Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie Topic #9

Depressie Topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 juni 2011 - 11:14:
-Hug- <3



MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 21 juni 2011 - 23:47:
@KaulitzFreak
Ik heb uit ervaring geleerd dat als je teveel vrienden hebt. Je je snel een "derde wiel aan de wagen" kunt gaan voelen. En dat er mensen tussen zitten die gewoon niet zijn wie ze lijken. Helaas is dat een levensles die, iedereen maakt een het een keer mee, of vaker. (echt, ik ken mensen die er keer op keer intuinen) zelf ben ik eigenlijk wel blij dat ik niet zo heel veel vrienden heb. Welgeteld twee, mijn hartsvriendin, die in Ierland woont (Geëmigreerd 5 a 6 jaar geleden) spreek haar elke dag, en mis haar als we een dag niet kunnen klessen bessen. En mijn andere vriendin, die eigenlijk heel dichtbij woont...is meer als een zus. We voelen elkaar eigenlijk perfect aan wat het heel gezellig maakt.
Echt, koester hen van wie je weet dat ze echt 100% om je geven
En onthoud dat elke rotperiode ook weer overgaat.

Good luck

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 22 juni 2011 - 0:07:
Euh, sorry hoor, maar als ik om me heen kijk zie ik altijd iedereen met gigantische vriendengroepen. Als ik dan eens vraag om iets te gaan doen, hebben ze altijd al andere plannen met hun vrienden
Ik werd vorig jaar zelfs uitgelachen, zelfs gepest omdat ik toen volgens hen 'maar acht' vrienden had. Zo gooide ze regelmatig mijn boeken allemaal over de grond en dan was het 'vraag maar aan je echte vrienden om je te komen helpen oprapen' omdat ik ooit gezegd had 'ik heb niet veel vrienden nodig, ik heb genoeg aan een paar echte vrienden'
Ik vind het nog steeds zo, maar een van hen sms ik misschien twee keer in de maand, en joor en Cynthia zie ik alleen op school, joor en ik wonen niet bepaald dicht bij elkaar, dus het enige dat we buiten school zowat samen doen, is fanfic en tumblr...
En als ik dan mijn zusje zie die elk weekend en elke woensdag weg is met bijna elke keer iemand anders, voel ik me vrij zielig met mijn drie vrienden waar ik bijna nooit iets mee doe

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 juni 2011 - 0:07:
Hoezo heb je"maar" drie vrienden? Je hebt drie vrienden. Drie fucking vrienden. Beetje ondankbaar, vind je niet? Wees gewoon blij met de drie vrienden die je hebt.
Rustig maar... als je gewend bent aan veel vrienden dan kan het soms flink tegenvallen als blijkt dat je er eigenlijk niet zoveel hebt. [/niet lullig bedoelt tegen Anke]

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 juni 2011 - 0:25:
Er is een verschil tussen vrienden en "vrienden".

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 juni 2011 - 0:32:
Ja, maar als je het verschil tussen die twee niet kan zien dan moet je daar soms aan wennen.
En ik wilde dat dus eigenlijk gewoon zeggen omdat Bo te heftig reageerde op Anke, die alleen maar haar hart wilde luchten (waar het depressie topic ook voor bedoeld is, als ik me niet vergis).

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 juni 2011 - 13:43:
Ik reageer niet heftig, ik geef gewoon mijn mening. Zonder het zachter te laten klinken dan het is. Natuurlijk mag Anke d'r hart luchten, daar is die topic voor, zoals je al zegt. Maar dan mag ik er toch ook op reageren? Dat recht heb ik toch ook?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 juni 2011 - 14:04:
Ja, natuurlijk, maar iederéén zeurt hier over van alles en nog wat, over dat het leven kut is en wat niet allemaal nog meer, en ook zij moeten blij zijn dat ze kunnen leven, en dat ze het helemaal niet zo slecht hebben - we hebben allemaal een dak boven ons hoofd, krijgen eten wanneer we daar zin in hebben en zijn van binnen en buiten mooi. Kijk maar eens naar sommige Afrikaanse landen, dan heeft iedereen het hier stukken beter dan daar -, maar toch zeurt iedereen om het even over de kleinste ongemakken. Dan zegt verder ook niemand dat ze blij mogen zijn dí¡t ze een goed leven hebben (terwijl dat eigenlijk dus wel zo is), dus dan vind ik het niet eerlijk als Anke eigenlijk een snauw (want goed beschouwd was het een snauw) krijgt omdat zij even wil zeuren over het gebrek aan vrienden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 juni 2011 - 14:12:
Nee, je hebt gelijk. Alleen - het was niet snauwend bedoeld. Het was gewoon zo van - weet je, je hebt toch drie vrienden, try & be happy with that. En zo kwam het vast niet over, want ik wéét dat ik dingen vaak anders over laat komen dan ik bedoel. Het was ní­et als snauw bedoeld, ook al kwam het misschien zo over. En ik snap ook heus dat ze zich rot voelt, omdat ze niet naar school kan en dan ineens merkt wat ze merkt, het is logisch dat dat vervelend is. En ik snap écht dat ze zich daar rot om voelt & het was niet vervelend bedoeld wat ik zei.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 juni 2011 - 14:23:
Ja, en ik snapte ook wat je zei, je kan beter de vrienden koesteren die je hebt, maar, nou ja, het kwam een beetje bitcherig over... :x [En ik snap ook wel dat je het niet zo bedoelde... het kwam er alleen een beetje rot uit.]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 juni 2011 - 14:50:
Hmm, ach. Ik ben nou eenmaal niet zo aardig.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 juni 2011 - 14:59:
We hebben allemaal onze leuke en minder leuke kanten, en soms kan je nogal kattig uit de hoek vallen, maar dat betekent niet dat je niet aardig bent.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 22 juni 2011 - 16:10:
(...)
Vrienden uitnodigen??
Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar hier zit iedereen vollop in de examens..
En dan nog, opdit moment lijkt het of ik nog maar drie vrienden heb, op de mensen hier op FF na, want bij mijn vriendengroep van vorig jaar voel ik me eigenlijk niet meer op mijn gemak, het begint te voelen of ik er niet meer bij hoor
Er is er nog net eentje, en ergens heb ik het gevoel dat dat komt omdat de rest zich tegen mijn achternicht, die vorig jaar ook bij de groep hoorde, gekeerd heeft en ik nog altijd niet zie wat ze verkeerd gedaan heeft
En op die vriendin na, heb ik alleen Joor en Cynthia nog, en zelfs van die laatste ben ik niet zeker, de enige waar ik zeker van ben dat ik echt op kan rekenen zijn Jorinde en Tara...

En wat dat sporten betreft, de dokter heeft het me voorlopig afgeraden, aangezien dit al de derde keer in drie jaar tijd is dat ik gekwetst ben, en ik ga altijd moeten oppassen, want omdat ik van nature weinig bloedplaatjes heb, scheuren mijn spieren gemakkelijker, en dat is al eens gebeurd...

En omdat ik nog niet zeker ben dat ik volgend jaar terug ga turnen, ben ik heel benieuwd welke sport ik dan ga doen...


awh dude, het komt wel goed, geloof me, nu valt het even wat tegen, maar het komt wel goed, even doorbijten
en wat vrienden betreft, ik heb er ook niet veel en het kan me niets meer schelen tegenwoordig. Ik heb vrienden nu en daar ben ik gelukkig om, dus wees niet ongelukkig, ik ben hier voor jou en in de vakantie gaan wij sowieso kei hard nog eens een TH marathon doen zoals de vorige keer!
en nu heb ik het echt zo druk gehad met mijn examens ;c

en mijn verjaardagsfeest komt ook bijna en dan moet jij komen, want anders is het niet leuk want ik heb jou al zo lang moeten missen ;c
het voelt niet kompleet aan als jij er niet bent

En als mensen je laten vallen is dat een teken dat ze je niet waard zijn, in het begin is het misschien moeilijk, maar uiteindelijk zal je me gelijk geven.
Het komt wel goed,<3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 juni 2011 - 19:59:
Rot verdomme op kutpsycholoog, je maakt meer kapot dan je goed doet. Omdat ik sociaal wat onhandig ben ben ik niet hoogbegaafd? En die hoogbegaafdheid kan geen problemen veroorzaken. Sterf toch lekker.
Iedereen heeft zogenaamd het beste met me voor en vindt het o zo belangrijk dat ik weer op een school terechtkomt, maar vervolgens verkoopt iedereen wel hetzelfde onzinverhaal waardoor geen enkele school me wil hebben.
En aan mijn rechtvaardigheidsgevoel kun je niks doen, en daar komen mijn problemen ook niet vandaan. En ik ben kennelijk compleet gestoord omdat ik niet als een meeloperig schoothondje achter mijn klas aan waggel. Echt, STERF.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 22 juni 2011 - 21:43:
Kom naar mijn school? Nee. Niet doen. Dat zou de slechtste keuze in de geschiedenis van de mensheid zijn

Maar, ik snap het niet. Want, jij bent hoogbegaafd, dan is het toch juist logischer wanneer ze je zouden willen hebben op school? En, ook al mag je dan misschien sociaal onhandig zijn, een school heeft toch niet het recht om je te weigeren? Want jij hebt recht op een goede school.
Het lijkt me echt ontzettend kut, ik kan me niet goed voorstellen hoe het zou zijn. -hugt-

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 22 juni 2011 - 21:46:
@Daan: ik zou echt zeggen, kom naar mijn school, er is internaat en mijn school is gewoonweg echt cool.
Vraag maar aan Anke, want die zit daar ook op school xd



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14