Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie Topic #9

Depressie Topic #9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 juni 2011 - 11:14:
-Hug- <3



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 juni 2011 - 22:40:
@Daan: ruil jezelf voor mijn broertje en kom in het prachtige Brabant wonen, waar je gezellig naar mijn school gaat? <3 Poor you. Ik hoop dat je toch een school gaat vinden waar je je enigszins thuis voelt. Het lijkt me echt zéér vervelend om in zo'n situatie te zitten. *aai* Wat gebeurt er eigenlijk als je geen school vindt?

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 23 juni 2011 - 16:42:
ik word ziek, want ik heb keelpijn en mijn neus zit verstopt.
Net nu ik vakantie heb, morgen naar Genk on stage en zondag naar Graspop ga ;c

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 23 juni 2011 - 18:46:
Ik wil die gast killen
Hij heeft het gewoon verpest nu ben ik helemaal kansloos :c

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 23 juni 2011 - 18:52:
Ugh. Ik wil een normale familie. ><

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 juni 2011 - 19:24:
Was ist, Tesja?<3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 23 juni 2011 - 20:00:
Ik heb hier gewoon genoeg van!
Ik wil ouders die voor hun kinderen (kunnen) zorgen, niet een vader die - omdat 'ie lui is - om tien uur met zijn werk begint en dan pas om 7 uur thuis is, en oké, nu ben ik oud genoeg, maar ook toen wij klein waren en mama ook niet voor ons kon zorgen, omdat zij de ene na de andere erge ziekte te pakken heeft.
Als Kim op d'r 13e zwanger was geraakt, had ze makkelijk voor dat kind kunnen zorgen, zo verantwoordelijk was ze geworden voor mij. Want ik had alleen Kim en oma & opa. En nog steeds. En ja, nu heb ik medelijden met d'r. Want mama kan niet voor d'r zelf of voor ons zorgen dus moet Kim dat maar doen, examens of niet. Ik zou het graag van haar overnemen maar ik kí¡n het niet. En heeft iemand het er voor over om wat tijd te spenderen om het me te leren? Nee, laat mij maar het zieke psychische non-favoriete kind zijn dat niks kan en doet zodat jullie een zondebok hebben. Helemaal prima!
En ja! Ja ik ben boos omdat ik boodschappen moet doen! Niet omdat ik niet wil helpen, maar omdat ze het gewoon niet kunnen BEGRIJPEN. Omdat ze denken dat ik me aanstel. Ja hoor, daarom slaap ik liever dan dat ik wakker ben met die pijn. Daarom ging ik elke week naar de Dokter, en daarna elke maand naar het Ziekenhuis! Je hebt helemaal gelijk, ik stel me aan! Nou sorry hoor, ik had het ook liever anders gewild. Maar weet je? Ze zouden het geen fucking week uithouden. Ik kan het ook niet, dus zij al helemaal niet! Ja, dat wil ik wel eens zien gebeuren. En weet je wat, dan zeg ik ook leuk dat ik geen boodschappen ga doen. Want euh, ik ben moe? Of.. ik ga al koken. Ja. En dan worden jullie ook boos, omdat jullie ZELF OOK MOE ZIJN. En zoveel pijn hebben dat jullie ook niet naar school gaan en ook niet kunnen fietsen. Maarja. Boodschappen is toch niet zo veelmoeite? DAN DUS WEL.

-zucht-
ikstelmeaan.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 23 juni 2011 - 22:07:
@Tessa -hug-. Tessa, ik heb respect voor jou. Ik zou het nooit zo lang uit gehouden hebben. Maar dat lost je probleem niet op. Misschien is iemand van de jeugdzorg iets voor jullie? Of de thuiszorg?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 juni 2011 - 22:10:
@Tesja; wat Sarita [toch?] zegt. Weet je hoe facking trots ik op je ben? Jouw thuissituatie is like hell - en toch blijf je er zo vrolijk onder. Je gaat dood van de buikpijn, en er valt gewoon niets aan je te merken. Ik weet niet hoe je het doet, maar hoe rot je je ook voelt - ik ben zo trots op je. <3 En als je 't niet meer trekt stap je op de trein & kom je hierheen. Of zo. Als je wil. Maar 't mag altijd, dat weet je. *hugs* <3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 juli 2011 - 19:53:
Ik word zo gek!
-Mijn ouders vinden dat ik om 10 uur moet slapen en om 9 uur beneden moet zitten. Het is vakantie! Ik bepaal mooi zelf wel hoelaat ik ga slapen en hoelaat ik wakker word.
- Ze geloven nogsteeds niet dat ik echt ziek ben. Ze denken nog altijd dat ik lieg om onder dingen uit te komen. Ik kan er verdorie niets aan doen dat ik altijd zo moe ben. Ik kan niet alles! En naar school en sociaal bezig zijn en nog allerlei klusjes voor jullie, dat kan ik gewoon niet. Ik ben ook maar een mens.
- Altijd als ze wat zeggen is het of ik iets voor hun wil doen of iets negatiefs. ‘Zit je weer de hele dag boven? Lig je nu weer in bed? Ga je je folders nog doen? Ga je nog eens naar buiten? Jij moet vanavond koken.’ Nooit wordt er eens een compliment gegeven. Hooguit word er goedzo gezegt en dan is het onderwerp alweer vergeten. Ik heb dit hele fcking jaar keihard lopen werken om over te gaan en dan hoor je aan het eind: ‘Oh… Goedzo.’ En dan gaan ze me weer verder lopen afzeuren. Nee, dat geeft me veel motivatie.
- Al mijn vrienden laten me stikken of haten me. Ja, het was mijn schuld. Dat is hoe jullie erover denken en hoe ik er kort geleden ook over dacht. Maar er is mij vertelt dat ik er niet zo over moet denken. En dat heb ik gedaan. Want hij was mijn vriend. Echt een vriend. Misschien wel de enige vriend die ik ooit had. Hij wist wie ik was. Geen van jullie kennen mij zoals hij mij kende. Dus alsjeblieft doe normaal. Jullie hebben geen idee hoe het was. En het is zo oneerlijk dat jullie mij de schuld geven voor zijn dood.
- En jij moet al helemaal uit mijn leven verdwijnen. Echt. Jij hebt me meer pijn bezorgd dan wie dan ook dus alsjeblieft, ga weg. Je moet blij zijn dat ik te zwak ben om je wat te doen.
- Ik mis vroeger. Vroeger als in 10 jaar geleden en de vroeger als in een jaar geleden. Je weet nooit wat je hebt voordat je het kwijt raakt of dreigt kwijt te raken… Dat blijkt maar weer ja.

Dit komt er totaal niet uit zoals ik wil. En ik vind mezelf nu ook enorm zeuren. Maar het moest er gewoon even uit. :x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 juli 2011 - 20:03:
Ik heb net een SongFic over Howard's Tale geschreven en nu voel ik me heel erg kut en moet ik bijna huilen bij het idee dat wat ik heb beschreven voor zoveel mensen waarheid is.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 juli 2011 - 17:24:
Er is een kans dat het geheugen van mijn laptop niet geript kan worden. Een best grote kans. Dag muziek, dag foto's en bovenal: dat schrijfsels. Ik ga depressief in een hoekje zitten janken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 juli 2011 - 1:10:
Mijn computer heeft besloten dat als ik een ' typ in word, hij verlijk verschijnt en ik niet eerst op de spatiebalk hoef te drukken. Hoe kan ik nou schrijven? Er staan nu overal overbodig spaties naast en achter apostrofjes.

en @ Daan; like - NO!

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 20 juli 2011 - 18:32:
Rebecca Black heeft een nieuw nummer, en ik heb het net ontdekt. En nu bivakkeer ik mezelf onder mijn bureau. See ya.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2011 - 19:28:
Het is beter dan Friday.
Maar da's ook niet heel moeilijk.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 20 juli 2011 - 19:29:
Ik denk dat zelfs í­k nog iets beters zou kunnen schrijven dan Friday. En er is een reden dat ik niet geliefd ben om mijn liedjes. x)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15