Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui


Vrijdag 20.00 eerste lynch



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 18 maart 2011 - 21:42:
Ik ben echt zo benieuwd......

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 19 maart 2011 - 9:47:
Radom.org zegt Tessa. Sorry

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 maart 2011 - 9:52:
Sorry Tessa. Radom.org heeft besloten.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 19 maart 2011 - 11:49:
Sorry xSoParanoid (ik ben je naam vergeten), random.org zei jou. ):

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2011 - 11:50:
xSoParanoid is Suki.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 19 maart 2011 - 11:52:
Ah oke. Sanks.
Random.org zei dus Suki.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 maart 2011 - 18:41:
*begint alweer zenuwachtig te worden*

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 19 maart 2011 - 20:21:
Hmm. Waar blijft de uitslag? x)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 maart 2011 - 20:23:
Ik ben zooo bang dat ik word geluncht. Er is geen reden waarom ik meer kans maak om geluncht te worden ofzo, maar alsnog ben ik banger dan normaal ö

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 19 maart 2011 - 20:26:
@Em; that would be stupid, je bent één van de actiefste spelers, het hele potje wordt dan waarschijnlijk minder actief. x)

En ik moet gaan, dus ik lees de uitslag straks pas. :x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 maart 2011 - 20:31:
@ Elise: Hmmm.. is dat niet juist handig voor de badside?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 19 maart 2011 - 20:32:
True, maar het potje wordt wel saai als 't niet actief is, dus... ja. Nou ja. We zien wel wat er gebeurd.
Ciao. :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 maart 2011 - 20:37:
Lynch
1. realMe - neversay [1]
2. Bodine - realMe
3. Rosie16 - NaNaa
4. xSoParanoid - xEmma [3]
5. Eliros - NaNaa
6. MoonRocker - KolaLollie
7. xDevilBitch - NaNaa [2]
8. Mine - xDevilBitch
9. neversay - xDevilBitch [2]
10. xEmma - Pline [1]
11. Geesz - xSoParanoid
12. KolaLollie - xSoParanoid [1]
13. NaNaa - xSoParanoid [3]
14. Pline - neversay [1]

Herlynch
1. realMe - NaNaa
2. Bodine - xSoParanoid
3. Rosie16 - xSoParanoid
4. xSoParanoid - xSoParanoid [4]
5. Eliros - NaNaa
6. MoonRocker - xSoParanoid
7. xDevilBitch - NaNaa
8. Mine - NaNaa
9. neversay - NaNaa
10. xEmma - NaNaa
11. Geesz -
12. KolaLollie -
13. NaNaa - NaNaa [7]
14. Pline -

Nadat Koning Louie zijn besprekingen met Tabaqui en Shere-Kan had afgerond en een hele tros bananen had verorberd, kwam hij uit zijn machtige troon. Meteen snelden twee dienstapen naar hem toe.
“Ik ga een wandelingetje maken. Zorg dat mijn twee vrienden hier alles krijgen dat ze wensen!”¯
Met die woorden verliet hij zijn koninkrijk, greep een liaan vast en slingerde door het woud heen. Op een gegeven moment zag hij een schildpad. Hij besloot daar te stoppen.
“Koning Louie!”¯ piepte de schildpad, en boog zijn kop naar beneden. De aap grijnsde, hij kende deze schildpad. Oe, het was een vriend van Mowgli.
“Weet je waar de mensenjongen is?”¯ vroeg hij aan de schildpad. Die keek op, zijn ogen glinsterden bang.
“Nee, dat weet ik niet.”¯ zei hij, lóóg hij, dat wist Koning Louie bijna zeker. Hij werd daar zo kwaad van dat hij de schildpad weg schopte, Oe rolde de helling af, en kwam terecht in de zee. Niet veel later was hij verorberd door de haaien.
“Oeps...”¯ zei de aap schijnheilig en ging verder met slingeren.


NaNaa is vandaag gelyncht, zij was een Tovenaar.




Lunch komt na het eten, sorry.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 maart 2011 - 20:47:
Fuck it.
Een tovenaar.
Nouja. Let's look on the bright side of life; we hebben de specials nog!

Ik vind het trouwens raar dat Tessa en Suki alletwee niet hebben gestemd, terwijl er 50% kans was dat ze eruit gekickt gingen worden.

Edit: Don't apologize, Kayley (:
Het is niet erg. Juist fijn

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 maart 2011 - 20:49:
Maar Tessa en Suki zijn bij elkaar, dus waarschijnlijk zijn ze het allebei vergeten? En ai, ik was bijna gelynched... Nja, da's gelukkig niet helemaal.
In ieder geval, R.I.P Huhusti.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17