Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.



Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 aug 2011 - 23:29:
Stefani G, Natali G, Jessie J
Please marry me. All of you. At the same time. Please.

Yesin
Ik ga om jou te naaien de eerste schooldag als feministische houthakster naar school.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 11 aug 2011 - 23:47:
Tosca,
Ik ben zo blij dat ik je ken, je betekent echt heel veel voor me. Ik wil je echt nooit meer kwijt. Je bent bijzonder voor me, heel speciaal. Ik vind je echt geweldig, soms ben je echt iemand die me inspireert met dingen of me steunt dingen te doen waar ik zelf de lef niet voor heb. Of je helpt me als ik me slecht voelt, je steunt me en staat achter me. Weet dat ik ook altijd klaar sta voor jou, je bent gewoon te dierbaar voor me en ik wil je echt niet verdrietig zien. ik zou me juist slecht voelen omdat ik je niet zou kunnen opvrolijken.
Vergeet een ding nooit;
I love you so damn much en wil je never nooit niet kwijt<3 *hug*



S,
Kan je me alsjeblieft zeggen waar je bent? Ik maak me zorgen. Ik ben heel blij dat ik je ken, misschien zie je mij niet op de manier hoe ik jou zie, maar hoe je me nu ziet maakt me ook al blij. Maar verdomme waar zit je die laatste dagen? Ik begin echt ongerust te worden en dat vreet me helemaal op. Alsjeblieft kom online ofzo.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 14 aug 2011 - 22:01:
W.
Blijf met je poten van haar af!

V.
Luister. Echt. Luister gewoon. Hij is niet goed genoeg voor je.

I.
Doe niet zo fcking zielig! GROEP 2! series? Jullie waren kleuters. Help mij gewoon, waardoor we haar kunnen helpen. x.x

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 15 aug 2011 - 22:25:
S,
Dude, are you fucking serious? Where the hell are you? Waarom zie ik nog steeds geen balkje dat je online komt? Dat je Hoi tegen me zegt en we zinloze gesprekken voeren, maar stiekem betekenen die heel veel voor ons allebei.
Komt het door die haarverf? Is je moeder zo achterlijk geweest dat je dat je daardoor niet meer op de pc mag? Als dat zo is kom ik je moeder neerschieten, want dat slaat echt helemaal nergens op. Als je deze week nog steeds niet online bent geweest, stap ik zondag op de trein en dan kom ik je stalken. Je maakt me echt ongerust, want het is niets voor je dat je niet online bent. En fuck. Je bent belangrijk voor me. Ik heb je nodig, snap je dat? Geef me alsjeblieft een teken dat je leeft, misschien kan ik dan iets beter slapen. Mí­sschien begin ik dan niet meer spontaan te huilen, omdat ik je mis en me fucking zorgen maak. Want ja zoveel beteken je nu eenmaal voor me.

Aysel,
You mean the fucking world to me, 'nough said. <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 aug 2011 - 18:43:
Emma's moeder,
Ik bedenk me net dat u ruim drie jaar geleden zei dat ik nog maar een half jaartje fan zou zijn van Tokio Hotel, dat ik ze daarna niet meer interessant zou vinden. Daarom wilde u Emma niet laten gaan, en dus mocht ik ook niet. Ik wil u eventjes laten weten dat ik nu, ruim drie jaar later, nog steeds fan van ze ben. Nog steeds naar de concerten zal gaan als die ooit nog komen. Nog steeds de albums zal kopen zodra die in de winkel liggen. Ik ben niet afgehaakt. Nog steeds niet.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 17 aug 2011 - 0:15:
D.
Ik weet gewoon niet meer wat ik me je aan moet. Dan zeg je dat ik veel voor je betekent en dat je er altijd voor me bent, maar reageren op mijn smsjes en reageren op msn doe je niet.
Ik begin met de dag meer te twijfelen over onze vriendschap.

Skelanimal
Skelanimal

Skelanimal is offline

[7]
Skelanimal zei op 17 aug 2011 - 1:05:
,
Je bent stom.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 aug 2011 - 12:46:
Laptop,

Ik kan je nog steeds niet uitstaan. Je hebt geen Word, je geluid is crap, je laten opstarten is een heuse uitdaging, je valt voortdurend uit en bent daarbij ook nog net zo sloom als onze zeven jaar oude desktop. En gloednieuw. Doe er iets aan.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 18 aug 2011 - 15:56:
Jane en Maura
Get married and make babies!!!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 aug 2011 - 19:26:
You know who.
Echt. Wat heb ik gemist? Ineens loop jij de bitch uit te hangen? Kan je niet tegen een klein beetje kritiek? Serieus... Ik heb gezegt wat me dwars zat en je wilt niet weten hoelang me dat al dwars zat. Ik had toch wel meer van je verwacht.
Ik vraag je 1 keer, gewoon 1 keer om er voor mij te zijn. Na al die keren dat ik er was voor jou. Maar nee. Ik ben niet belangrijk genoeg. Ik ben een aansteller. En dat durf je niet eens recht in me gezich te zeggen. Nee, dat moet nog via een ander persoon gaan ook.
Ik ben geen aansteller. Ik ben zelfs sterker dan jou. Hoevaak ben jij depri? Hoevaak zie jij alles niet meer zitten? Meer dan mij. En ik zeg niet dat je zwak bent. Ik zeg gewoon dat jij het recht niet hebt mij een aansteller te noemen.
Tell me. Hoelang denk je al zo over me? Sinds je hem hebt? Hem heb je namelijk ook aan mij te danken. Of iig, zonder mij zou je hem niet kennen. Ik had daar ook wel wat meer van verwacht. Niet dat je me zomaar zou wegduwen alsof het niets is. Er was zelfs een periode dat je me gewoon genegeert hebt. Omdat je het te druk met hem had.
Heb je enig idee hoe dit voelt? Alsmaar te worden weggeduwt door de mensen van wie je houd? Heb je enig idee hoeveel je voor me betekende? En heb je een idee van hoe erg ik je nu haat?
Ik dacht dat je anders was. Ik dacht het echt. Maar je bent net zoals elk ander. Je bent net zo. Misschien zelfs erger.

Welcome to my world
Where everyone I ever need always ends up leaving me alone.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 18 aug 2011 - 19:28:
S,
Please, kom online? It eats me from the inside.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 aug 2011 - 21:34:
Mascha,
Laat ze gaan, oké? Ik weet niet of je het over meerdere personen hebt of slechts over één, maar dat maakt ook niet uit. Laat ze gaan. Laat ze vallen. Je hebt ze niet nodig, je bent beter dan zij. Ik weet wat een geweldig kind jij bent, en er zijn veel meer mensen die dat weten. Je verdient beter dan zij, veel en veel beter. Laat je niet gek maken. Zet er een punt achter. Dit doet alleen maar pijn.
Ik weet dat het niet makkelijk is, ik heb het zelf ook een keer moeten doen en ik heb er nog steeds wel 'ns moeite mee, maar het lucht op. Dit kun je toch geen vriendschap noemen? Dit gaat toch helemaal nergens over? Vrienden zijn er voor elkaar. Dit lijkt nergens op. Alsjeblieft, doe het voor jezelf. Bekijk het nog eens goed en als het echt zo is als jij het hier neerzet, dan zijn ze het niet waard. Echt niet. Oké? Je kunt veel betere vrienden krijgen. Je bent een geweldig kind, echt waar. Je verdient een geweldig leven en geweldige vrienden die er voor je zijn. Onthoud dat, oké? Laat je niet gek maken. Because you really, really are awesome. <3

PS. misschien mag ik er eigenlijk wel niets over zeggen. Het zijn mijn zaken niet. Maar dude - ik ben om je gaan geven toen je hier was, en dit is zo verschrikkelijk om allemaal te moeten zien gebeuren.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 19 aug 2011 - 20:40:
D,
Ik had het niet verwacht en eigenlijk had ik het ook helemaal niet gewild, maar het is toch gebeurd. En nog steeds vind ik het raar. Toen ik jou voor het eerst een beetje leerde kennen was je sowieso al anders dan de andere kinderen in de klas. Ik had je eigenlijk altijd wel cool gevonden, maar mijn "vrienden" op dat moment vonden je raar en dus ik hield wijselijk mijn mond. Niet altijd en dan kreeg ik van die rare blikken. Maar dat maakt me nu geen fuck meer uit, want ik heb ruzie met die mensjes en nu ben jij mijn beste vriendin en dat vind ik geweldig. Je denkt soms net zoals mij. Je humor is net zoals mij en ik hoef niet bang te zijn dat als ik iets zeg dat je me dan ook raar vind zoals de rest. Want vaak ben je het ook nog met me eens. En ja. Ik ben dus heel blij dat je mijn beste vriendin bent. En je bent belangrijk voor me. Dankje dat je er voor me bent als ik je nodig heb. Echt heel erg bedankt. Ik hoop dat jij me niet achter laat.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 20 aug 2011 - 5:00:
Luca,
Ik ken je nog geen eens een week lang maar ik vind je echt geweldig! Je bent echt awesome! Ik moet echt steeds lachen dankzij jou en gewoon dat is cool ^^ Ik ben soms ook echt blij dat ik random gesprekken begin met mensen xd
In iedergeval ik mag je echt graag weetje wel -pedowbw- en en gewoon

Tosca,
Ik ben soms echt erg weetje dat? Ga ik heel snel dingen denken, of ga me zo voelen. Bijv. vandaag kreeg ik het gevoel dat je afstandelijk deed en dacht dat niet zin had om met mij te praten. Maar dat was niet zo.
Ik blijf je nogsteeds geweldig vinden, en dat word steeds groter. Soms denk ik zelf dat ik echt helemaal verslaafd ben aan met jou praten. Als ik online kom is de eerste wat ik zoek jij. ik ga alle site's bekijken waar je zou kunnen zijn. Of gewoon ik wil steeds achter de pc om te zien of je online bent en als je dat bent en ik moet gaan wil ik zo snel mogelijk weer op intenet om jou te spreken. Dat is best erg, maar ik geef echt zo fucking veel om je
Ik kan me niet voorstellen hoe het zou moeten gaan als jij er niet was... ik zou denk gewoon heel anders zijn. Als ik je nooit gekend had zou ik nu ook niet zijn als wat ik nu ben, dus gewoon mezelf. ik was dan vast gewoon een meeloper gebleven. -kots- en dat wil ik dus totaal niiet.
Ik val misschien heeel vaak in herhaling maar boeit me niet:
Ilysdm Laat me nooit meer alleen, niet tot de dood ons scheid zonder ons wil..

S,
Ik heb je nog niet gesproken maar ik ben zo blij dat je weer bent. het weten dat je leeft ofzo doet me goed. Ik voelde me zo fucking slecht. maar nu ben je er weer en weet ik in iedergeval dat alles gaat met je, dat is genoeg voor me.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 20 aug 2011 - 10:36:
Bill
Kom me knuffelen wil je. Ik ga dood ofzo ._.
en ik kan niet goed ademen door mijn zere keel, can i zoom into you now? ;c
Meh.
geen SM party vanavond, me so sorry.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14