Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic III

Het Boekentopic III

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 mei 2012 - 22:26:
Alles over boeken. Voor de boeken die je nu leest, de geweldige boeken die iedereen zou moeten lezen, de boeken die zo weerzingwekkend slecht zijn dat het een wonder is dat ze überhaupt een uitgever hebben kunnen vinden en voor alles wat je verder ook maar over boeken te zeggen hebt.

Het oude topic was vol, en ik kon geen nieuwe vinden, dus bij deze.



NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 3 aug 2012 - 14:37:
Ik ben op dit moment een beetje verzonken in de Het huis van de nacht- serie en Academicus Vampyrus - serie.


Die laatste serie is echt geweldig. Heb ze alle zes al gelezen.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 3 aug 2012 - 15:27:
Ik ga morgen Eragon huren ^^

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 23 aug 2012 - 14:41:
*schopt topic omhoog*

Heeft iemand nog leuke aanraders?

Ik ben momenteel trouwens Jane Eyre aan het lezen van Charlotte Brönte. Maar ik zou iets 'moderners' willen lezen, aanraders? (De eerste die met 'fifty shades of fail' komt aandraven krijgt wel virtuele meppen hoor)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 aug 2012 - 14:46:
De groene bloem. Idunno. Die blijft gewoon geweldig. Niet dat ik hem uit heb, maar goed.

Ik lees momenteel De aanslag en die vind ik eigenlijk ook heel leuk. (:
Ennnn ik heb van Tesja voor m'n verjaardag Before I go to sleep gekregen, die vond ik ook heel erg goed.
Ehm. Even denken. Moet je literatuur of lectuur of maakt 't niet uit?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 nov 2012 - 21:41:
Ik heb the casual vacancy gekocht maar ik durf er niet in te beginnen. ):

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 nov 2012 - 21:52:
Ik heb net de Fifty Shades of Grey trilogie uitgelezen. Interesting books.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 nov 2012 - 22:01:
Hahaha, mijn huisgenootjes in Ghana wilde heeeeel graag dat ik die boeken ging lezen. Niet gedaan. Wat vond je ervan?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 nov 2012 - 23:37:
Well, het zijn gewoon boeken die je op een één of andere manier gelezen moet hebben. En op een andere manier maar beter niet kunt lezen. Vond het alleen beetje jammer dat er bijna geen verhaallijn in zat. En dat er gewoon sommige stukjes in het boek zitten dat ik echt dacht van JEZUS CHRIST! Maar er werden ook veel dingen verteld over wat ik nog niet wist. Dus het was ook wel weer educatief ook al is het een erotisch boek. Gelukkig is het maar een erotisch boek want als er hoofdstukken in zaten waar ze letterlijk alles gingen vertellen hoe het gebeurde dan was ik na boek 1 al uitgelezen. En dat had ik helemaal niet na boek 1.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 nov 2012 - 23:49:
Ik heb alleen stukjes gelezen op het internet, maar daarin was de hoofdpersoon nog irritanter dan Bella (en ik wist niet dat dat kon). En daarbij kan ik dingen zonder verhaallijn niet uitstaan (behalve korte, abstracte dingetjes).

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 19 nov 2012 - 15:58:
Op de een of andere manier wil ik Fifty shades of Grey wel lezen, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik hou helemaal niet van erotische verhalen. Echt absoluut niet. Maar het boek klinkt best wel interessant.

Ik heb laatst 'A great and terrible beauty' gelezen van Libba bray. De laatste honderd pagina's zijn echt wauw, de rest van het boek is oke.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 nov 2012 - 16:08:
Ik wil het lezen omdat iedereen het er de hele tijd over heeft, en ik vind dat ik niet kan oordelen tot ik het zelf gelezen heb.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 nov 2012 - 16:37:
Ik wil het lezen omdat iedereen het er de hele tijd over heeft, en ik vind dat ik niet kan oordelen tot ik het zelf gelezen heb.
Same. Maar ik zou het nooit zelf kopen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 nov 2012 - 16:42:
The internet is your best friend. Het was ooit fanfiction, heette Master of the Universe, en is bij mijn weten nog redelijk makkelijk terug te vinden (en bij het herschrijven is er, behalve de namen, niet erg veel aangepast, aldus een artikel dat is ooit las).

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 nov 2012 - 16:49:
Ik heb de boeken ook niet gekocht. Heb de verhalen gedownload en toen op me mobiel gezet. Heb het via me mobiel gelezen. Me moeder heeft wel alle boeken dus als ik het ooit weer is wil lezen alleen dan in boek vorm kan ik ze van me moeder lenen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 nov 2012 - 16:52:
Oh ja mijn stiefmoeder heeft ze ook.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11