Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 sep 2011 - 20:20:
TNT
Please, breng me pakje! Ik wil het nu!

MEZELF
STOP EATING!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 sep 2011 - 18:56:
Bryan
Enig idee hoe erg ik en de andere fans stressen om de announcement die volgens jou online zou moeten staan? We zijn gewoon bang voor slecht nieuws.
Zet hem alsjeblieft online. Op de site. Desnoods op Twitter, of laten jullie Martin hem op Martinsays zetten..

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 25 sep 2011 - 19:26:
"Robert"

mhehehehe. duuude. Don't traumatize my little baby. Or do. mhehehe.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 25 sep 2011 - 19:28:
Griekenland,
ik zie jou in minder dan een week. Also, be sunny. And kind and not-rainy. En, geen rellen in Athene als het even kan. En ik kom je dus knuffelen. <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 sep 2011 - 17:14:
Meneer Latijn,
U verwacht dingen die wij niet kunnen. We kunnen niet de hele woordenlijst uit ons hoofd leren, al helemaal niet in twee weken. Laat staan ook nog eens alle grammatica erbij. Dat kunnen we gewoon niet. U denkt misschien dat we Latijn op een hoog niveau beheersen, maar we zijn nog in staat om eerste klas proefwerken te verknallen, dus doe alstublieft een beetje rustiger aan. Dit kíºnnen we gewoon écht niet.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 sep 2011 - 20:58:
Michelle, Lisanne, Angela, Ilse en dudie,
Jullie zijn zo geweldig. Echt. Jullie zijn precies wat ik nu nodig heb. Laat het me weten als ik ook iets voor jullie kan doen oké? <3 Vergeet gewoon niet dat ik zo veel van jullie hou.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 28 sep 2011 - 7:27:
Geachte vrinden,
íSBRHGKJEBRHJNFBHJBFHFHJFG VERWACHT GROTE VRIENDELIJKE DRAAK NIET ZO VEEL VAN MIJ! Ik heb misschien buiten jullie om ook een leven. Ik moet ook wel eens op tijd thuis zijn. En néé, ik ga ní­et roken. Ook niet gewoon omdat het kan. En jullie kunnen me gaan pushen, maar ik push terug. Dus. En daarbij heb ik geen zin in problemen. Dus als jíºllie lessen willen skippen, oké. Maar ik doe het niet. Ik. Doe. Het. Niet. Ik heb geen zin in gezeik.
Ik ben namelijk niet achterlijk. En ik heb zin om dit jaar voor het eerst te gaan halen, weet je. Daar heb ik zin in en ik ga dat doen. En dat kan ik niet door te spijbelen. Ga maar mensen zoeken die dat graag willen, I'm out. Jullie zijn heel lief hoor, soms, maar nee.
Met vrindelijke groeten,
Marije.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 sep 2011 - 19:03:
Nicky,

Dankje. Dat je er voor me bent. Heel even dacht ik dat onze vriendschap kapotliep, maat gelukkig niet.
Dankje dat ik nogsteeds alles bij je kwijt kan... Doet me echt goed. (:

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 1 okt 2011 - 21:33:
P.

Ik weet niet hoe het komt, maar ik denk dat ik je leuk ga vinden. Misschien is het omdat je anders naar me kijkt en me niet ziet als een maatje. De tijd zal het leren of jij mij ook leuk vind.
Xxx.
Een van je beste vriendinnen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 okt 2011 - 12:39:
Doe eens normaal, alsjeblieft zeg. De wereld draait niet om jou, of om het internet of over watjedanookdoet op het internet. Er zijn ook í¡ndere dingen, andere mensen in 't leven. Soms vraag ik me echt af of je wel gevoelens hebt. Als je gewoon in slaap valt terwijl - terwijl toen. En omdat je alleen maar aan eten en computerspelletjes denkt. En iedereen besteedt zoveel aandacht aan je en néé daar kan ik niet tegen, ik kan ook gaan doen zoals jij, krijg ik dan ook aandacht?
Ik snap dat je er tot op een zeker vlak niets aan kunt doen, maar hí¡llo, je gaat soms echt te ver. Ik kan je echt in elkaar timmeren af en toe, alleen maar om te kijken of je wel gevoel hebt. DOE NORMAAL. ALSJEBLIEFT. DOE NORMAAL. Forreal. En mensen eromheen ook. Diagnoses rechtvaardigen ook niet alles, hoor. x.x

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 okt 2011 - 16:20:
.
Laat me gewoon met rust! Zodra je weer normaal kan doen wil ik best met je praten. Denk ik. Maar het gaat eindelijk goed met me en dan moet jij het allemaal in de war brengen.

.
Negeer maar wat er hier boven staat. Het is oké. En ik ben blij. Want. Ik heb je gemist. En. Ga nooit meer weg, okay? <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 okt 2011 - 16:43:
Mama
Ja, ik heb het al door, het is weer mijn schuld! Hí­j valt mí­j in de rede en í¬k mag natuurlijk niet pissed zijn, want hij is al zo moeilijk op het moment en elk gezellig moment moeten we koesteren! Het interesseert me niet dat hij nu zijn kamer niet meer uitkomt, ik hoef hem sowieso niet te zien, en als je zo graag met hem wilt praten ga je er maar bij zitten. Mogen jullie weer gezellig zo hard ruziemaken dat ik het door de muur heen kan horen.
Alsjeblieft zeg.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 5 okt 2011 - 19:13:
N.

Het spijt me echt heel heel heel erg.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 okt 2011 - 19:40:
Ja, ik weer.

OV-chip-Arschlöcher
Fuckers! Het is net alsof jullie mijn formulier van september hebben weggegooid of zo. "Oh, d'r handtekening staat er niet op, dan telt het niet", en híºp, in de prullenmand. NOU SORRY HOOR. Vergeten is menselijk? Jemig. Volgend formulier, ik dacht dat er alleen een handtekening moest worden gestuurd [want er staat "EVENTUEEL" missende documenten, stelletje ***] en nu is het van "we missen de kopieën van je ID en chipkaart".
NOU NIET DUS.
Want die hebben jullie in september al gehad.
Jemig, is dit nou zo moeilijk? En het is al zo'n k**systeem.

Vandaag
Mij lekker een beetje goed humeur bezorgen en doen geloven dat het een mooie dag is, wat? Vind je dat nou leuk? Hoopvolle dagen kapotmaken? Want ik vind dit dus niet grappig. Eindelijk geen muh-ik-wil-naar-bed om half vier - MAAR daar hadden we buiten the great pink pixy in the sky gerekend zeker. Verdammt. Morgen slaap ik gewoon de hele dag weg, dan moet ik tenminste dat gezeik niet steeds horen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 okt 2011 - 16:38:
God,
Wat heeft U tegen mij? Is het niet al goed genoeg dat ik naar school ga? Nee, moet ik dan ook nog leren voor 3 toetsen en snap ik ineens niets meer van wiskunde. Moet ik chagrijnig wakker worden zonder reden en ouders hebben die zeuren dat ik nog meer moet doen. Kunt U niet een beetje meer medeleven tonen? Want. Dat zal ik erg op prijs stellen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17