Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie Topic #9

Depressie Topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 juni 2011 - 11:14:
-Hug- <3



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 juni 2011 - 20:36:
@Juul; *plethug*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juni 2011 - 22:06:
._. Dat is iets dat erbij hoort helaas, maar dat wrs nooit zal wennen neem ik aan... *plet* Heel veel sterkte en hopelijk zijn er nog wel vele mooie momenten met je oma. <3

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 18 juni 2011 - 0:29:
Waarom is mijn leven zo kut?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 juni 2011 - 12:27:
Hij is geen klein kind meer. Hij zal toch moeten leren om mee te draaien in de grote-boze-wereld. En die wereld is nou eenmaal zo, dat als je niet over gaat omdat je nooit iets inlevert, je niet over gaat. Héél jammer als hij dat vervelend vindt, maar ga me alsjeblieft niet tegenhouden het tegen hem te zeggen. Die zachte aanpak van oh-wat-issie-zielig helpt niet, hoe duidelijk is dat nou? Maar ja, ik snap natuurlijk niet dat we 'm klein moeten houden, want ik ben veel dommer dan ik lijk. Nee, oké, top. Is goed. Maar dan ga ik me er ook helemí¡í¡l niet meer mee bemoeien en zoeken jullie het zelf maar uit.

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 18 juni 2011 - 12:42:
Ik heb hoofdpijn, ben verdrietig en ik mis iemand heel erg ;_; Buh.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 18 juni 2011 - 13:31:
*plet alledrie* <3

@Bodine: Gaat het over je broertje? Mijn broertje presteert ook niet denderend op school en ik zou het zelf héél anders aanpakken dan mijn ouders. Zij zijn (ook bij mij) eerder van: "Laat hem maar met zijn kop tegen de lamp lopen, hij zal er wel uit leren." Alleen... nee, we leren er niet uit. Maar onze ouders zijn verantwoordelijk voor de opvoeding van hun kinderen en ik denk dat we het niet kunnen maken om ons met die ideeën te bemoeien, omdat we dan zeg maar hun "positie" als ouders gelijk stellen met onszelf. Dus hoe slecht je broertje het ook doet op school en wat jij ook anders zou doen, het is nog altijd aan je ouders om hem daarover aan te pakken. Het enige dat wij kunnen doen is benadrukken dat hij zijn best niet doet en dat het zo niet zal lukken, als zij het er zelf over hebben. Oke, misschien moei ik me met dingen die me niet aangaan, maar ik wou dat even zeggen _o_ Want mijn broertje moet ECHT zijn best beginnen doen voor school. Ik dacht dat IK een slechte student was in de middelbare school, maar als ik mijn broertje zo zie, was ik precies een fantastische student. v.v

En ik heb buikpijn. Muh.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 juni 2011 - 13:49:
@Natascha, nee hoor, als je je er niet mee mocht bemoeien zou ik het hier niet neerzetten. Na gut, het klopt wat je zegt. Maar het is niet wat ik bedoel. Maar ik wil het niet uitleggen, sorry. <3 Maar toch thanks. ^^

Oh & beterschap met je buikpijn. <3

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 18 juni 2011 - 13:55:
Oké dan. ^^ Je hoeft het niet uit te leggen. Veel succes ermee, ik hoop dat het uiteindelijk goed komt o.o <3

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 18 juni 2011 - 14:21:
Waarom noemen ze een koortslip een koortslip? ik ben verdorie net miss zulu! En het doe pijhijn

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 18 juni 2011 - 17:02:
Ik heb echt ontzettende keelpijn, niet normaal. D:

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 19 juni 2011 - 0:30:
Ik haat mijn opa.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 19 juni 2011 - 0:30:
-

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 19 juni 2011 - 2:05:
Waarom is mijn leven zo kut?

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 20 juni 2011 - 22:21:
twee dagen
het is fucking twee dagen geleden dat ik haar nog gezien heb en ik mis haar al...
Vroeger vlogen de weken voorbij, en was ik 's morgens bijna verbaasd als het al zaterdag was
en de laatste weken gingen zo traag om, dat ik op zaterdag zelfs de uren aftelde tot de repetitie begon
Ik kijk zo uit naar elke repetitie, gewoon zodat ik haar dan kan zien. Gewoon haar zien, een paar minuten in de hele week, dat was genoeg, en af en toe zei ze ook nog iets tegen me, vroeg me het met me ging, of ik niet te veel pijn had, en die dagen konden dan niet meer stuk, soms had ik zelfs op maandag nog een goed humeur ervan.
En nu is het nog maar twee dagen geleden dat ik haar gezien heb en ik verlang er zo naar om haar terug te zien, maar ons seizoen is voorbij, ik zie haar dus niet meer tot de laatste zaterdag van augustus...
Ik mis haar echt...
and it makes me sad...

Ik moet echt gewoon weer iets te doen hebben in mijn leven, want ik denk dat ik mij steeds zo op haar verheugd heb omdat ik mij de hele week door zo verveel, en dat zij ervoor zorgt dat ik daar even van afgeleid ben
pfff, die 4 maanden zomervakantie is toch ook niet alles...

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 20 juni 2011 - 23:25:
Kut. M'n fiets is deze ochtend gejat. Moesten we een 'nieuwe' (lees: Tweedehands klote.. ) fiets kopen, tieft de ketting eraf. Toen ik naar school moest deed m'n ov het niet, en dat wordt pas gefixt in de zomervakantie. Stomme trage KUT-TSL . Daarbij zijn m'n gymspullen inclusief dure nikes spoorloos en ik heb morgen sportdag, en neemt m'n moeder de rest van m'n zakgeld voor dit jaar in terwijl ik in totaal al 400 euro achterloop.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12