken.

Ook probeert ze drie mensen verdacht te maken, alleen van Angela heb ik een echte verdediging gezien. Ze gaat er bij de andere niet verder op in. wat ze in vorige potjes naar mijn idee wel deed....

Verder toen we met zijn allen in discussie waren of ze nou wel of niet badside was, hield ze zich bijna geheel afwezig. Al staan hier en daar wat berichtjes, dus offline was ze niet.

Ze blijf in mijn ogen heel neutraal...

Ik vind nu eerder Sarita op Rosie16 verdacht… Rosie16 omdat ze zich geheel afzijdig houdt en Sarita omdat ze zegt dat ze weer op Kayley gaat stemmen, maar niet stemt. Dat kan ook aan de inbox van Fanfic liggen, bij mij doet hij af en toe ook raar…

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 maart 2011 - 13:05:
@Josje: Eigenlijk bedoelde ik dat je het voor jezelf zou uitmaken, maar als ik dit zo lees komt het wel lekker over. Je hebt het mooi samengevat! Even over Rosie16 en Sarita, afzijdigheid betekend niet meteen badside. Het kan betekenen dat ze een rol heeft waarmee ze niet weet hoe ze daarmee moet omgaan. Ze zou idd badside kunnen zijn (Rosie16) maar ook iets anders. Over Sarita heb ik weinig te zeggen. Ik weet alleen wel dat ik ook had gezegd dat ik op Rosie16 zou stemmen en het niet heb gedaan. Hierdoor vinden mensen uit het topic mij verdacht, maar ik weet dat ik het gewoon stomweg ben vergeten om te doen en er geen achterliggende gedachte achter ligt, anders had ik ook in het topic niet laten weten op wie ik zou gaan stemmen... (a)

lekker verwarrend zo'n potje DA!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 13:08:
@Angela: Ik vind je niet verdacht, alleen dat een beetje vreemd, omdat jij Dark Age altijd heel serieus neemt.
@Josette: Dat is pretty much alles dat ik in dit spel al gedaan/meegemaakt heb, yes. Even over dat ik weinig zei tijdens Bo's bescherming over mij: ik wist niet goed wat zeggen.

Naja, ik ga dus zo even terug lezen, maar er is nog niet héél veel gepost (Negen bladzijde, is al wel wat, maar je snapt me wel? :] ) en dus kan ik er nog niet al te veel uit opmaken. En ik moet nog even bedenken op wie ik ga stemmen vanavond...

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 maart 2011 - 13:12:
@Kay; Ja maar ik ben ook gewoon heel vreemd Ik neem het idd normaal altijd serieus, maar ik ben eigenlijk best wel druk en vind het dan moeilijk om de aandacht weg te geven aan DA (a)
Even over je opmerking over dat er veel is gepost. Je wilde toch een actief spel? Wordt er veel gepost, begint mevrouw weer te zeuren x'D Veel lees plezier en ik hoop dat je iets vind!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 13:14:
Nee, ik bedoel. Er is wel heel wat gepost. Maar de meeste posts zijn ofwel heel inhoudsloos, zoals de 'ik ga random op...' posts. En dan nog een groot deel is mijn verdediging, en stuff. Maarja. Uh.
En ja, nou, het kan best dat je druk bent (jammer genoeg), maar dan nog. Naja. Voor mij ben je nog pretty neutraal.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18