Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie Topic #9

Depressie Topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 juni 2011 - 11:14:
-Hug- <3



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 juni 2011 - 16:55:
Mwe. Is er hier nog iemand anders die ook zo gek wordt van de overvloed aan muggenbeten?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 15 juni 2011 - 20:20:
Ik word er ook gek van. Echt >.<
Ik zit hélemaal onder. Alleen al zes op m'n handen, laatst.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 juni 2011 - 15:06:
JAOWIEFJWEF. Lieve schat, jij bent heus niet de enige die toetsweek heeft. Voor het geval je dat namelijk nog niet wist - onze hele groep heeft dat. DUS ONZE HELE GROEP MOET FOCUSSEN OP TOETSEN. Díºs we hebben eigenlijk allemaal geen tijd om eraan te werken. Maar het moet toch af, want ik weiger om verdomme wéér te zakken & wéér extra naar school te moeten als 'k eigenlijk vrij ben. Niet nog een keer, écht niet. Bekijk het maar. Maar ja - bekijk het ook maar niet, want als jullie niets uitvoeren, dan krijg ik ook een onvoldoende, wat betekent dat ik óók zak. Vertieft. Ik kí¡n niet, ik hèb dat halve verslag al gemaakt. Kan iemand anderso ook een keer iets doen?! En dan moeten we ook nog van twee tot vier - LEUK. Sick Puppies ook meteen helemaal in het honderd & ik helemaal in de stress. Mama heeft 't etentje voor vanavond afgezegd omdat ze mij te gestressed vindt, ze is nota bene jarig! Ga zelfs eens iets uitvoeren, alsjeblieft.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 juni 2011 - 15:21:
Aww, dat is echt zo kíºt. Ik haat het als andere mensen niet meewerken en je zelf heel veel doet, en dan alsnog een onvoldoende krijgt. Kan je niet iets tegen een leraar zeggen, of helpt dat ook niet? Of het ze zelf rustig uitleggen?
-hug<3-

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 16 juni 2011 - 15:25:
Ow, ik heb keelpijn en hoofdpijn en ik moest met gym vandaag vijf rondjes rondom het schoolplein rennen, in de brandende zon - en toen werd ik dus duizelig en kon ik de trap nauwelijks meer op- of aflopen en dat was eng.
Ik ben echt toe aan vakantie... ><

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 16 juni 2011 - 15:30:
Mh. Ik ga definitely naar mavo. En ik wil niet.
Iedereen daar is eng en gemeen, in de ene klas.
En in de andere klas zitten alleen maar orkaliefhebbers.
Van die huppeltjes. Die stickers met pony's plakken op je hoofd. :[

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 16 juni 2011 - 15:42:
Ik heb Frans verpest. Ik kon de eerste vraag zelfs al niet invullen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 juni 2011 - 18:50:
FUCK. THIS.
Mijn God, ik hí í t dit echt. Ik heb zaterdag examen, ik kan hier niet weg, ik moet studeren, IK HEB GEEN TIJD VOOR CRISISSITUATIES!
Like, ik weet best dat het niet zijn schuld is en dat hij zich nu vreselijk voelt, maar om de liefde Gods, is het echt nodig om mij eerst een berichtje te sturen met "Ik wil dood" en vervolgens niet meer te antwoorden?
-gaat voor de achtste keer in drie minuten hetzelfde nummer bellen-

En ik heb even zo'n haat aan voicemail...

Edit;
-sputter-
AARGH! HOMO'S! >.<

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 juni 2011 - 16:33:
Warning: kun je niet tegen vloeken, lees dit dan niet, want ik ga me niet in kunnen houden.

FIJN. IK KAN DUS NERGENS NAAR SCHOOL, BEHALVE NAAR HET SPECIAAL ONDERIWJS, DOOR DIE GODVERDOMME TERING KUT KLOTE GODVERHIUOGAEWIUGHAWIUGHAIUOGHAERIUHAERUOGHAERWGIUOHAERIUOGIUOHAERIUOGHAHOAUHGIHAIUEG SCHOOL. LET'S CRUCIO BOSCH.
En ik ga uit protest daar niks anders doen dan Harry Potter lezen.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 17 juni 2011 - 18:12:
Koud. Het is zo fucking koud. ):

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 17 juni 2011 - 19:05:
jsdhgajdfj Mijn broer is weer thuis hij verbleef bij zijn vriendin, nou dit is dus echt de begin van een nachtmerrie

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 juni 2011 - 19:12:
Mijn oma moet naar de afdeling voor dementerenden etc. (Psycho-geriatrische afdeling), omdat ze zo verward is. Sinds kort ziet ze bijvoorbeeld geregeld een paard staan (en dan moet m'n vader 'm "naar de wei brengen" als 'ie weg gaat), vissen zwemmen naast d'r bed (vindt ze hartstikke eng) en meer dieren. En niets is meer logisch voor haar, waardoor ze niet goed weet hoe ze zich moet gedragen en dus zegt ze gewoon wat ze vindt (een oude bridgevriendin bleek toch een zeikwijf te zijn, bijvoorbeeld) en voelt. Ik vind het zo zielig. :/

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 juni 2011 - 19:35:
Mijn oma moet naar de afdeling voor dementerenden etc. (Psycho-geriatrische afdeling), omdat ze zo verward is. Sinds kort ziet ze bijvoorbeeld geregeld een paard staan (en dan moet m'n vader 'm "naar de wei brengen" als 'ie weg gaat), vissen zwemmen naast d'r bed (vindt ze hartstikke eng) en meer dieren. En niets is meer logisch voor haar, waardoor ze niet goed weet hoe ze zich moet gedragen en dus zegt ze gewoon wat ze vindt (een oude bridgevriendin bleek toch een zeikwijf te zijn, bijvoorbeeld) en voelt. Ik vind het zo zielig. :/

Awh, Juul. Klote.
-hug-

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 juni 2011 - 20:16:
Hwwwwwwwww, -plethug-

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 17 juni 2011 - 20:18:
awh Julia, dat is erg *Plethug*<33



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11