Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.



Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 20 april 2012 - 20:52:
Leven

Ga iemand anders lastig vallen en laat mij gelukkig worden...
Is dat echt te veel gevraagd?

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 20 april 2012 - 21:28:
Mijn klas,

Verlaag jullie nu eens niet voor de verandering. Vooral jullie, jongens. Stop met dat idiote 'gebanaan' en leer meisjes met wat respect te behandelen. We zijn geen stukken speelgoed die je kunt wegwerpen, wanneer je er genoeg van hebt!
En gedraag jullie eens wat normaal, in plaats van jezelf zo kinderachtig te gedragen dat ik me afvraag of ik in een kleuterklas zit in plaats van in een derde middelbaar. Er zijn grenzen aan mijn geduld en aan mijn goed dunken, maar die hebben jullie al lang met enkele meters overschreden. Is het nu zo moeilijk om normaal te doen?
Is het zo moeilijk om vijf minuten je mond te houden ? Zeker als er alleen maar vuile praat kan uit ontsnappen. En ga niet op Facebook posten 'dat je jezelf al doodergert' aan onze wiskunde leerkracht, want de fout ligt bij jullie zelf. Wees stil, laat hem zijn uitleg doen, en je zult sneller kunnen doorwerken. Problem solved
En, T. doe niet zo verdomd uit de hoogte, je bent de koningin van Engeland niet, je bent een lastpost en des te sneller ik van je en je egocentrische karakter af ben, des te beter.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 april 2012 - 18:04:
G.
Jij - je bent zo vreselijk egocentrisch, behalve als het om Anne gaat. Dan maak je je opeens wel zorgen. Geen probleem, tot het punt dat je mij gaat sms'en of ik contact met haar heb gehad op de dag na mijn operatie zonder dat je eerst vraagt of het wel goed met me gaat. Rot toch een eind op.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 april 2012 - 15:41:
Broer
In tegenstelling tot jou heb ik wél meer te doen in mijn leven dan televisiekijken. Which should NOT include going to the supermarket again just because you're too lazy to get the things you forgot. En aangezien we de komende drie weken met z'n tweeën zijn, waarschuw ik je nu alvast: dit gaat niet elke keer gebeuren. Terwijl IK dagelijks tot vijf uur op de uni ben, mag JIJ ook wel eens wat uitvoeren. Je zou gisteren stofzuigen. Toch kleeft er nog steeds stof aan mijn sokken. En NEE, ik ga er geen begrip voor hebben dat je niet weet wat je met je leven wil. Dat duurt nu ook al twee jaar en je bent nog net zo ver als toen.
Fuck you.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 april 2012 - 2:05:
Tumblr,
Get me off post limit, won't you.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 april 2012 - 20:30:
Katy McAllister
Wauw, je bent echt een fantastische songwriter. Weinigen zijn zo vreselijk getalenteerd.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 mei 2012 - 23:26:
Bol.com
ZO MOEILIJK IS HET NIET.
Lees gewoon wat ik op het klachtenformulier heb geschreven en dan is het toch DUIDELIJK.
Ik bestel dus nooit meer wat bij jullie.
Ik durf al bijna niet meer te klagen.
*RAGE*

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 4 mei 2012 - 20:56:
A
Jij bent best wel triest. Als je me niet mag, zeg je het in real in mijn gezicht en niet via twitter gaan haten. Ohja, btw, lievelingskleur schrijf je zo en niet zo: Liefeelinxskluer. Leer eerst even spellen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 mei 2012 - 18:01:
Broer - again
Egoistisches Arschloch.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 mei 2012 - 11:12:
Girl,
If you don't stop the bitching, I'mma kick yer teeth so far down yer throat, ya gonna bite yer own pancreas.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 8 mei 2012 - 16:28:
Fanfiction.net
Thanks for ruining my expectations. Waarom in godsnaam die omschrijving gebruiken voor een personage én dat vermelden vlak voor het personage dat ik zoek, zodat ik gelijk weet hoe het allemaal eindigt? Ik zoek nooit meer fanfictions op als ik een boekenreeks nog niet helemaal gelezen heb. Bye bye spanning.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 mei 2012 - 17:04:
Hotmail
Ga weer normaal mails ontvangen van FF, alsjeblieft. Ik krijg mijn mailtjes de hele tijd een paar dagen later, waardoor ik de hele tijd blij word van mailtjes dat mensen iets in mijn gastenboek schrijven of een reactie hebben gegeven, terwijl het negen van de tien keer al een week oud is en ik het toevallig al gezien heb. Grmbl.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 mei 2012 - 17:06:
Hotmail
Ga weer normaal mails ontvangen van FF, alsjeblieft. Ik krijg mijn mailtjes de hele tijd een paar dagen later, waardoor ik de hele tijd blij word van mailtjes dat mensen iets in mijn gastenboek schrijven of een reactie hebben gegeven, terwijl het negen van de tien keer al een week oud is en ik het toevallig al gezien heb. Grmbl.

^dat dus

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 mei 2012 - 14:41:
Hotmail
Haha, suckers, het is me gelukt om mijn emailadres waarop ik mailtjes van FF krijg te veranderen naar mijn Gmail-adres, en nu krijg ik wel mailtjes. :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 mei 2012 - 18:20:
Some school people,
I never thought it'd happen, you know. I never thought I'd find a place at school to fit in at least a little bit but you guys make me feel like it has happened now and thank you so much for making me feel like I'm not all on my own anymore. Just. Some of you guys really are hilarious and funny and nice to me. Thank you.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20