Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.



Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 16 juli 2011 - 13:53:
Bed
Waarom ben jij niet portable?

Nintendo
Come on.nl Vergroot je auto-aanvul-woordenboek nou es, of onthoudt nou gewoon woorden die ik al heb getypt want typen op een tv-scherm is al moeilijk genoeg.nl En maak niet van elke . een website.nl << kijk.nl Dat bedoel ik nou.nl

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 16 juli 2011 - 15:10:
Ouders,

Echt serieus. Zijn jullie gek geworden? Het is nu echt gewoon niet normaal meer.
Terwijl hij zit te kotsen zeg jij: 'Ik geloof er helemaal niets van.'
Alsof hij zit te kotsen voor zijn plezier! Echt. Doe normaal!
'De stekkers gaan er zo uit want je broer doet niets zinvols.' JA GOH! Hij is ziek! Alsof je dan allemaal dingen gaat ondernemen. Gun hem ook gewoon rust!
En als ik dat tegen je zeg krijg ik weer: 'Ik wou dat ik eens een dag rustig kon doen, maar dat kan ook niet.' Alsof jij de enige bent die hieronder moet lijden.
Ik voel me ook nog steeds super ziek, maar ik ben vandaag toch even naar buiten geweest. Dan verwacht ik wel zoiets als goedzo. Maar wat krijg ik? 'Jij doet ook niets actiefs... Je moet eigenlijk 2 keer per dag wat doen. Je zit alleen maar achter de laptop of in je boek... Dat is ook niet goed.' JA LAAT ME. IK HEB VAKANTIE. Ik wil ook gewoon rust.
Grmbl.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 juli 2011 - 18:52:
Charlie
Heb je jezelf nou gedeleted of ben je suspended? Either way - come back. Desnoods ga je voortaan op je LOTRish twitter, maar.. We actually miss you. Ik bedoel - ja... Ik weet nog dat je zei dat je zou weggaan tot je examens en we allemaal kut voelden en je toen weer terug was, en en nu ben je weg? En als ze je suspended hebben - WHY THE FUCK.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 juli 2011 - 20:04:
Suki
I really don't know what I'd do without you. You are without a doubt my best friend ever.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 17 juli 2011 - 20:16:
L.
Ik wil heel graag weten wat je me allemaal te vertellen hebt. Het lijkt erop dat je me heel veel kan leren. Ik snap alleen niet zo goed wat jij aan mij hebt.

Dinges,
Ik. Mis. Je.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 juli 2011 - 1:42:
Fergal
Ik wil geen ruzie met jou. Maar arhjcfdfj. unff.. sorry.. Maar ik blijf erbij. That was an overreaction. Ik gaf Kath alleen gelijk omdat je spontaan iedereen aanvalt. En vooral Niels. Ik bedoel - we weten dat je ruzie had ,et Dave, maar die zei tenminste sorry.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 juli 2011 - 21:35:
Mezelf,
Doe eens rustig! Srsly, je zoekt echt overal wat achter. Hou daar eens mee op.

L.
Dankje! Je hebt me echt enorm geholpen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 juli 2011 - 22:56:
Nicky
Dude. Het lijkt je serieus leuk om van de vakantie af te spreken?
Cool. Roep een datum.<3

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 25 juli 2011 - 1:50:
S
Ook al ken ik je nog maar zo kort, je betekend echt veel voor me. Ik heb echt het gevoel dat ik je kan vertrouwen en je bent echt een hele goede vriend voor me. Je begrijpt me en het is heel zeldzaam als ik een persoon vertrouw. En je bent gewoon awesome.
Ik vind het echt heel erg wat je me vanavond hebt verteld en ik wil niet dat je je zo voelt en ik ben hier voor je. Je kunt me vertrouwen, je kunt me alles zeggen, ik zal altijd luisteren en je altijd proberen te helpen. I promise.

Aysel
Ik ben hier voor je, altijd, altijd. Je bent echt zo belangrijk voor me, begrijp dat alsjeblieft goed? Ik kan je niet haten en dat zal ik ook nooit in mijn leven doen. Echt niet gewoon.
Iloveyousomuch.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 25 juli 2011 - 3:07:
Northern Star

Would be awesome much.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 juli 2011 - 10:33:
Mensjes,
Waarom vertrouwen jullie me niet gewoon? Als ik zeg dat ik iets doe, dan doe ik het ook. En als ik zeg dat ik iets niet doe dan doe ik het niet.
Ik ben niet zo van het liegen.

Lucas,
Fijn. Door jou heb ik nu ruzie. Hoe graag ik je ook mag... Je had het me gewoon niet moeten geven. Er komt alleen maar ellende van. x.x

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 juli 2011 - 23:10:
La&Paul
Thanks for the hugs. I really needed them. I missed you two, :/

Fergal
You're awesome. Thanks for cheering me up.
If I'll go to England again AFTER my day in London I NEED TO MEET YOU.
Desnoods ga ik naar Hadfield.

Boys Like Girls
You have no idea how much you mean to me. I miss you.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 aug 2011 - 18:19:
...
Weetje? Ik ga het gewoon zeggen. Je helpt me totaal niet. Ik heb geen oplossingen nodig, of iemand die zegt dat ik dom bezig ben. Dat maakt mij niet vrolijk. Ik heb gewoon iemand nodig die zegt dat het goed komt en die er gewoon is. Die me gewoon laat praten. Want dat is al heel wat voor mij. Praten. En elke keer heb ik het gevoel dat het niet goed is. Omdat je altijd boos word. Of gewoon weg gaat. Maar. Praten is wel goed. Dus als je me echt wil helpen laat me dan gewoon praten. Ook al wil ik het soms niet. Dan wil ik het toch wel. Alleen durf ik het niet. Denk ik. Zoiets. (:

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 9 aug 2011 - 20:11:
Yesin,
Eindelijk reageer je op m'n emails. Ik ben zo blij.
Blij dat je eindelijk eens wat van je laat horen.

Period,
Get the fuck outta the humanity, nobody likes you.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 aug 2011 - 20:18:
Period,
Get the fuck outta the humanity, nobody likes you.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13