Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie Topic #9

Depressie Topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 juni 2011 - 11:14:
-Hug- <3



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 okt 2011 - 18:06:
Nee, die hebben ze hier afgeschaft, ze werken niet met strippen (maar mensen onder de achttien hebben een onbeperkt aantal strippen, en je kunt ook een onbeperkt abonnement kopen als je ouder dan achttien bent), alleen ik leen kennelijk meer dan de gemiddelde bibliotheekgebruiker (want ik moet toch iets te doen hebben). En ja.
Ik mag nu vijf boeken per keer meenemen, dus ik moet twee keer per week heen in plaats van één keer. (en vroeg mocht je er acht mee en kon ik smokkelen door ook wat boeken op mama's en zusjes pasje te dumpen)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 okt 2011 - 18:08:
Ik snap het niet. Het is voor hen toch juist voordelig als er veel geleend wordt? Ze zijn toch geen bieb om alles binnen de muren te houden? Dude. Het is niet zo dat je boeken steelt of sloopt of zo, wel dan? Jou kennende ga je er gewoon netjes mee om. En je leent sowieso meer dan het gemiddelde, maar - ik snap d'r probleem gewoon niet. (":
Ik heb sowieso een hekel aan de bieb.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 okt 2011 - 18:11:
Ik heb ook een hekel aan de bieb.
Vroeg ik of ze 'n goeie Thriller voor me hadden, verwezen ze me naar de kinderboeken, afdeling 'griezelverhalen' -___- Daar word í­k nou depressief van.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 4 okt 2011 - 15:45:
Hmm, het vervelendste aan de bib zijn de ezelsoren. En dat ze moeilijk doen als je dingen van de volwassenafdeling leent (terwijl de meeste Young Adult boeken daar staan, also, Schijnbewegingen en Tegenspel staan daar, maar Spiegeljongen staat op de kinderafdeling).
Maar verder is de bib geweldig, want ik heb te weinig geld om al m'n boeken te kopen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 okt 2011 - 16:42:
Hier staat Schijnbewegingen op de kinderafdeling, ohr. En. Als je zestien bent doen ze niet moeilijk over 'volwassen' literatuur. (:

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 4 okt 2011 - 16:51:
Auuuuwh. Ik heb echt heel veel last van m'n pols, en typen doet pijn. Alles doet pijn. Het voelt aan alsof ik het gekneusd heb. En en steunverband werkt niet. Ik ga binnenkort maar naar de dokter.
En ik haat het zo, wel 7 mensen hebben gevraagd waar die kras op m'n arm vandaan komt. Dus ik heb maar gezegd dat ik een ontzettende jeuk aan m'n arm had i.v.m. muggenbulten. Ik word gek.
M'n vrienden zien nog steeds niet in dat ik niet het probleem ben, maar zij. En en ik zag vandaag m'n mentrix praten met de mentrix van de andere klas, waar dus m'n 'vrienden' in zitten. Ik ga flippen. Echt. Ik zit de hele godganse dag alleen of in ieder geval bij mensen waar ik niet mee om ga. Ik ben zo fucking alleen. Mensen hebben ook al gezegd tegen m'n mentrix dat het niet goed met me gaat, maar maar dat vind ik kut, want nu denkt ze waarschijnlijk dat ik depressief ben en heeft ze zelfs bepaalde mensen gevraagd of ze alsjeblieft met willen omgaan omdat ik anders zo eenzaam ben in de klas. Ik wil dit niet. Ik wil niet dat iedereen denkt dat ik gestoord ben. En vriendloos. Ik wil alleen maar normale vrienden, en geen pijn, een rustig leven. Ik wil nu verder typen maar m'n pols doet te veel pijn. Stomme kuttas ook. Waarom is dat kreng zo zwaar. Auw.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 4 okt 2011 - 17:37:
@Bo, onze bib is gaar. Maar het is meer dat deel één en twee ergens anders staan dan deel drie. En eerlijk gezegd vind ik Spiegeljongen niet veel kindervriendelijker dan de andere twee?
En ik ben geen zestien.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 okt 2011 - 20:11:
Geweldig, die observatieperiode op die school draait dus om samenwerking. Leuk, helemaal geweldig, mij samen laten werken met spijbelende VMBO'ers en wat voor uitschot daar dan ook zit, dat gaat echt hélemaal goedkomen. En verder is het anderhalf uur met de bus en zit ik onderweg ergens twintig minuten lang in the middle of nowhere. EN HET IS DAN WINTER.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 okt 2011 - 20:36:
Zo klonk het heel even alsof alleen/alle vmbo'ers spijbelen of uitschot zijn, of zo. Maar ja, ik zou t wel weer persoonlijk opvatten oderso :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 okt 2011 - 20:40:
Daan, forreal. Je hebt verdomme een school, moet je nou echt de hele tijd blijven zeuren?

@Jess; vwo'ers spijbelen nooit. Ik geef je dat op een briefje. Wij zitten altijd, elke dag, stipt op tijd, het liefst te vroeg, braaf met onze boeken voor ons neus om alles op te schrijven was de leraar vertelt. Altijd. Uitschot als spijbelaars zit uiterí¡í¡rd alleen op het vmbo.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 5 okt 2011 - 20:42:
Nou, ik ken bij mij op de mavo een hóóp spijbelend uitschot, hoor. En daar zit ik dan tussen. -_-

Mn pols is nog steeds niet in orde. Hij voelt heel vreemd.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 okt 2011 - 20:42:
Ik zeg niet dat jullie spijbelen. Ik zeg niets over VWO'ers. Ik zeg dat het zo overkomt. :'

En jullie hoeven nu niet allemaal bad op mij te gaan. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 okt 2011 - 20:43:
Jess, lieverd, je snapt toch zelf ook wel dat ik er ní­éts van meende? *dies*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 okt 2011 - 20:44:
Het punt is meer dat direct samenwerken (zoals bij groepstoetsen, en dus niet: je verdeelt de taken en werkt voor het grootste deel zelfstandig) met de rest van mijn VWO klas al lastig ging, omdat ik veel te snel ga en nogal miereneukerig ben, laat staan met mensen van een lager niveau (er staat zelfs bij: wij bieden leerstof aan op het niveau VMBO-tl).
Maar specifiek VMBO'ers noemen kwam doordat er (aldus die leraren) vooral spijbelende VMBO'ers zaten, verder niets tegen VMBO'ers in het algemeen. ^^
En ik ben gewoon nogal pissed off.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 okt 2011 - 20:45:
Ja. Ik zei al, ik neem dingen persoonlijk op. (:
En dan is 't goed. (;



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20