Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui


Vrijdag 20.00 eerste lynch



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2011 - 17:55:
Aaah, oke. Dat verklaart een hoop

Maar dan hebben we dus nog minder mensen om te verliezen o.o Ik vind het echt heel jammer dat Kayley en Angela alletwee niet meedoen, want het zijn actieve speelsters.
Laten we met z'n allen heel actief gaan doen. En zo de badside ook dwingen om actief te worden. Dan maken ze vast meer fouten

Jeez, het spel is nog niet eens begonnen en ik begin al met suggesties te komen >< *ergert zich aan zichzelf*

Nouja. Laat ik 't er maar op houden dat ik heel veel zin heb in dit spel en benieuwd ben naar de lynch morgen!

[Trouwens, is er om de dag een lynch, zoals in het vorige potje? want stiekem beviel me dat wel heel erg.]

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 17 maart 2011 - 18:11:
Ikke ook, heb er echt veel zin in. het moet weer even actief worden....

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 maart 2011 - 18:13:
@Emma: Ja, we houden dat systeem erin!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 17 maart 2011 - 19:42:
@Elisa: Ja, minecraft. Iedereen speelt het en ik mag het spel niet. x.x
Ik speel het ook. *kuch*

En. Meh. Ik wil een theorie maken, want dat is al veel te lang geleden dat ik dat heb gedaan...
Jammer dat de lynch pas morgen is.

Ohwacht. Ik kan wel alvast randommen...
Uh. Nummer dertien. En dat is... Tessa.

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 17 maart 2011 - 20:08:
Oh fuck, ik herinner me net dat ik dit weekend op kamp ben..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 maart 2011 - 20:09:
@Gees: Als je wilt, mag je het mij ook sms'en, als je het niet erg vind om iets extra te betalen omdat het helemaal naar België is.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 maart 2011 - 20:15:
Ohja! Dit begon vandaag ;'
Dalijk maar even randommen, voor ik het vergeet.

@Emma: dat is best wel slim, weet je dat?

Edit: sorry Kol, random.org noemde jouw naam nummer ;x

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 17 maart 2011 - 20:19:
@Gees: Als je wilt, mag je het mij ook sms'en, als je het niet erg vind om iets extra te betalen omdat het helemaal naar België is.


Ik heb bloxx, kan alleen naar Nederland D:
domdomdom.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 17 maart 2011 - 20:21:
Ik wilde zeggen "dan stuur je het naar mij,"
maar me btg is op..

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2011 - 20:26:
@Emma: dat is best wel slim, weet je dat?
Thank you^^ Nu voel ik me slim.
Maar het kan nog best wel eens werken. Maar dan moet wel iedereen meedoen. ^^

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 17 maart 2011 - 20:33:
Anders smst het Geesz het naar mij en sms ik het terug?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 maart 2011 - 20:36:
Als Geesje het nou gewoon naar Angela sms't. Zou dat niet vreselijk veel handiger zijn? (ofisdatnietmogelijk?)

@Emma: uhu.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2011 - 20:37:
@ Juul: Hmm.. Hoe krijgen we iedereen mee? Tot nu toe leest iedereen er een beetje overheen, volgens mij --'

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 maart 2011 - 20:37:
@Emma: anders zeggen we het later nog eens :' Als we echt actief bezig zijn enzo. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2011 - 20:41:
@ Juul: Ja. Da's waarschijnlijk het slimst. Maar ik wil zo graag nu al iets doen.
Nu het eenmaal begonnen is [oké, de eerste lynch is nog niet eens geweest, maar nou en], wil ik heeeeel graag dat het meteen actief is en iedereen met theorieën strooit.
Maar er is nog niets om op te baseren x(



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11