Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie Topic #9

Depressie Topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 juni 2011 - 11:14:
-Hug- <3



jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 juni 2011 - 20:51:
I hate this world.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 juni 2011 - 20:55:
I hate this world.

Join mine. Het zit vol met regenachtige dagen, op daken zitten, energy drinken en sterren kijken.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 21 juni 2011 - 21:42:
(...)
Join mine. Het zit vol met regenachtige dagen, op daken zitten, energy drinken en sterren kijken.

magiktheeinplaatsvanenergy? wantdan - countmein.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 juni 2011 - 22:17:
Thee mag ook.
Wodkathee trouwens ook.
Mijn échte wereldje bestaat helaas uit hoofdpijn, huilen, woede, onbegrip, stress en pijn. Waarom bestaat er geen tijdmachine, dan kon ik heel dit kutleven opnieuw doen, maar dan goed.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 21 juni 2011 - 22:25:
mijnwereldbestaatuit. vliegendedingen. en. zwarteviltstiften. en. leven. en. dievlekjesinjeogenalsjeergenstelangnaarkijkt.
maardatligtaannu. wantnuisvreemd. enikwilgeenvodkainmijnthee. theealleenisgenoeg. dankje.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 21 juni 2011 - 22:34:
Hetiskoud.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 juni 2011 - 22:36:
Ach, het was een beetje in het algemeen, die wodka, just in case of the alcoholisten onder ons.
En, ik zie die vlekjes altijd, hoe lang ik ook ergens naar kijk.

Ik wil dat alles goed komt met mij. Zou dat kunnen?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 juni 2011 - 22:41:
@Marije en Kol: ikke ook meedoen! Met Bailey's-chocolademelk.

Enen. Het komt vast wel goed, met iedereen. Want dat moet van mij.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 21 juni 2011 - 22:42:
Vast wel. Bij mij is het ook beter geworden en ik dacht echt dat het onmogelijk was. Ik denk dat het soms gewoon wat tijd nodig heeft. Ik ben niet heel goed in iemand opvrolijken en ik weet nooit precies wat ik moet zeggen, maar ik geloof er heilig in dat het goed komt met je <3

Hebben jullie dat ook wel eens dat je ineens geen zin meer hebt om te leven? Ook al denk je daar normaal gesproken niet echt over na? Of ligt dat echt heel erg aan mij?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 juni 2011 - 22:52:
Ik heb inderdaad geen zin meer, ja.
En baileys-chocomel hebben we ook in mijn fantasiewereldje, Do :3
But, like, hoe ga ik dit ooit weer rechttrekken? Van vwo naar mavo gaan, iedereen teleurstellen, ervoor zorgen dat mensen een grafhekel aan me hebben.. Hww..
-gaat in fantasiewereldje met Monster en Natali op het dak zitten-

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 21 juni 2011 - 22:53:
Ik voel mij zo no-life
Ik heb mijn vrienden al zo lang niet meer gezien, en soms heb ik gewoon zo'n nood aan een knuffel, en dan geen virtuele of een van mama...
Ik doe hele dagen niks en ik voel mij gewoon zo nutteloos
En ik heb hoofdpijn en mijn zusje zijn niet bepaald de rustigste --'
En dan is er nog die fucking medicatie waardoor ik er opgeblazen uitzie en nog het feit dat ik niet kan/mag sporten, je moet dus niet vragen hoe verschrikkelijk ik mijn lichaam haat op dit moment
God, waarom kan dit niet allemaal voorbij zijn??

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 juni 2011 - 22:57:
Aaahw, maar het gaat uiteindelijk toch wel weer over. En daarbij, kan je iedere dag vrienden uitnodigen en een 3 uur durende groepshug organiseren. ^^
En dat sporten en zo, dat komt vanzelf wel weer, toch, want het is uiteindelijk niet dat je helemaal niet meer mag sporten, niet waar? Dan komt alles weer in orde en hebben we weer een heppie-Anke. Stay strong.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 juni 2011 - 22:58:
Hmm, mijn leven lijkt voorlopig nog niet goed te komen. Weer afgewezen door drie scholen.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 21 juni 2011 - 23:13:
Aaahw, maar het gaat uiteindelijk toch wel weer over. En daarbij, kan je iedere dag vrienden uitnodigen en een 3 uur durende groepshug organiseren. ^^
En dat sporten en zo, dat komt vanzelf wel weer, toch, want het is uiteindelijk niet dat je helemaal niet meer mag sporten, niet waar? Dan komt alles weer in orde en hebben we weer een heppie-Anke. Stay strong.

Vrienden uitnodigen??
Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar hier zit iedereen vollop in de examens..
En dan nog, opdit moment lijkt het of ik nog maar drie vrienden heb, op de mensen hier op FF na, want bij mijn vriendengroep van vorig jaar voel ik me eigenlijk niet meer op mijn gemak, het begint te voelen of ik er niet meer bij hoor
Er is er nog net eentje, en ergens heb ik het gevoel dat dat komt omdat de rest zich tegen mijn achternicht, die vorig jaar ook bij de groep hoorde, gekeerd heeft en ik nog altijd niet zie wat ze verkeerd gedaan heeft
En op die vriendin na, heb ik alleen Joor en Cynthia nog, en zelfs van die laatste ben ik niet zeker, de enige waar ik zeker van ben dat ik echt op kan rekenen zijn Jorinde en Tara...

En wat dat sporten betreft, de dokter heeft het me voorlopig afgeraden, aangezien dit al de derde keer in drie jaar tijd is dat ik gekwetst ben, en ik ga altijd moeten oppassen, want omdat ik van nature weinig bloedplaatjes heb, scheuren mijn spieren gemakkelijker, en dat is al eens gebeurd...

En omdat ik nog niet zeker ben dat ik volgend jaar terug ga turnen, ben ik heel benieuwd welke sport ik dan ga doen...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 juni 2011 - 23:18:
Hoezo heb je"maar" drie vrienden? Je hebt drie vrienden. Drie fucking vrienden. Beetje ondankbaar, vind je niet? Wees gewoon blij met de drie vrienden die je hebt.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13