Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie Topic #9

Depressie Topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 juni 2011 - 11:14:
-Hug- <3



ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 25 juli 2011 - 0:27:
Jawel, het helpt wel.
En neeh gewoon. Ik kwetst toch meestal de mensen die het meest om me geven. Ze moeten me haten geloof me dan ben ik vast minder gemeen ofzo.

Ik wil huilen, maar niet hier ik ga wel gewoon van de laptop ff naar boven. Daar kan ik ook gewoon huilen hoop ik. Het moet eruit. En je kan jezelf toch niet dwingen om vrolijk te zijn als je het gewoon niet bent?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 juli 2011 - 0:32:
Natuurlijk kan dat niet. En dat hoeft ook niet. Ga nou maar gewoon even lekker huilen en tot jezelf komen, het doet je vast goed.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 25 juli 2011 - 0:39:
Ik ken je niet zo heel goed, maar, really, wat je nu zegt is niet eerlijk. Denk alsjeblieft niet zo laag over jezelf, it's breaking my heart when people do that.

En, ja. Wat Bo zegt. Als je wilt huilen dan moet je dat gewoon doen, niets om je over te schamen hoor.
Natuurlijk kan je jezelf niet dwingen om vrolijk te zijn. Ik opperde het alleen maar. ;'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 juli 2011 - 10:49:
Oh, ja, echt heel fijn. Zeg het vooral even niet als er random mannen door mijn kamer gaan banjeren.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 25 juli 2011 - 14:39:
Bedankt, jullie zijn echt geweldig<3
Ik krijg laatste tijden echt heel veel jank buien en nja gister was dat er ook een. Ik voel me nu echt heel wat beter.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 aug 2011 - 10:40:
Ik haat vakantie, ik haat campings, ik haat internet dat trager is dan ik die op een eenwieler rijd, ik haat mijn verschrikkelijk irritante zusje die nog dommer is dan het achterend van een rund, ik haat ijskoude douches, ik haat het dat mijn haar er na drie dagen uitziet als dan van Snape (exept een vage kleur tussen blond en rood in plaats van zwart), ik haat twee uur wachten omdat die kutkoter van een zusje van mij per se moest glasblazer en vervolgens de hele wereld voor liet gaan, ik haat het dat de camping uitgestorven is (meer voor m'n zusje dan voor mij: ze hangt nu de hele dag rond de caravan rond omdat ze niemand heeft om mee te spelen, dus zit ik de hele dag gillend gek te worden. Mijn sociaal contact reikt toch niet verder dan mijn ouders, zusje en denkbeeldige vriendjes (bij gebrek aan echte) ), ik haat het dat ze hier nergens ijsthee hebben (en in de supermarkt alleen maar mierzoete n(e)asty), ik haat het dat het straks minstens tien pogingen duurt om dit bericht te verzenden, ik haat het, ik haat het, IK HAAT HET.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 aug 2011 - 10:57:
*hugs Daan*
Kun je niet gaan schrijven? Lezen? Je ouders overhalen met je zusje één of ander historisch plaatsje in de buurt te bezoeken, zodat ze drie uur lang in een kerkje rond kunnen hangen? Willen ze niet gaan wandelen? Moet Daisy niet hoognodig uitgelaten worden, waardoor ze weer twee uur weg zijn? Kun je niet een spelletje met je zusje spelen zodat ze d'r energie een beetje kwijt kan? Eh.
't Is nog maar een week?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 aug 2011 - 23:06:
Hmh. Sommige mensen kan je maar beter niet je geaardheid vertellen, tenzij je wilt dat diegene er na 3 maanden uitklapt dat het niet oké is, niet normaal. En dat je nooit gelukkig kan worden. Dat je beter met een hoer kan trouwen, omdat die het toch met iedereen doet. Dat diegene je altijd bang aankijkt, omdat je van woede ieder moment een nekslag kan geven. Of als je zin hebt om iemand dan na 4 maanden niet praten toch nog een kans wilt geven en diegene daarna ondervraagt met vragen waarvan je weet dat je diegene aan het huilen kan krijgen van schuldgevoel, om erachter te komen wat diegene bezielde. Dat je 'm z'n excuses laat aanbieden, zodat je daarna weer met een gekreukelde vriendschap verder kan leven. Met gebroken vertrouwen. Vooral niet als jij í¡lles was dat diegene had. De enige die diegene kon vertrouwen. Geloof me. Ik heb een wijze les geleerd. Ik zal nooit meer iemand zoals hij vertrouwen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 aug 2011 - 10:47:
@Marije, ahw, *hug*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 aug 2011 - 22:56:
Ik ben het allemaal zo zat! Is het zo moeilijk om er voor me te zijn? ik sta verdomme altijd voor hun klaar. Altijd! maar als ik hun nodig heb zijn ze nergens te vinden, negeren ze me of gaan over hun eigen kutleven beginnen. IK BEN HET ZAT! het gaat de laatste tijd niet goed en daarom heb ik ze nu juist zo hard nodig. maar het boeit ze allemaal niets.
echt. is het zo moeilijk? gewoon zeggen dat het wel goed komt en dat ze er voor me zijn? blijkbaar dus wel.
ik wil nu zo graag ze uit mijn msn lijst gooien en uit me mobiel wissen, want ik voel me elke keer zo rot door hen.

sorry voor geen hoofdletter gebruik, ik typ dit op m'n mobiel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 aug 2011 - 22:57:
*hugs Mars*
Als je tegen iemand wil praten, dan weet je me te vinden, oké? <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 16 aug 2011 - 1:56:
-pletknuffel- Ik weet hoe het voelt, en het is gewoon onbeschoft dat mensen dat doen. Het moet van twee kanten komen.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 17 aug 2011 - 0:10:
@Mars
-plethuge

Ik weet hoe je je voelt. Dan heb je ze nodig en dan zijn ze er niet voor je

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 22 aug 2011 - 17:20:
Ik haat die fucking bus en treinuren.
Ik ga zaterdag naar Antwerpen met Sandro.
We nemen hier eerst de bus en zijn dan om 8:34 in Neerpelt om daar de trein te nemen. Hoe laat vertrekt de trein in Neerpelt? 8:34
Ik ben echt fucking kwaad want mijn ouders willen ons niet brengen, ik weet niet als Sandro zijn vader ons kan brengen, hij heeft nog niet geantwoord
en als we de trein missen moeten we een uur wachten en zijn dan pas om 10:41 in Antwerpen in plaats van 9:41

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 22 aug 2011 - 21:53:
Ik ben d'r klaar mee. Succes met je leven, van mij hoor je niet meer.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17