Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 jan 2012 - 18:01:
Martin

Volgens mij zou je van angst onder je bed duiken als je wist hoe blij Kirsten en ik werden, alleen omdat je ons hebt geretweet. Maar thanks daarvoor. Het heeft mijn humeur echt opgevrolijkt. I love you.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 jan 2012 - 14:45:
Dude van Duits
Es tut mir leid, ik weet ook dat het onbeleefd is om je gesprekspartner niet aan te kijken. Ik vind dat nu eenmaal moeilijk, ik heb met reden een kapsel met een pony uitgezocht. Maar u bent cool. Dat u het even weet.

SJELSYxYMAS
SJELSYxYMAS

SJELSYxYMAS is offline

[304]
SJELSYxYMAS zei op 9 jan 2012 - 18:16:
Beste vrouw van de procuur,
ik mag misschien niet de magerste zijn maar ge moet mij ook géén maat 48 van overal geven voor drukken. Met alle meiskes voor drukken hebbe wij overals maat 46 en nog verdrinke wij daarin, koopt is deftige overals die PASSEN voor meisjes vanaf het 3e middelbaar én NIET tussen een drukpers kunnen komen! Da's al de 5e dat ik weet die hun broek moet omstikken of omplakke!

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 jan 2012 - 13:57:
Evil mister T.,

meneer... ik wil bést muziek maken met een opening, u wéét dat ik daar geen problemen mee heb, maar kunt u dat dan ten minste ní­et vier dagen vantevoren zeggen? Ik heb al jí¡ren geen vioolles meer, plus aankomende week is proefwerkweek, ik heb echt geen tijd om ervoor te zorgen dat ik dan vrijdag niet voor gek sta. En R. doet geen gymnasium, dus zingen kan ik ook niet gaan doen. Dank u wel. Vriendelijk van u.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 jan 2012 - 16:31:
W.K.

Meneer, snapt u nou écht niet dat u best wel beledigend bent? En ook echt alleen tegen ons, denk maar niet dat u ooit iets beledigends heeft gezegd tegen studiehuis.
En waarom? Omdat ik niet goed ben in wisk? Daarom doe ik c. Duh.
Het punt is juist dí¡t we het niet zien, dus zeg niet dat iedereen het ziet, want dat IS niet zo. En nee. Dat hebben we niet gehad, want die leraar legde ons nooit wat uit. En dat hebben we nu ook al duizend keer verteld.
En stop met die grapjes over dat stomme bord, 'oen van de week'. Omdat ik vergat te zeggen dat er ook een -3 was? Aaargh.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 jan 2012 - 18:34:
Mevrouw,
Ooit aan smetvrees gedacht? Misschien moet u maar therapie nemen, want u stelt zich echt ongelooflijk aan. Doe het maar onder 'school'tijd, een dagje minder is niet zo erg.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 22 jan 2012 - 12:25:
Lisanne,
ROT. OP. Ik zit al helemaal in de stress. Ik ga het niet voor elkaar krijgen om vandaag bio presentatie af te krijgen, duits te leren, engels te leren, het boek in één weekend uit lezen omdat ik van jou geen Harry Potter mocht lezen, alleen omdat JIJ het stomme boeken vind, geschiedenis leren en Frans leren.
En jij komt gewoon doodleuk vragen: 'Hé zullen we die boekbespreking even maken?'
Prima, jij weet niet dat ik het zo druk heb, maar als ik zeg dat ik al die dingen moet doen en jij vervolgens boos word... Dan ga je straks die boekbespreking maar zelf maken.
OJA EN BEGIN NU MAAR TE ZIJKEN DAT IK HEEL VAAK ZIEK BEN. AJDOIGJKADF. GA GEWOON WEG.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 7 feb 2012 - 21:13:
Mama
Du alte Egoistin. Ab und zu gehst du mir irre auf die Nerven, weißt du das? War hundemüde, erst um 19 Uhr daheim und hab fast nix gesagt - und du treibst mal wieder deinen eigenen Willen durch. DANKE. Das hab ich auch nicht nötig. Und jetzt schön beleidigt sein, weil ich dich mal wieder nicht verstehe. Versuch dich mal in mich hineinzuversetzen, ey. Bitte.

enjadatmoestinhetDuits. deheledaglesinhetDuitsgehad, sorry.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 feb 2012 - 22:59:
Me stem

Bai bai stem. Ik ga je missen. Misschien kom je hopelijk nog wel terug voor het weekend. Maar ik denk eigenlijk dat je op vakantie bent zonder mij. En dat gaat dus wel even duren. But, imma here. Waiting for you to come back.

Groetjes Yara (je thuis)

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 17 feb 2012 - 8:41:
Mens van Nederlands,

Hoe kan u nu problemen hebben met mijn bouwplan, terwijl u de vorige les zei dat het perfect was? Ik snap u niet.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 17 feb 2012 - 11:16:
Mama

Waar zat je met je gedachten! Eventjes een babysit voor mij aannemen voor morgen... en het mij vandaag pas vertellen... niet aan gedacht dat het morgen mijn VERJAARDAG is?!? Ik wil geen babysit op mijn verjaardag!! En omdat ik morgen naar die babysit moet mag ik vandaag niet eens een keertje uitgaan! En nee, zus kan die babysit niet overnemen, want zus heeft afgesproken met haar vriendje, en dat is natuurlijk wel belangrijk he...

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 17 feb 2012 - 18:27:
Sterkte Pauline! En alvast gefeliciteeeerd (:

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 20 feb 2012 - 0:09:
S
Je bent me aan het vergeten. Dat besef je niet, maar het is wel zo.

SSIM
SSIM

SSIM is offline

[17]
SSIM zei op 20 feb 2012 - 16:04:
To J.K. Rowling

Why snape.. Why..

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 20 feb 2012 - 19:25:
Mezelf

Als je doorgaat zoals nu. Dan komt het helemaal goed!

Lentekolder
JE BENT TE VROEG!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20