Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 21:03:
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'


Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.



missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 9 maart 2011 - 8:42:
@Kay; Ik weet dat er weinig hints vallen maar om nou mijn ene keer van stemmen steeds als argument tegen mij te gebruiken vind ik een beetje zwak. Als ik al badside zou zijn, waarom zou dat dan de enige hint zijn die ik per ongeluk heb laten vallen. Mijn stem was ik gewoon vergeten bij Elise in te leveren. Dit kwam ook omdat ik dacht dat we die dag alleen een lunch zouden hebben en ik niet zou hoeven stemmen. Ik denk dat ik het met mijn stomme kop wel in het forum heb gezet maar gewoon ben vergeten het te doen. Maar je schrijft dat er nog een uitgebreide theorie komt. Ik ben benieuwd en hoop dat je dan iets nieuws hebt want als een keer stemmen een rol speelt, zijn er meer mensen die je kunt verdenken en lipsy (forgot her name) heeft de herstemming ook niet gestemd, heeft weinig gezegd in het forum en zij komt er wel mee weg? Maar ik moet aan, de bus pakken naar stage. Ik lees de theorien wel tijdens stage en hoop dat ik kan reageren ;D

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 maart 2011 - 9:28:
lipsy (forgot her name) heeft de herstemming ook niet gestemd, heeft weinig gezegd in het forum en zij komt er wel mee weg?


dat vind ik ook raar. ze heeft nog niets gezegd in dit topic, en ze stemt ook niet. alleen de eerste random stem heeft ze toen meegedaan. Dus Laura??
ben benieuwd of ze dit leest

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 9:30:
(...)

dat vind ik ook raar. ze heeft nog niets gezegd in dit topic, en ze stemt ook niet. alleen de eerste random stem heeft ze toen meegedaan. Dus Laura??
ben benieuwd of ze dit leest


Zou ik haar een berichtje sturen via Q?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 maart 2011 - 9:36:
in de regels staat dat je niet buiten dit topic om mag praten over het spel, of zoiets...... of heb ik het verkeerd begrepen???

Edit: heb het nagekeken en dat mag niet.....

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 9:37:
Niet over je rol toch? Je mag toch wel vragen waarom ze niet actief is of dat ze wat actiever mee gaat doen?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 maart 2011 - 9:41:
Regels:
- Niet praten over het spel buiten het spel om. Dit mag ook niet als je dood bent, of tegen iemand die toch al dood is.


ik weet niet hoe jij het leest, maar ik doe het zo,
letterlijk gekopieerd, ga maar kijken anders.... sorry

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 9:45:
(...)

ik weet niet hoe jij het leest, maar ik doe het zo,
letterlijk gekopieerd, ga maar kijken anders.... sorry


Das ook weer waar Waarom die sorry?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 maart 2011 - 9:59:
dat je haar niet kan helpen, laura

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 10:00:
Ik wilde haar niet helpen ik wilde vragen wanneer ze actief mee gaat doen

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 maart 2011 - 10:12:
oh

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 10:21:
@Angela: Ik had het niet alleen over je stem? Ik plaatste verdenkingen bij iemand, en meestal ben jij de eerste om daar op in te haken. Of je het eens bent of niet. Deze keer praatte je er over weg, en nu doe je het weer.
@Sarita: Met random krijg je er heus geen badsider uit, want de kans is veel groter dat je een goodsider te pakken hebt.
@DiscussieoverLaura: De host mag Laura er op wijzen dat ze inactief is, de spelers NIET. Dat valt onder 'praten over het spel buiten het spel om'.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 10:50:
@Kay

Ja dat kan wel, ik doe maar wat. (meestal ben ik goed in gokken)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 10:52:
Dit is geen gokspel. Alles behalve, dus het is beter dat je gewoon gaat nadenken en logische verbanden ziet.
En nu wil ik een hint van een scannende rol x.x

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 10:53:
oké ik ga nadenken
Jullie moeten alleen weten dat ik niet zo slim ben

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 maart 2011 - 13:24:
Lipsey is nooit echt actief geweest, of dat ligt aan het gat in mijn geheugen. Julia's theorie vind ik vrij goed, misschien moet ik daar nog even naar kijken. Zoals Kay al zei: Angela doet vreemd voor haar doen, of dat eraan ligt dat we al een tijdje geen DA hebben gespeeld of om iets anders laat ik nog even in het midden.
Oké, ik ga het topic weer teruglezen en een fatsoenlijke verdediging proberen te typen, gimmie a sec.
Oh, en Kay, ik zit niet de hele dag achter de computer, eigenlijk hang ik er meer omheen. Maar je hebt gelijk als je zegt dat ik actiever had kunnen zijn.
En over gisteravond: ik kon echt even geen reactie typen omdat mijn buien kennelijk even een week vertraging hadden. Hooray, overemotioneel-kuthumeur.


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20