Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 juni 2011 - 12:19:
Concentratie
Ik smeek u op mijn blote knietjes: blijf nog vier dagen bij me. Of zorg er anders voor dat ik een natuurtalent diachrone Engelse taalkunde ben. En dat ik vloeiend Oud-Engels spreek. En dat ik alle klankwetten en klankveranderingen uit mijn hoofd ken, inclusief alle uitzonderingen. ...en dat ik alle synchrone oefeningen ook kan? Of blijf gewoon nog lekker hier, zodat ik tenminste iéts van die cursus kan begrijpen.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 25 juni 2011 - 18:34:
Scheikundeleraren
Pleaase, leer me hoe ik de school kan opblazen? Dat is leuk.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 25 juni 2011 - 18:52:
Mijn maag
STOP MET MARTELEN! Ik heb au door jou!

Ik

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 25 juni 2011 - 19:08:
keelpijn
ga weg! nu! weg jij.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 25 juni 2011 - 21:40:
Lucas,
Ik ken je bijna niet, of misschien ook wel. Ik vraag me gewoon af hoe het nu met je leven staat. Is alles nog hetzelfde? Of is alles beter?
Ik wil je laten weten dat ik niet boos op je ben. Je was verdorie 11. Je kon niet anders. Ik hoop echt dat je dat weet.
Ik weet niet waarom ik nu schrijf. En al helemaal niet wat ik ermee ga bereiken. Misschien wordt alles opeens duidelijker. Maar misschien ook niet. Ik weet het niet.
Ik wil heel graag met je praten. Ooit. Maar ik weet dat ik dat nooit zal kunnen. Ik weet zelfs niet waar je woont of wat je achternaam is. Ik weet alleen nog hoe je er 7 jaar geleden uitzag. Dus dat heeft geen zin.
Jij bent de enige die echt weet hoe ik me nu voel. Ben jij ook de enige die me nu kan helpen?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 30 juni 2011 - 9:48:
Universal
Kijk, ik, en de andere heroes/heroines, vinden een chat met de jongens altijd leuk. Maar. Beseffen jullie dan niet, dat als je zoiets via een fucking facebook forum iets doet, het een complete chaos wordt? Come on, Bryan en Poolie hebben like, vijf vragen kunnen beantwoorden, omdat het Franse streetteam ALLEEN maar zei dat ze hun terugwillen. Ja, ik en Kirsten zeiden ook dat Nederland ze terugwil, puur omdat iedereen de namen van hun land ging krijsen..


Martin
Laat die chat waar jij het over hebt alsjeblieft een videochat zijn? En ga je dan ook écht onze vragen beantwoorden? ..


Frank
VANMIDDAG. En. Vanavond - zeven uur. En. AAAH. -fangirl-

Nicky
thanks. again. for - for being there for me.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 30 juni 2011 - 10:02:
Hoofd en verhaal

Please...stop met zoveel ideeën ophoesten voor mijn verhaal TT_TT ik kan me niet meer concentreren op andere dingen TT_TT ik verdwaal in jou, verhaal. En dat is net helemaal de bedoeling >.> maar jaaah mijn hoofd zegt wat anders. Nu heb ik slaapgebrek door het malen, en daar word ik dan weer chagrijnig van. En dat is dan weer niet leuk voor de mensen om me heen.
Bovendien...bovendien ben ik voor mensen moeilijk bereikbaar als ik met mijn hoofd alleen maar bij mijn verhaal zit.
Dus alsjeblieft...een heel klein beetje minder ideetjes *pokes*

Kus Mick

Mijn deja vu's

Stop met me van m'n aperepo (ofhoejedatookschrijft) te gooien o.O Nog steeds ben ik flabbegasted als ik er een heb

MvG Micky

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 1 juli 2011 - 21:43:
K

Je weet half niet hoeveel je voor me betekend. Ik vond je in het begin al erg aardig en grappig. Ik weet nog toen ik je voor de eerste keer dat op het feestje van Ken. Het was gezellig. Jij die me aan het vervelen was. Die avond voegde je me gelijk toe op hyves. Ik accepteerde. Toen ging ons contact dood. Ik zag je af en toe nog op school. Soms zaten we bij elkaar aan tafel tijdens de lunch. Maar dat was het. Tot afgelopen Dinsdag. Waterkamp was geweldig met jou. Jij gooide me in het water. Dat verbaasde me omdat jullie alleen maar de meer bekendere meisjes in het water gooide. Daarna plaagde we elkaar het hele kamp lang. Ik pakte je pet af en zette hem op. Jij deed je handen voor me ogen en ik moest raden wie je was. De avond van kamp zaten we elkaar weer te vervelen. Toen gaf je me opeens een knuffel. Ik weet nog hoe J commentaar gaf: 'Zo Sarita lukte het?' Maar we hadden lol. Toen we thuis waren begon jij te reageren op mijn foto's op hyves. Ik besloot je te krabbelen en voordat ik het wist had ik je op msn. De gesprekken die we hadden gehad waren geweldig. En ik denk dat ik je zelfs een beetje leuk vind.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 juli 2011 - 19:58:
Jij,

Iedereen van je afstoten lijkt de beste oplossing, maar is dat ook zo? Voor hun misschien wel, maar voor jou niet. Maar voor wie moet je kiezen? Voor jezelf of voor je vrienden?
Natuurlijk kies je voor je vrienden, maar alles in je zegt dat je ze nodig hebt. Toch kan je het niet van hun vragen... Je wilt het zelfs niet. Want dan zullen de gezellige gesprekken verdwijnen...
Nooit meer hetzelfde. Dat is waar je bang voor bent. Alles zal veranderen. Sommige veranderingen zijn goed, maar de meeste zullen je nog erger kapot maken. Maar toch moet het... Dat weet je. Maar je wilt het niet. En je gaat het nooit willen.
Je kan er niet over praten, maar toch wil je het. Je wilt iemand die zegt dat alles goed komt, die het helemaal met je eens is en die precies begrijpt wat je bedoeld. Je weet dat zo iemand niet meer bestaat... Je weet dat hij nooit meer terug komt. En je weet welke belofte je hem had gedaan... Doe het nou eens gewoon. Want ik word gek van je.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 juli 2011 - 21:48:
Nicky
Alsjeblieft, ik hoop dat ik jou buiten school ook nog ga zien. Anders ga ik je missen :c

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 3 juli 2011 - 22:20:
k

Wees niet zo leuk

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 juli 2011 - 8:52:
Nicky
Het zou opzich wel fijn zijn geweest als je had gezegd dat je Nienke leuk vindt, en niet dat ik dat van haar & Danique hoor. sdfghjkl.,


Charlie
Ik ben zo blij voor je dat Nina jou ook leuk vindt en jullie nu samen zijn! En je hoeft ons niet te bedanken, voor je moed in te spreken, that's what friends are for.

Fergal.
Thanks. Voor - me op te kunnen vrolijken en zo. En.. Ja. Same goes for Charlie, honestly..

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 juli 2011 - 11:11:
-
Jij, koekenpan, ik. Waar en wanneer? Want dan zorg ik dat er niet meer veel van je over blijft.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 juli 2011 - 11:22:
Daan
I love you. Jou humor is zooo leuk, ook op twitter.
Super dat ik jou ook in het echt heb ontmoed.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 11:39:
Itunes

Fuck off. Get a life, and more. Want. op het moment dat ik veprlicht ben jou opnieuw te downloaden, moet ik al mijn verdomde veertig CD's opní­euw omzetten. En mijn tijd besteed ik liever nuttig. Dus. Doe er wat aan. Want dit is nu al de driehonderdste keer -misschien overdrijf ik, maar goed- dat ik dat moet doen, en me is nót amused.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11