Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui


Vrijdag 20.00 eerste lynch



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2011 - 21:03:
Ik ga proberen alles van de vorige spelletjes uit te blokken.
Of wacht, nee, dat is ook weer niet handig. Want Angela werd vorige keer gekilld omdat ze niet zoals normaal reageerde.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 17 maart 2011 - 21:04:
Ik ga nu echt veel beter op letten op hints. -afgelopen keer deed ik dat niet want ik was toch badside-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 21:06:
Als badside moest je niet opletten wilde je zeggen? Je wilde toch zeker wel weten wie de specials waren, zodat je die er eerst uit kon werken? Eigenlijk moet ik dit niet zeggen, dus allerliefste badside, dit heb je niet gelezen.
Maar ik vind het gewoon een rare opmerking. Natíºíºrlijk wil je als badside ook weten wie wie is.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 17 maart 2011 - 21:07:
Haha weer wat geleerd :'D

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 17 maart 2011 - 21:08:
nou hier ben ik mensen.....

@Emma: ik las je idee. Lijkt me goed Enenen IK wil een actief potje...
waarom is die lynch nou niet vanavond al....

oh wacht... moet nog randommen. ga dat maar even doen
sorry Mascha random.org zij 9.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 maart 2011 - 21:14:
Angela kan dit weekend niet posten, dus de stemmen moeten naar mij. Dus sms'en naar Angela helpt nog niet. (':

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2011 - 21:15:
@ Sarita: Bo heeft gelijk, het is voor de badside veel handiger als de Specials eruit liggen. Merkte je dat niet bij het vorige potje? De twee scannende krachten zaten er alletwee heel erg lang in, wat heel erg in ons voordeel werkte ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2011 - 21:16:
Angela kan dit weekend niet posten, dus de stemmen moeten naar mij. Dus sms'en naar Angela helpt nog niet. (':
Oh. da's kut.
Misschien kan ze iemand mobiel lenen?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 maart 2011 - 21:17:
Angela kan dit weekend niet posten, dus de stemmen moeten naar mij. Dus sms'en naar Angela helpt nog niet. (':

OHECHT.
Duslike. Nu moet ik mijn stem ook naar jou sturen?
Want ik stuurde 'm naar Angela.
;x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 maart 2011 - 21:18:
Yes.
MENSEN, ALLE STEMMEN NAAR MIJ. ALTIJD.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 17 maart 2011 - 21:19:
Ik heb het goed gedaan -dansje-

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 17 maart 2011 - 21:21:
Ik weet eigenlijk niet eens zeker of we mobiel mee mogen.. D:
Like, we gaan primitief kamperen. Mobieltjes.. zijn dat niet.
Ik zal smeken. Heel erg hard smeken. En dan sms ik Sarita.. als dat mag?
DAMN, soms haat ik scouting ;$

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2011 - 21:24:
Succes met smeken<3
Jammer dat je het topic niet bij kan houden. ):
Ben je snel weer terug?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 maart 2011 - 21:24:
Sure. Als Sarita dat okay vind, that is. ^^

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 17 maart 2011 - 21:34:
Okeeh, dit potje ga ik echt proberen om actiever te zijn ^^

eerste keer randommen... 9 (masha) sorry
XxX



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13