Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui


Vrijdag 20.00 eerste lynch



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 19 maart 2011 - 20:49:
ajuus

ps ze heeft wel gestemd zegt Tessa :'D

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 19 maart 2011 - 20:50:
Noooooooooooooooooooooooooh, een tovernaar.

@Emma ja eigenlijk wel

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 maart 2011 - 20:54:
Random.org had wel een rare dag, vrijdag
Van de 14 nummers, zijn er maar 8 uitgekomen. Da's best weinig.

[misschien is het hier stiekem nogal vroeg in het spel voor, but ssssh]
Dus ik denk dat de badside heeft gekeken op wie er gestemd ging worden en toen mee is gaan stemmen, om niet op te vallen. *gaat nu kijken of dat kan kloppen*

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 19 maart 2011 - 20:57:
@Emma Je gaat weer als een speer :'D -fluit zachtjes-

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 maart 2011 - 20:58:
Ah, arme Tessa.

Omg. Ik had al zo'n hele theorie uitgedacht, hè. Van "wat als er een badsider uitgelyncht wordt", maar - ja. [/enhetsloegoverigensnergensop]
Nu wil ik best wel weten wie er opgegeten is - zolang ik het maar niet ben o.o

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 20:58:
wassap

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 maart 2011 - 21:01:
Specials mogen gebruikt worden.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 19 maart 2011 - 21:02:
RIP Tessa...
oh ik ben zo benieuwd wie er geluncht word.....
maar daarnaast wil ik het niet weten, wat als ik het ben??

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 21:02:
*zend speciale krachten uit*

pieuw pieuw :'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 maart 2011 - 21:05:
Ah, arme Tessa.

Omg. Ik had al zo'n hele theorie uitgedacht, hè. Van "wat als er een badsider uitgelyncht wordt", maar - ja. [/enhetsloegoverigensnergensop]
Nu wil ik best wel weten wie er opgegeten is - zolang ik het maar niet ben o.o
Als een badsider was gelynchd, was het een stuk gemakkelijker geweest, omdat je dan er vrijwel zeker van bent dan de mensen die bij de herstemming op haar hebben gestemd goodside zijn.

Dit is trouwens wie heeft gezegd in dit topic op wie ze is gaan stemmen, in chronologische volgorde:

Eerste: Sarita [Daan], Emma [Pauline], Elise [Tessa], Julia [Kol], Josette [Mascha], Pline [Mascha], Kol [Suki], Mascha [Daan], Daan [Tessa], Geesje [Suki], Bodine [Josette]

Herstemming: Emma [Tessa], Julia [Suki], Josette [Tessa], Bodine [Suki], Daan [Tessa], Elise [Tessa], Sarita [Tessa], Mascha [Tessa], Rosalie [Suki]

[Ja. ik wil een actief potje. en ik ben bang dat ik dood ga, dus ik pleur hier even allemaal onzin neer voordat het niet meer kan ]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 maart 2011 - 21:08:
In het kamp van Koning Louie waren Shere-Kan en Tabaqui zich aan het vervelen, en besloten daarom een spelletje te gaan spelen. Het eerste dier dat ze in de buurt tegen kwamen, lieten ze stoppen. Het was Rikki-Tikki-Tavi.
“Hey, jij!”¯ riep Shere-Kan en zorgde dat de mangoest stopte en bij hen kwam staan.
“Kan je ons helpen?”¯ vroeg Tabaqui poeslief en blikte kort naar Shere-Kan.
Rikki-Tikki-Tavi knikte heftig, hij hield van anderen helpen. “Wat kan ik doen?”¯
“Wij hebben honger.”¯ grijnsde Shere-Kan, en voor iemand het door had, beet de tijger zijn tanden vast in het malse vlees van de mangoest. De jakhals beet aan de andere kant, de twee trokken het arme, bruine beest aan stukken en schrokten alles op.
“Dat noem ik nog eens een leuk spelletje.”¯ boerde Shere-Kan, en liep toen met Tabaqui terug.


xEmma is vandaag geluncht, zij was een Tovenaar.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 maart 2011 - 21:10:
Ah, nee D:
Niet Emma!
Want zij is slim enenenen. D:
Damnit.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 maart 2011 - 21:12:
O.O
Ik wil niet dood ):
En helemaal niet op die manier [hallo, ik word aan stukken gescheurd en dan opgevroten O.O]

Maarja. Nu weet ik ten minste dat ik mijn voorgevoelens kan gaan vertrouwen xd

Goodside, heel veel succes. Neem alsjeblieft wraak 'cause me no likes this!

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 21:15:
*damdamdam*

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 19 maart 2011 - 21:22:
Nee, niet Emma, ze is zo goed in dit spel......



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18