Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic III

Het Boekentopic III

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 mei 2012 - 22:26:
Alles over boeken. Voor de boeken die je nu leest, de geweldige boeken die iedereen zou moeten lezen, de boeken die zo weerzingwekkend slecht zijn dat het een wonder is dat ze überhaupt een uitgever hebben kunnen vinden en voor alles wat je verder ook maar over boeken te zeggen hebt.

Het oude topic was vol, en ik kon geen nieuwe vinden, dus bij deze.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 juni 2014 - 21:54:
@Do, ik vond Divergent écht geweldig, maar Insurgent viel echt heel erg tegen. Kan er ook aan gelegen hebben dat er voor mij 1,5 jaar tussen die boeken zat en er bijna geen recap is, waardoor ik er niet in kon komen.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 26 juni 2014 - 22:32:
@Bodine Nee ik heb nooit de goeie informatie punten voor leuke/goeie boeken te pakken kunnen krijgen
Blij met dit forum!

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 26 juni 2014 - 22:35:
@evilBitch Dat had ik ook, maar ik had er slechts een maand tussen zitten
Maar het blijft spannend! Ik wil nog verder in deel 3
IEn de Hungergames...nah not my books (gekregen voor mijn verjaardag maar na deel 2 afgehaakt)

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 27 juni 2014 - 11:00:
@Bo; ahw, wat leuk! Het deed mij ook aan mij denken. Maar dat vond ik om eerlijk te zijn wel een beetje eng, ze had zo ontzettend gelijk en het was zo hard en waar.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 juni 2014 - 8:50:
@Daan: Ik vond Insurgent geweldig. Met haar depressie, dat vond ik enorm sterk geschreven.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 juni 2014 - 14:40:
Ik ga nú beginnen in Insurgent, moet een uur of 3 bij de kapper gaan zitten. Wish me luck.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 28 juni 2014 - 16:03:
Succes!
drie uur...ga je dreadlocks nemen ofzo?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 juni 2014 - 17:29:
Nope, moest laten kleuren en dat duurt even...

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 28 juni 2014 - 18:05:
Ah, ja dat geloof ik! haha
En bevalt het? (je haar en het boek)
hihi!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 juni 2014 - 23:30:
Ik heb vandaag in één trek The Marriage Plot van Jeffrey Eugenides uitgelezen. Dit boek staat nu al meer dan twee jaar op mijn kast, met een handtekening en een persoonlijke boodschap in de kaft van toen ik naar een lezing van de auteur ging en me een beetje verplicht voelde zijn nieuwe boek toch aan te schaffen.

Deze review verwoordt precies wat ik er van vind:
The Marriage Plot (2011) by Jeffrey Eugenides is about three Brown University graduates who find themselves in a complicated love triangle that find ways to cope with the marriage plot. Pretentious, pompous, and prosaic, Eugenides writes for himself a novel that is much longer than it needs to be. But, that didn’t stop me from feeling every ounce of compassion for the three main characters. I was the Greek chorus and they were the actors and actresses, and to be allowed into their sufferings, happiness, and bare intimacy was a hushed, humane action.


+ Ik ben een heel klein beetje depressief nu.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 30 juni 2014 - 23:38:
@kayley ik ken het boek niet. Maar als op gevrolijkt wil worden door middel van een boek dan weet ik er nog eentje voor je:
Het net van de Vuurgod van Tais Teng.
Ik heb er enorm van genoten!


Vandaag tfios uit gelezen...stunning...speechless

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 juni 2014 - 23:41:
Ik heb een hele stapel boeken die ik ga lezen deze zomer, dus ik heb leesvoer genoeg, maar toch bedankt! En mijn reactie was dezelfde na TFiOS. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 juli 2014 - 15:14:
Ik lees nu The Passage van Justin Cronin terwijl ik wacht tot Martijn A Clash of Kings uit heeft. 't Is best wel een cool boek. ^^

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 2 juli 2014 - 8:34:
Okay, een echte aanrader is Anna dressed in blood. Voor als je van horror houd. Ik had het zelfde gevoel als bij Hungergames, IK MOET VERDER!
Het is een 15+ boek, maar ik las het toen ik 12 was.
Je moet tegen bloederige verhalen kunnen ^-^

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 2 juli 2014 - 8:36:
Oh and, raden jullir me tfiOS aan, die wil ik misschien gaan lezen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19