Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.



MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 12 dec 2011 - 19:39:
Aan: Trollenkop

Ja, het is mogelijk. Het hele verhaal omtrent jou, trollenkop, kan nóg ingewikkelder.
Bizar hè?
Nou, ik vind van wel, maar aan de andere kant, laat maar komen. Maar deze keer sla ik wel terug als je komt. Ik zal wel moeten, want ook de nieuwe bedreiging neemt de begeleiding niet serieus. Nee, hij was dan wel niet recht in mijn gezicht, maar toch. En ja, van deze wist de begeleiding toch echt af, vorige week al. Ongelofelijk toch?
Ten eerste, trollenkop, trots naar het meisje dat je leuk vind smsen dat je een collega/huisgenoot hebt geschopt en geslagen, leid naar je eigen ondergang.
Ten tweede, mij vervolgens de schuld geven als dat zekere meisje geen vrienden meer met je wilt zijn is nog dommer dan ik onder woorden kan brengen. En mij via haar bedreigen met de woorden daar zal ze voor boeten is gewoon zielig. Ik vermoed dat je gebrek hebt aan een normaal leven ofzo? Serieus, zoek er een, een normaal leven zodat je niet meer in dat van anderen rotzooit en stennis trapt.
Nee, ik ontken niet dat ik lichtjes geniet van het feit dat jij je leven ongelofelijk aan het verneuken bent, dan zou ik liegen, en je weet dat ik liegen haat.
Je ligt eruit joh, en dat heb je allemaal aan jezelf te danken!
Laters!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 dec 2011 - 21:39:
Nicky,

Thanks. For cheering me up. Daily. Het is echt heel fijn om iemand die ik vertrouw in de buurt te hebben. Iemand waarmee ik goed kan praten, en kan lachen. You know, iemand die me gewoon snapt. Seriously, misschien ben ik soms een enorme bitch, maar je bent serieus een van de beste vrienden die ik me kan wensen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 15 dec 2011 - 15:26:
Ij.

Sorry hoor, maar waar slaat dit nou weer op? Ik wist ook niet dat ik vandaag thuis zou blijven, het lukte gewoon echt niet. Dus nu is de samenwerking opeens slecht? Jullie zeiden toch dat we er gewoon de volgende les mee verder moesten, wat valt er dan nog samen te werken? Ik hoefde toch niks tussendoor te doen? Dat hebben jullie toch ook niet gedaan? Heel fijn dat jullie dat ní­et tegen de docent zeggen, en wel dat ik zogenaamd niet goed samenwerk.
En jullie weten al wat er aan de hand is. Ik ga het niet nóg een keer vertellen.
Dus ga dan de volgende keer lekker niet meer met mij in een groepje.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 dec 2011 - 16:40:
Boys Like Girls


Thank you for cheering me up last night. I love you and your live chats and the snippets.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 15 dec 2011 - 17:14:
Piet
Stop met denken dat je m'n leven niet verpest.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 dec 2011 - 22:16:
B.
Bullshit, dat zeg ik ervan.
En ja, ik vind het erg. En ik ben boos. Maar ik wil niet boos zijn. Want dat is niet eerlijk, dat maakt het alleen maar moeilijk en ik probeer net niét moeilijk te doen. En ik wil niet dat je je schuldig voelt. Want dan ga je lief doen uit schuldgevoel, en ik wil dat je gewoon lief bent omdat je het zelf wilt.
I want to be your friend. You need one.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 dec 2011 - 15:37:
Jij,
Ik word gek van je. Helemaal gestoord. Je hoeft niet te zo schijnheilig te doen als er anderen bij zijn. Leuk voor jou natuurlijk, dat alles dan op mij geschoven wordt. Ik ben het kreng en zo. Dat zal best, maar jij bent geen haar beter. Waarom kun je verdomme nooit eens zeggen wat je denkt? ÃÅberhaupt iets zeggen? Je praat alleen maar over anderen, maar je kunt niet eens bedenken wat je voor kerst wil. Je loopt altijd achter iedereen aan omdat je zelf niet weet waar je heen moet. Als jij iets leuk vindt maar iemand anders niet, schaaf je je mening bij en vind je het ook niet leuk meer. Doe nou maar niet alsof je zo zielig bent want dit en dat en weet ik veel wat allemaal. Ik erger me mateloos aan je en je moet écht ophouden met dat schijnheilige gedoe. Want oh, wat ben je lief. Asshole.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 dec 2011 - 19:06:
Kirsten

Dankje, dat je het opblijven voor Boys Like Girls chats leuk maakt. Ik hoop echt dat we snel kunnen meeten en dat BLG terugkomt. Fangirling at the front row. en Martin klonen.
Also, thanks for being awesome.

Yasmin
Also, dankje dat ook jij het wachten leuk maakt. Jammer dat Kirsten en ik niet met jou front row kunnen staan, aangezien je in Brazilië woont D:.
Also - Long Lost Twin. ^^

Boys Like Girls, again
Dankje dat ik dankzij jullie de twee bovenstaande mensen ken. Really grateful for that. <3

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 21 dec 2011 - 20:00:
Yvonne

Nee, ik doe mijn deur niet meer open voor je. Luiken gesloten, en dat heb je zelf gedaan. Jij mij niet tegemoet komen met hulp, ik mijn deur niet meer voor je open houden. En dan moet je niet zo verbaasd reageren, want vorige week heb je mijn kamer ook niet van binnen gezien. Weet je, als je me meer opties had gegeven qua oplossingen met die Trollenkop in huis had ik het nog in overweging genomen. Maar nu niet meer, Alle oplossingen die ik nu heb...heb ik ZELF moeten bedenken. Bedankt ofzo?
Ja, ik heb het gevoel dat ik die Trol aan kan, maar dat is niet dankzij jouw of enige andere begeleider. Het is jullie werk met GOEDE oplossingen te komen. En niet met die slappe waar je nu mee aan bent gekomen. Dus ja, op dit moment ben jij mijn probleem. Had die allereerste bedreiging maar serieus genomen, dan was het nu niet uit de hand gelopen, had all vier de bedreigingen maar netjes gemeld in plaats van twee, dan had ik me misschien nog gehoord gevoeld. Nee, je moet het niet vreemd vinden dat ik jullie op dit punt dus niet meer vertrouw. En dat jij dat niet begrijpt zegt meer over jou dan over mij. Vind het maar vreemd dat ik mijn deur op slot houd, prima. Maar op die manier laat ik jou zien dat ik je niet meer zo vertrouw dat ik je in mijn kamer laat. Denk eerst maar even terug naar ALLES wat ik je heb verteld, en neem dan even de moeite je daarin te verplaatsen. Want het is niet normaal om "graag gedaan" te zeggen als ik net boos heb gezegd dat jullie het blijkbaar prima vinden dat ik me in mijn eigen huis blijkbaar zo bedreigd voel dat ik altijd deo in de buurt heb liggen. Stik er toch lekker in joh. Neem dit verdorie gewoon serieus, zolang jij dat niet doet, blijft mijn deur op slot!

Peace out!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 22 dec 2011 - 20:44:
J.
PLEASE. WANNEER... WANNEER GA JE HET NOU BEGRIJPEN?
Dat ik het hí¡í¡t om over dingen te praten. Dat ik niet graag over gevoelens praat.
EN AL HELEMAAL NIET OVER WAT ER IN MIJN HOOFD OMGAAT. Nee, ik heb geen hulp nodig. Dit loopt niet uit de hand. I'M FINE. Ik dacht dat een vriend wel doorhad wanneer hij mij irriteert. Dat heb ik blijkbaar mis. Want je luistert niet naar me. Ik wil gewoon een keer een dag normaal met je praten of film kijken of fangirlen/fanboyen om draken of ninjas. Omdat het kan. Maar ik wil niet ie-de-re dag herinnerd worden aan hoe ik me dan wel of niet zou voelen, en dat ik er over praat. Want ik krop het niet op, ik bouw het niet op. Je maakt het alleen erger, jij. Door er over te praten. Dan weet ik namelijk dat is niet helemaal ben zoals het hoort. Als ik er niet over praat, vergeet ik m'n zorgen en kan ik normaal verder leven. Maar door dit soort gesprekken met jou, krijg ik steeds meer stress.

MVG,
Marije.





Dude, hoe graag ik dit naar jou zou willen sturen. Je moest eens weten.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 27 dec 2011 - 19:41:
Liefde
I HATE YOU! Weetje dat je fucking oneerlijk bent? Waarom moet je nou bestaan? EN dan gaan mensen zeggen dat jij het mooiste bent op de wereld. BULLSHIT! Het is helemaal niet zo. Niet voor mij in ieder geval. :/ dsnsfa ugh :/


World
HATE YOU TOO :/

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 27 dec 2011 - 20:46:
Joy
Oh god, wat ben ik blij dat je nu inziet dat ik niet wil praten. Danke.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 2 jan 2012 - 22:05:
Bijna ex

Punt èèn! Prima dat je aantrekt wat je lekker vind zitten, maar er zijn grenzen. Zoals bijvoorbeeld als je naar een restaurant gaat met je (ex)schoonfamilie. Dan ga je niet in je meest oude zwerverkleren! Te kleine trui, broek op hoog water! En dan ook nog niks mee willen nemen als je blijft logeren, GATVER! Wat hebben mannen verdorie met twee fucking dagen rondhuppelen in hun ondergoed!? En ja, ik weet dat je het spannend vond, maar ik kan je moeilijk betrekken bij wat er besproken word als jij toch alleen maar bezig bent met hoe de bediening het doet. En hoe het eten geserveerd word en smaakt. Dude, leer dromen en werkelijke wereld even scheiden ja?!
Punt twee! Durf eens tegen me in te gaan! Ik heb geen slap gelul nodig als ja nee en amen! Ik heb iemand nodig met ballen die tegen me in durft te gaan!
Punt drie! Van alles vergeten en toch zeggen dat je het leuk vind? Hoe verwacht je van mij dat ik je geloof als ik je vijf keer moet vertellen wat we op welke dag hoe laat gaan doen!?
Punt vier. Leer de wereld kennen. Ga op onderzoek en krijg wat eelt op je ziel. Alleen dan begrijp je waarom ik ben wie ik ben. Ik heb genoeg van de wereld gezien om te weten wat ik kan verwachten. En jij in je veilige wereldje opgegroeid, bent vreselijk naïef. Nee, dat maakt niet uit. Maar voor mij wel. Want ik ben gebekter dan jij. Ik heb "levenservaring." Ja, ik kan toegeven dat we beide op ANDERE vlakken levenservaring hebben. Maar mijn levenservaring heeft me volwassener gemaakt dan jij.
Punt vijf! Hoe heb je het lef ooit gekregen mijn beste vriendin wel persoonlijk een gelukkig nieuwjaar te wensen maar mij niet? Niet eens een smsje? En hoe haal je het dan in je hoofd om een msngesprek te willen starten met: Hey lieverd.
FUCK OFF!
I've spoken. I'm going back to mentaly dating a celebirty who doesn't even know I exist. K, thanks, bye!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 jan 2012 - 16:18:
Gio,
Dat je ruzie met Roanne hebt oké. Prima. Dat is jullie probleem. Maar we hadden wel afgesproken om met z'n vieren weg te gaan. En nu zeg je dat er twee opties zijn; dat jij niet mee gaat of dat we Roanne niets vertellen en met z'n drieën gaan. Sorry, maar dat vind ik allemaal een beetje kinderachtig. Ik begrijp dat ruzie vervelend is, maar dan kan je toch nog wel normaal met elkaar omgaan en in een groep toch wel plezier hebben? En als ik dat tegen je zeg krijg ik een boze moeder aan de lijn omdat zij een huilende dochter heeft. Jaja, je hebt de laatste tijd veel stress gehad. Ik begrijp het. Natuurlijk ben je bang dat Roanne mij afpakt. Maar is het dan zo onmogelijk om meerdere vrienden te mogen hebben? Zonder dat er iemand jaloers is? Jezus.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 5 jan 2012 - 17:03:
Zusje

Y u no understand dat als ik buikpijn heb en bucking chagrijnig ben en ik geen zin heb om überhaupt uit bed te komen, dan ga ik dus ní­et mee naar de Jamin.
Nee. Nee. Nee.
En het enige dat jí­j dan kan doen is gaan zitten zeuren dat ik niet mee wil.
Maar als ik net zo chagrijnig ben als een beer die je in z'n winterslaap wakkermaakt om 'm te zeggen dat het winter is, dan ga ik dus ní­et naar buiten in de storm. Deal with it. Het zijn maar snoepjes.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19