Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui


Vrijdag 20.00 eerste lynch



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 maart 2011 - 21:38:
Maar ik denk dat we hieruit in ieder geval kunnen opmerken dat de badside het vorige potje heeft gevolgd. Emma was daar erg goed bezig, dus waren ze bang voor d'r.
R.I.P Emma

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2011 - 21:40:
Denk je? Ik denk dat 't eigenlijk wel algemeen bekend is dat Emma een goede speelster is, niet? Want ze was het vorige potje echt héél sterk. o:

Balen, trouwens, dat niemand in de lynch op Emma heeft gestemd. Daar hadden we misschien nog iets aan gehad.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 21:40:
goh echt wal! ^^ ik zou er bijna zelf intrappen. maar in wat ?
weet ik ook precies.. ;x kom ik wel achter!


Ik had op Emma gestemd xP btw in de eerste dinges.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2011 - 21:41:
Huh, Suk, wat bedoel je?

EDIT; oeh, sorry, faal, ik keek naar het verkeerde lijstje.
Dus. Suk stemde op Emma en nu is Emma geluncht. Question is: is Suk ervaren genoeg om te bedenken dat dat strategisch misschien wel heel slim is, of heeft ze niets met de badside te maken?
[oké, eigenlijk is het hier te vroeg voor. En ik speculeer maar een beetje, ik typ gewoon wat ik denk, verder niets.]
Als Suk badside is met ervaren spelers, dan zouden die haar best verteld kunnen hebben dat ze op Emma moet stemmen, waarna ze haar lunchen. Dan kan Suk zeggen dat ze wel héél dom moet zijn, wil ze degene lunchen die ze gelyncht heeft.
Het is maar een gedachte, maar. Ik dacht, ik deel het even mee.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 21:42:
Huh, Suk, wat bedoel je?


Ik zit al de hele tijd te dollen. ik weet serieus niet waarom ik dat zei
leek me wel gepast.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 maart 2011 - 21:42:
Suk, als je niet weet wat posten, dan post je niet. Je laatste vier posts waren gewoon echt inhoudsloos.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 19 maart 2011 - 21:43:
Balen, trouwens, dat niemand in de lynch op Emma heeft gestemd. Daar hadden we misschien nog iets aan gehad.


Suki had op Emma gestemd....

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 maart 2011 - 21:43:
Aan de andere kant - Emma was speelster van het vorige potje, toch? Misschien is de badside onervaren en wilden ze eerst een sterke speelster uitschakelen. Maar dat kan natuurlijk ook strategie zijn. x.x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2011 - 21:45:
@Daan; ja, maar dat kan alles. Ik bedoel - er zitten nu meerdere speelsters tussen bij wie alles strategie kan zijn, niet dan?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 21:48:
Oki ik hou me in. maar ik weet nog geen theorien wat dan ook en als k niks zou zeggen denken mensen maybe dat ik bad ben ofzo o.o youknow.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2011 - 21:49:
Euhm, Suk, door inhoudsloze dingen te zeggen maak je jezelf niet echt minder verdacht.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 21:51:
maar ik ben altijd inhoudloos dus it doesn't matter
maar hmm ik weetniet. mensen kunnen random.org ook als smoes gebruiken
om dan op die persoon te stemmen "diezewegwillen"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2011 - 21:52:
@Suk; ja, maar voor de lynch kon nog niet gescand worden, dus hoe zou je moeten weten wie je eruit wil hebben?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 21:53:
@Suk; ja, maar voor de lynch kon nog niet gescand worden, dus hoe zou je moeten weten wie je eruit wil hebben?


Badside?_? enja Emma is eruit. en ja ze heeft best een grote mond als het om theorien gaat *nietslechtbedoeldvanjehebteengrotemond* en wilde ze gewoon dat ze haar mond hield.

en ik stemde ps op haar omdat weetikveelx.x ik XD had daar geen rede voor
is nietmet verband met haar lynch

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2011 - 21:54:
Oké, en daar kunnen we ... wat mee? Jij bent hier degene die op Emma stemde, dus jij bent hier degene die haar "eruit wil hebben".
Dus ik zie je punt niet, want het lijkt me niet dat je jezelf verdacht probeert te maken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19