Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 21:03:
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'


Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 maart 2011 - 21:28:
Jongens ja, ik leef ook nog. Mijn niet-actiefheid is de schuld van Lucas en Edwin, ligt het aan mij, of proberen we altijd als eerste Kayley uit het spel te werken? Natuurlijk is het logisch dat we van alles uit haar woorden denken te halen - zij is namelijk zo'n beetje de enige die actief is. En ja, ze is al meerdere malen badside geweest en zou dat net zo goed nu weer kunnen zijn. Maar als iemand tien berichten plaatst, is de kans dat je daarin iets denkt te vinden natuurlijk veel groter dan als je maar één post hebt.
Ik snap het allemaal ook wel, en ergens voel ik ook wel voor jullie theoriën [ik word zo sentimenteel van die verliefde homo's], maar het is í¡ltijd zo, en hoe groot is de kans dat Kay altijd badside is?
Nu maak ik mezelf waarschijnlijk heel verdacht. Nu denken jullie waarschijnlijk allemaal dat ik zelf badside ben, en Kay ook, en dat ik haar verdedig, zodat we allebei blijven leven. Dan neem ik dat risico vandaag maar, want ik vind eigenlijk dat we er allemaal eventjes heel helder over na moeten denken dat Kay nu eenmaal actief is.
Niet dat dat het makkelijker maakt, want de niet-actieve leden kunnen we moeilijk doorgronden omdat die nou eenmaal niets zeggen ikzelf inbegrepen, maar dan nog. Ik bedacht me gewoon ineens dat ik het totaal niet eerlijk vind om de actieve als het ware weg te pesten.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 maart 2011 - 21:33:
Jongens ja, ik leef ook nog. Mijn niet-actiefheid is de schuld van Lucas en Edwin, ligt het aan mij, of proberen we altijd als eerste Kayley uit het spel te werken? Natuurlijk is het logisch dat we van alles uit haar woorden denken te halen - zij is namelijk zo'n beetje de enige die actief is. En ja, ze is al meerdere malen badside geweest en zou dat net zo goed nu weer kunnen zijn. Maar als iemand tien berichten plaatst, is de kans dat je daarin iets denkt te vinden natuurlijk veel groter dan als je maar één post hebt.
Ik snap het allemaal ook wel, en ergens voel ik ook wel voor jullie theoriën [ik word zo sentimenteel van die verliefde homo's], maar het is í¡ltijd zo, en hoe groot is de kans dat Kay altijd badside is?
Nu maak ik mezelf waarschijnlijk heel verdacht. Nu denken jullie waarschijnlijk allemaal dat ik zelf badside ben, en Kay ook, en dat ik haar verdedig, zodat we allebei blijven leven. Dan neem ik dat risico vandaag maar, want ik vind eigenlijk dat we er allemaal eventjes heel helder over na moeten denken dat Kay nu eenmaal actief is.
Niet dat dat het makkelijker maakt, want de niet-actieve leden kunnen we moeilijk doorgronden omdat die nou eenmaal niets zeggen ikzelf inbegrepen, maar dan nog. Ik bedacht me gewoon ineens dat ik het totaal niet eerlijk vind om de actieve als het ware weg te pesten.



Oké, ik heb nog nooit hier een wedstrijd mee gedaan. Maar goed ik snap je punt.
De enigste reden dat ik op Kayley stemde was heel simpel: ik stemde random en Kayley stond op 3. En omdat ik 3 een klote getal vind stemde ik op haar.
Ik weet ook al op wie ik morgen stem. Dat is niet zo moeilijk in ieder geval. Ik stem weer random.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 maart 2011 - 21:35:
Ik heb het niet over de stemmen die al gevallen zijn. Het gaat er juist om dat we allemaal massaal Kay verdenken, en haar er straks uitstemmen en dat dat niet handig zou kunnen zijn.
Voor hetzelfde geld zit ik er totaal naast en is ze wel badside, zou best kunnen. Maar ik vond gewoon dat het even gezegd moest worden.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 maart 2011 - 21:35:
Bo heeft wel gelijk. Altijd als Kayley meedoet, doet iedereen vreselijk zijn best haar verdacht te vinden. Of bijna iedereen dan.
Maar als we dat nou eens niet doen? Want Kay is hartstikke handig in dit spel en we kunnen veel aan haar hebben.

En:
@Sarita: zou je dat wel doen? Misschien komt er straks of morgen nog wel een verdacht iemand uit de theorieën rollen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 maart 2011 - 21:38:
Awh, Bo, I love you. <3 Ik word sentimenteel van jij die sentimenteel bent van Lucas en Edwin, goh.
En het is inderdaad geen onbekend feit dat ik actief ben, maar dat ben ik altijd en overal. Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar ik heb ook de hoogste postcount, ik post heel actief overal. Dus daarop baseren is echt lame. -,-'

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 maart 2011 - 21:38:
@Julia

Ja dat doe ik. Of er moet iemand echt verdacht in mijn ogen worden dan stem ik daar ofcourse op.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 maart 2011 - 21:47:
Hmm.. Ik kan tot nu toe eigenlijk nog niks verdachts ontdekken (maar dat zal wel liggen aan het feit dat ik nog best wel onervaren ben..), maar ik vind Kayley nu best wel verdacht over komen, vooral vanwege de dingen die andere spelers zeiden..

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 maart 2011 - 21:48:
Ik vind Kayley nu juist minder verdacht. Ik heb nu 3 mensen waar van ik denk: Die kunnen het wel eens zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 maart 2011 - 21:52:
Zelfs als...
Ik heb nog geen idee op wie ik ga stemmen, nog helemaal nul komma nul. Maar één ding weet ik: niet op Kay. Tenzij die nu hier rechtstreeks uit de kast komt en zegt dat ze badside is, maar die kans lijkt me heel klein. Ik bedoel, zelfs al is ze het wel, ze is de enige écht actieve speelster die we hebben. Als we haar eruit werken zijn we óf een goede tovenaar [misschien zelfs special] kwijt, óf de enige link die we eventueel naar de badside hebben. Als we het nog eventjes aankijken laat ze misschien nog wel hints vallen. Dan zouden we erachter kunnen komen wie ofwel haar medebadsiders zijn, of mocht ze een special hebben wie we er juist niet uit moeten stemmen. Ik vind dat persoonlijk geen goed idee om haar eruit te stemmen, maar ja. Wie overtuigt me van het tegendeel?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 maart 2011 - 21:55:
Ikke niet.
Ik ben het er mee eens. Ze kan ons laten zien we de goodside zijn en de badside.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 maart 2011 - 22:10:
Ik heb zojuist het hele Fear of the Famous-topic doorgelezen, om te kijken hoe iedereen ongeveer speelt, ongeveer [Jeez, wat was ik toen slecht, trouwens].
Maar het viel me op dat Kayley daar een heel lange theorie houdt tegen Angela, die Waarzegger blijkt te zijn. Niemand verdenkt haar daarna echter [terecht, want ze was hotelassistent-manager [ik heb trouwens geen hint gevonden..]]
En als ik me niet vergis, was ze verder telkens badside of host?
Want als dat zo is, valt het toch best wel mee dat iedereen Kayley eruit zou willen hebben?

Maar ik geef Bodine wel gelijk; als ze goodsider is zijn we zwaar de pineut als ze eruit ligt. Maar aan de andere kant moeten we wel [net als bij iedereen] in het achterhoofd houden dat ze een badsider zou kunnen zijn, en we dus niet alles zomaar moeten slikken.
Maar op dit moment zie ik niet echt redenen om Kayley te verdenken.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 maart 2011 - 22:10:
Thank you. ^.^
Ik wil er echt nog lang niet uit, daar vind ik het spel veel te leuk voor.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 maart 2011 - 22:12:
Awh, Bo, I love you. <3 Ik word sentimenteel van jij die sentimenteel bent van Lucas en Edwin, goh.
En het is inderdaad geen onbekend feit dat ik actief ben, maar dat ben ik altijd en overal. Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar ik heb ook de hoogste postcount, ik post heel actief overal. Dus daarop baseren is echt lame. -,-'


That's true. Ik heb hiervoor nog maar 1 potje DA gespeeld, maar je was idd erg actief. ^-^

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 maart 2011 - 22:13:
Oef, dit potje is echt actief zeg. Als ik een mailtje plaats, dan zijn er alweer meteen iets van 6 berichten bij die ik nog niet gelezen heb. x'D

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 maart 2011 - 22:14:
Ik weet mijn god niet wie er badside zou kunnen zijn. Wat Bo zegt: Kay is hoe dan ook te waardevol om kwijt te raken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16