Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui


Vrijdag 20.00 eerste lynch



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 maart 2011 - 13:33:
Hmm, en toch is dat echt een eigenschap van mij.
Sorry, Suk, het was écht niet mijn bedoeling. <3
En sorry aan mezelf, want ik heb het nu blijkbaar voor mezelf verpest.
Also, ik ga. Ik ga dan maar stemmen op een inactieveling, want daar hebben we toch niet zoveel aan.
Guys, please, het was een foutje. Spare me! ):

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 13:36:
@Bo; eigenschap of niet, je gedroeg je anders in de vorige potjes (naar mijn mening dan).
Ik vraag me trouwens af waarom je, naast het herhaaldelijke sorry zeggen tegen Suki en zeggen dat je een foutje hebt gemaakt, geen theorie tegen mij op stelt. Technisch gezien val ik jou aan, de rest ervan overtuigen dat ik een badsider zou zijn, zou ervoor zorgen dat jij veilig bent...

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 13:38:
Hmm.. Niet dat ik Bo niet verdacht vind, don't get me wrong, maar ik vind dat Elise nu eigenlijk wel precies hetzelfde doet als wat Bo net deed.
Ik denk eerlijk nog steeds dat Bo Badsider is, maar het zou kunnen dat het echt waar is wat ze zegt, en dat Elise Badsider is, want Elise zit Bo nu wel heel erg op de hielen.
Ik vind Bo nog steeds verdacht en mijn stem blijft op Bo, maar het zou kunnen. Ik ben alleen nog niet overtuigd genoeg van Bo om mijn stem te veranderen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 13:41:
True, ik doe hetzelfde als Bo, maar dat komt gewoon omdat ik een echte theorie van haar wil, geen sorry en dat ze een tweede kans wil.
En Bo had bij Suki geen echte duidelijke reden om haar zo in een hoek te drijven.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2011 - 13:44:
Hmm, oké, Bo is vrij fel, maar niet zo erg dat het me opviel. Ik vond het verdediging redelijk goed, maar niet goed genoeg om me er van te overtuigen dat ze goodside is. Nu ligt ze bij mij dus nog in het midden, misschien dat dat verandert als ik het topic nog een keer terug ga lezen.
Josette zei dat Bo straal over Suki's hint heen las, maar misschien is ze niet goed met hints? Ik heb hem in ieder geval niet gezien, maar ik heb eerlijk gezegd ook nog niet zo erg naar hints gespeurd. Als die hint er wel duidelijk staat ga ik denk ik ook op Bo, simpelweg omdat ze me nog niet overtuigd heeft.
Ik bracht heel even Josette en Bo met elkaar in verband, maar dat bleek al snel niet te kloppen. Josette verdedigde Bo weliswaar, maar toch met enige twijfel. Bovendien stemde Bo op Josette met de eerste lynch.
Anyway, ik ga naar hint speuren, als ik weer ergens aan denk zal ik het roepen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 13:47:
Van Josette weet ik het niet. Ze reageert nauwelijks, en als ze iets zegt kan je er niet echt wat uit opmaken. Ik wil eerst wel eens weten wat voor rol Bo heeft, dan ga ik verder kijken naar wie er mogelijk met haar samen zou kunnen werken.

En wat betreft die hint van Suki... misschien ben ik wel gewoon heel erg scheel, maar ik zie hem niet. Tenzij het die op de eerste pagina is. Maar Suuk zei dat ze hem vandaag had gepost, dus twijfel ik.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 13:53:
Als het de hint op de eerste pagina is, dan is Bo of heel slecht in hints zien, of ze wil Suki er echt gewoon uit hebben omdat ze een Badsider is. Want die hint is wel echt overduidelijk. Tenminste, ik denk dat dat de hint is. Waarom zou je zoiets anders zeggen?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 13:54:
True, ik doe hetzelfde als Bo, maar dat komt gewoon omdat ik een echte theorie van haar wil, geen sorry en dat ze een tweede kans wil.
En Bo had bij Suki geen echte duidelijke reden om haar zo in een hoek te drijven.


ze reageerde zo tegen suki dat zij als enige op Emma stemde en er niet uit lag, vervolgens werd Emma geluncht.

@Elise: Suki zei het vandaag en gister een keer als ik het goed gezien heb.... en dat ik even niet reageerde was omdat we met zijn allen waren eten... familie tik op zondag Maar ik ben weer terug.

ps we hebben al bijna het topic vol

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 14:00:
Er zijn nog maar 2 mensen gelynched/gelunched en het topic is al bijna vol. x'D
@realMe: Van dat eerste begrijp ik echt geen hol. o.o

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 14:02:
@Josette; het is toch ook niet heel erg dat je niet reageerde? Ik zeg alleen maar dat ik over jou eigenlijk geen mening heb. Tot nu toe ben je neutraal voor mij. ;'
En dan zal ik inderdaad wel scheel zijn, want ik zie die hint écht niet.
Dat eerste gedeelte snap ik inderdaad ook niet.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 14:06:
Jullie zeggen dat Bo geen echte reden had om Suki aan te vallen....
maar toen ik teruglas kwam het er op neer dat de discussie begon over dat Suki op Emma stemde in de lynch (random) en later werd ze eruit geluncht Emma. Toen begon het zo'n beetje....
Snap Je?
Niet dat ik het een hele goede reden vind...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 14:10:
Nee, dat bedoel ik nou juist, het is geen hele goede reden om meteen erover door te gaan.
Dat is dus wat ik al de hele tijd zeg. Daarom vind ik Bo een badsider.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 14:10:
Hmm.. Tja. Maar het zou heel goed kunnen dat Suki gewoon randomde, want dat doet voor zover ik weet iedereen aan het begin van het spel.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2011 - 14:11:
Voor mij is Josette ook nog neutraal. Ik denk alleen dat ze geen badside is met Bo. ^^

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 14:14:
@ Eliros: Nou snap ik je..... als je het zo bekijkt kan ze dat idd zijn.....
we hebben een nieuw topic nodig


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20