Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 21:03:
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'


Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 7 maart 2011 - 20:28:
YEAH ! IK BEN WEGGESTEMD

Peace out!

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 maart 2011 - 20:36:
@Kayley: Daar zit ook wat in....
ook zijn er drie die niet herstemde...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 maart 2011 - 20:38:
@Josette: Ik denk dat we niet moeten kijken naar wie twee keer op dezelfde stemde, maar naar wie er de eerste keer op iemand stemde op wie we moesten herlynchen, en daarna veranderde van stem. Want dat is vreemder dan dat je gewoon bij je (random) stem blijft.
@Angela: Ik ben inderdaad wel ervaren genoeg niet degene te gaan lunchen die mij verdacht maakt.

Ik vind het jammer dat Suki er nu al uit ligt. Ze ging dan wel op mij in het begin, er zat iets van waarheid in en ze maakte het potje actief. Dus ik denk dat we haar veel beter hadden kunnen gebruiken dan iemand die eigenlijk redelijk inactief is.
Op het eerste stukje: Ik heb twee keer gerandomd, in dit stadium van het spel ben ik nog lang niet zeker genoeg [zwak gezegd] dat iemand badside is om daar over te beslissen. Ik weet niet of dat voor de anderen ook geldt, maar zo ging het bij mij.

Op het tweede stukje: volgens mij bedoelt Angela juist dat je het misschien gedaan hebt, opdat je dat kan zeggen, of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?

Op het derde stukje: met de zin over dat er iets van waarheid in zat, maak je jezelf een beetje verdacht. Zij zegt dat jij verdacht bent, jij zegt dat daar iets van waarheid in zit.. Of bedoel je het anders?
Maar je hebt wel gelijk dat het zonde is dat Suki eruit is, het spel is een stuk leuker met actievere mensen.

Als de actieve mensen eruit worden gekickt, worden er minder theorieën gemaakt, wat in het voordeel werkt van de badside. Dus misschien is het een ervaren badside? Waarschijnlijk trek ik nu veel te snel conclusies aangezien er maar een lynch en lunch is geweest, maar ik wil heel graag de badside ontmaskeren en misschien filtert iemand iets bruikbaars uit deze hoop woorden?

Oh, trouwens. vandaag was dus een lunch, dus morgen weer lynchen, neem ik aan? [ja, ik weet dat het allemaal heel logisch is enzo, maar ik ben bang dat ik het fout doe xd]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 maart 2011 - 20:39:
Angela, Sarita en Lipsy.
Ik heb Lipsy nog niet al te vaak in het topic gezien [of niet, geen idee].
Sarita en Angela zeiden beiden dat ze zouden stemmen, en deden dat niet. Sarita ging normaal gezien op mij, en ik ben blij dat ze dat niet gedaan heeft want anders was ik er misschien geweest, maar ik vind het toch raar dat ze dat in het topic wel kan zeggen en het niet doorgeeft. Maar het is haar eerste keer, dus van haar wil ik het nog wel op een vergissing steken.
Van Angela geloof ik echter niet dat ze het vergeten is. Zij is een goede, ervaren speelster. Je kan me echt niet wijsmaken dat je dan vergeet je stem in te sturen. Dat gaat er bij mij echt niet in. Dus Angela, I have my eyes on you!

En @Emma: Ze zei dat ik me verdacht kon maken door te zeggen 'Veel succes goodside', en daarin had ze gelijk. En ze heeft het goed recht mij verdacht te vinden, net zoals ik het goed recht heb om random wie verdacht te vinden. Maar we moeten niet vergeten dat ze een tovenaar was en daarom niet kon weten welke rol ik heb.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 maart 2011 - 20:43:
Even voor de duidelijkheid, morgen is er weer een lynch, niet vergeten te stemmen!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 maart 2011 - 20:51:
@Kayley, het kan ook zijn dat hun pb niet verstuurd werd, dat heb ik ook wel eens gehad. Maar zo niet, dan is het inderdaad wel verdacht.

Ik had al een soort van theorie, maar ik ben hem weer vergeten. [/faal]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 maart 2011 - 20:54:
Oh, en excuses voor de lange fluffs, I got carried away.

And I'm proud of you guys, het potje komt best op gang nu. :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 maart 2011 - 20:55:
@Daniëlle: Denk goed na! Elke 'soort van theorie' kan op dit moment genoeg zijn om iedereen in gang te zetten. Ik wil een actief potje, please? :]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 maart 2011 - 20:56:
Wanneer mogen de specials eigenlijk gebruikt worden? Nu, toch?
Want het zou handig zijn als er iemand al meer zou weten enzo.

En no! Twee goodsiders D:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 maart 2011 - 21:01:
Specials mogen al gebruikt worden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 maart 2011 - 21:03:
Ik heb alle posts weer doorgelezen, en Kayley, ik ben tegen een, ehm, boodschap aangestruikeld die me aan het twijfelen maakt. Aan de ene kant, wil ik je dolgraag geloven, aan de andere kant is het ongelooflijk onverstandig aangezien í­edereen het kan lezen, en dus ook de badside.
Je bent een ongelooflijk goede speelster, dus ik vraag me af waarom je het hebt gedaan. Jij hebt zoiets niet nodig, lijkt mij. En als je die rol hebt, lig je er waarschijnlijk volgende keer uit.
Dus, kan je misschien even je gedachtengang toelichten xd?

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 maart 2011 - 21:15:
Kut zooi. Meteen 2 goodsiders kwijt. En dan ook nog eens Hayley Williams van een van mijn lievelings bands, Paramore. (Dat van Shakira is ook stom hoor.)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 maart 2011 - 21:16:
Ik verstop í¡ltijd hints in mijn posts. Meestal verwijs ik er dan ook naar terug als mensen gaan twijfelen, dan drop ik een zeer subtiele hint, alleen is er eigenlijk nog nooit iemand echt op gekomen. Nu dus wel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 maart 2011 - 21:18:
Oh, oke. Nog nooit gemerkt inderdaad xd Ik wist niet eens dat dat mocht. Maar dan ga ik vanaf nu heel goed op jouw posts letten x)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 maart 2011 - 21:23:
Dat mag, maar het mag niet té opvallend zijn.
Je mag bijvoorbeeld niet ineens uh GOODSIDE in vetgedrukt en onderstreept in een van je posts zetten. Maar iets subtiel kan wel.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15