Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie Topic #9

Depressie Topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 juni 2011 - 11:14:
-Hug- <3



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 nov 2011 - 20:02:
Bryan is uit Boys Like Girls.
Damn.
Het dringt nu pas tot me door, of zo.

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 20 nov 2011 - 16:52:
Bah heb buikpijn en moet ongesteld worden....

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 nov 2011 - 15:47:
Ik heb het helemaal gehad met die kloteschool, verdomme! Ik heb geen boeken, die hebben ze wel besteld maar 1) het zijn Quintus boeken van de tweede klas, dus ik heb het allemaal al gemaakt en 2) de levertijd is enkele weken en normaalgesproken ben ik er na de kerstvakantie weg. Maar siriusly, nu moet ik mijn klasgenoten maar helpen met hun werk. Ik dacht dat ik in een klas vol met kinders met m'n zusjes IQ zat, maar ik had het fout: in vergelijking met hen is mijn zusje een waar genie. Ze kunnen niet eens 4x5 uitrekenen zonder rekenmachine en zelfs dan: hij rekende 320-160 uit en kreeg 70. HOE KAN IEMAND IN CHRISTUSNAAM ZO VERSCHRIKKELIJK BELACHELIJK DOM ZIJN!?
En berekeningen opschrijven: ho maar. Alleen twintig. Twintig wat? Vierkante millimeter? Centimeter? Kilometer?
Ik leg uit hoe je de omtrek van een cirkel moet berekenen: hij doet het, bij de volgende opdacht is hij het vergeten. ARGH. En maar blijven volhouden dat het O ZO VERSCHRIKKELIJK MAKKELIJK IS.
Ik moet me inhouden om niet heel Smilde bijelkaar te gillen van frustratie. En dat mijn klasgenoten het IQ van een tuinboon hebben, allí¡, maar dan moeten ze mij niet ook zo behandelen.
En wat ik verder mocht doen? Even het periodiek systeem uit m'n hoofd leren. Maar goed, dat ken ik nu. Met andere woorden: het heeft totaal geen zin om naar school te gaan, ik leer meer als ik thuis de hele dag zit te lezen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 nov 2011 - 16:04:
Eh. Met alle respect, maar ik ben ook totaal in staat om met rekenmachine op 70 uit te komen bij zoiets, en ik weet ook niet hoe je de omtrek van een cirkel moet berekenen en ik ben 5VWO met wiskunde B. En het is helemaal niet raar om iets na een opdracht weer te vergeten als je iets nieuws leert. Daarvoor LEER je. En eenheden vergeten is ook niet uitzonderlijk dom.
Lieve, lieve Daan. Niet iedereen is zo slim als jij. Dat vertel ik je nu alvast. En dat gaat ook nooit veranderen. í­k vreet me soms al op omdat mijn klasgenootjes dingen die voor mij makkelijk zijn niet snappen, en ik zit op VWO, TTO, gymnasium weet ik veel wat allemaal EN JIJ BENT NOG HONDERD KEER ZO SLIM ALS IK. For real. Ik snap dat het je frustreert maar je verwachtingen zijn gewoon een beetje - onwerkelijk.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 nov 2011 - 16:23:
Mijn verwachtingen zijn dat iemand op z'n minst 4x5 kan uitrekenen zonder rekenmachine.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 nov 2011 - 16:53:
Well fuck, capslock was niet nodig, maar Bo heeft wel gelijk. Daan, fok je er niet zo over op. Niet iedereen heeft jouw IQ, en eerlijk gezegd maakt dat ook niet uit, ze zitten niet op het gymnasium dus dat hoeft niet. Ik begin me er echt aan te ergeren hoe je neerkijkt op je klasgenoten - voel je eens niet zo verheven boven de rest, ik haat het als mensen dat doen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 nov 2011 - 18:05:
En bovendien, ik pak mijn rekenmachine uit gewoonte. Ik ken je klas niet, maar dat is gewoon een aanwensel. En ik vergeet ook wel 's hoe ik dingen moet doen, ook al is het me net geleerd. Dingen vergeten is menselijk.
Ugh.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 nov 2011 - 18:28:
Als je bij mij in de klas twee plus twee moet uitrekenen worden er nog rekenmachines gebruikt en nee, dat is geen grapje. Also. Forreal. Je expectations zijn echt te hoog.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 nov 2011 - 19:50:
Jongens - genoeg. Iedereen heeft recht om te zeuren hier. Ja, ik realiseer me dat mijn post niet zo netjes was; sorry.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 nov 2011 - 19:52:
Ik zeg niet dat ze het recht niet heeft, maar dan heb ik toch nog wel het recht om erop te reageren?
Na gut. Ik snap je point. Sorry.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 21 nov 2011 - 19:57:
Bwaaaah, ik heb vorige week maandag een zenuwbehandeling gehad bij de tandarts, en mijn kies doet nu nog steeds zeer

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 nov 2011 - 20:00:
Ik zeg niet dat ze het recht niet heeft, maar dan heb ik toch nog wel het recht om erop te reageren?
Na gut. Ik snap je point. Sorry.
Op een normale manier wel, ja.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 22 nov 2011 - 18:16:
HMMMMMMWH. Ik voel me niet lekker. En en ik heb helemaal nergens zin meer in.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 23 nov 2011 - 18:24:
IK BEN ZO BOOS. Natuurlijk begrijp ik dat we het niet breed hebben. Maar ik heb daar nooit over gezeurd. Maar de één moest per se naar die school in Gouda waardoor we enorm veel kwijt zijn aan treinkosten en gedoe, de ander die boeit het allemaal niet en geeft gewoon geld uit alsof er niets aan de hand is... Ja. Nee. Dan ben ik natuurlijk degene die nooit wat krijgt. En ik heb er nooit wat over gezegd. NOOIT. En ik wil verdorie één keer iets. En dat is in vergelijking met wat de andere krijgen gewoon niets. Ik zei zelfs dat het als verjaardagscadeau ook nog leuk is. Maar nee hoor. Het is te duur. I mean. Ik ben niet degene die 50 euro per maand krijgt. En ik vraag één keer om 33 euro en vervoer en het is gelijk; nee dat kan niet. Inplaats dat hij gewoon één keer niet naar de kroeg gaat en een keer iemand anders een leuke tijd laat hebben... Maar nee, dat is teveel gevraagd.
En nee. Ik doe misschien dan niet meer mijn folders, maar dat komt omdat school voor gaat. Bijna iedereen krijgt zakgeld. Ik niet. Maar heb je mij daar over horen zeuren? Nee. Want ik snapte dat dat er nu gewoon niet inzat.
Maar alsjeblieft. één keer. Gewoon voor mijn verjaardag. x.x

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 nov 2011 - 18:04:
London Life zit niet in de UK versie van Professor Layton vier. ;_; Nu moet ik de Amerikaanse versie spelen met een verschrikkelijke voice-actor voor Luke.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20