Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #33

Gooi-het-eruit-topic #33

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2012 - 20:34:
Gooi het er maar weer uit.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2012 - 20:35:
Sorry voor de dubbelpost, maar ik wil jullie niet de hele levensduur van de topic vervelen met mijn gezeik.
We hadden net de laatste voorstelling van de musical, en ik ga de andere muzikanten echt missen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 juni 2012 - 21:08:
Hebben jullie een zomerstop? Ga je ze volgend jaar wel weer zien?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 16 juni 2012 - 21:19:
Please, stop it.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2012 - 21:37:
@Emma, nee, het was een project van een halfjaar. Heel misschien volgend jaar, als het de musicalmensen zo goed bevallen is dat ze weer een band willen en die mensen dan ook weer meedoen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 juni 2012 - 21:49:
@ Daan; wat jammer! Laten we dan maar hopen dat de musicalmensen het zo leuk vonden als jij. ^-^
@ Mars; What is happening? ):

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 16 juni 2012 - 22:26:
Bluh. Net een lange, lange dag werken gehad. Maar goed, wel 10 uurtjes centjes verdient.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 16 juni 2012 - 23:00:
MIJN KOTGENOTE BOVEN MIJ - the things I would do to her *stoom komt uit oren*

Voor haar hebben er nog twee andere dat kot verhuurd - niks van gehoord, nada/noppes problemen. Van haar hoor ik alles. Het ligt dus welk degelijk aan haar, en niet aan de isolering.
Ze stormt elke keer de trappen op en af, ik hoor het als ze 's ochtends opstaat, zich verplaatst, haar stoel verschuift, stapt, wandelt, hankypanky doet met haar vriend - AARGH. En nu, om 11 uur 's avonds, houdt ze weer een hele kamerverhuis.

Heel mijn respect voor haar was ook verdwenen toen ze vorig jaar een feestje hield op kot tijdens de examens. Meid, goed voor jou dat je examens gedaan zijn, maar ga dan feesten in 't stad. Er zijn er die wél nog examen hebben. En als je je kotgenoten niet wilt vragen of het oké is, verwittig hen dan tenminste. Maar nee, niks he.

THANK GOD dat zij overdag in de bib studeert. Grmbl. Het is godverdomme 23 uur 's avonds en dat kind probeert hier op haar eentje weer een hele aardbeving te veroorzaken.

Nog een paar weken, nog een paar weken,...*zen*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 juni 2012 - 23:03:
@ Carlina: Oh, wat vervelend! Heb je haar al een keer verteld dat je er last van hebt? Misschien hoort zij jou nooit is ze er daarom van overrtuigd dat de isolatie zo goed is dat jij haar ook niet hoort.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 juni 2012 - 23:09:
@Carlina: Ik had vroeger ook zo'n bovenbuur, op mijn vorig kot. Moet je rekenen, een oud, gehorig huis, met houten vloeren, en dan stampte mevrouw dag en nacht rond op hoge hakken. En hankypanky kon ik ook horen, heel duidelijk, en dan klopte ik heel stereotyp met een bezemsteel tegen mijn plafond tot ze ophield met haar klinkers oefenen. (AAAA! IIIIII! OOOOO!) Oh, en om half vier 's nachts dronken thuiskomen, tot daar aan toe, studentenleven. Maar is het echt nodig om dan een cd met wereldmuziek te draaien? I swear to God, de legers van Satan worden begeleid door panfluiten.
En ik nam dan wraak door heel vroeg op te staan en schandalig luide muziek te draaien wanneer zij haar kater wilde wegslapen.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 16 juni 2012 - 23:11:
Ja, maar ze zit boven mij he, dus zij kan mij sowieso niet horen. ^_^
Tijdens kotentjes heb ik wel al een paar keer subtiel gevraagd aan de kotgenote onder mij van 'Hoor jij mij eigenlijk?' en zij hoort mij totaal niet, en dan heb ik al vaak tegen haar (=lawaaierige persoon) gezegd van 'He, hoe gek, want ik kan elke stap van jou horen!' maar dan denkt zij dat dat aan de isolatie ligt maar dan ben ik natuurlijk te laf om te zeggen van 'Neen, dat ligt niet aan de isolatie want jouw voorgangers waren evenveel op kot en daar hoorde ik noegabollen van.' *facepalm*

I swear to God, de legers van Satan worden begeleid door panfluiten.


Hahahaha, hier moest ik zo hard om lachen. _o_
Ik wou dat ik ook zo'n dingen durfde doen. Ik zeg dat altijd als ze mij in het midden van de nacht wakker maakt van 'Ik ga morgen godverdomme om 8 uur op het plafond staan kloppen!' maar... daar ben ik dus te angsthaas voor.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 16 juni 2012 - 23:18:
Ik wordt gek van mijn leven.
- school gaat kut. Mbo ga ik halen maar hbo gaat niet zo goed..
- mijn moeder vind dat ik teveel met mijn beste (ex)vriend omga en dat ik stiekem nog met hem praat en om ga en ik moet het uit mijn hoofd zetten van hem.
- ik wil vakantie zodat ik mijn hoofd leeg kan maken en iedereen en alles even kan vergeten.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juni 2012 - 10:46:
@Carlina/Dorien: Ik ben op mijn eerste kot weg gegaan puur door het meisje boven me. Omdat ik te chickenshit was om te vragen of ze ALSJEBLIEFT honderd decibel stiller wilde zijn. ^^" En op mijn huidige kot hoor ik nauwelijks iets van mijn buren (alleen het meisje vlak naast me, als ze veel volk heeft), maar sinds een week hoor ik het meisje boven mij wel telkens vanaf elf uur 's avonds rommelen en schuiven en zingen en muziek draaien. Echt, NU? Je hebt een gans semester de tijd om allerlei onzin uit te voeren in je kamer en je besluit dat NU, middenin de examens, wel het geschikte moment is? Ik heb echt serieus overwogen om met mijn swiffer tegen het plafond te boenken. Maar - ja. *te lui om uit bed te komen* Ik hoop echt dat dat meisje voor de volgende die in jouw kamer zit, wat rustiger wordt. ^^

@MissAngel: *knuffelt* Ik hoop dat je moeder inziet dat jij heus je eigen keuzes kan (en je eigen fouten moet) maken. En dat je je hoofd leeg genoeg krijgt om vlotjes aan school te werken en goed geslaagd te zijn! En dan kan je rustig vakantie nemen en bekomen van alles waar je nu mee zit? <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 juni 2012 - 15:19:
Ik haat het als mensen voor 4 dagen naar het buitenland gaan en mij niet vertellen dat ze hun gsm de hele tijd niet zullen aanzetten. Wees anders eens onbereikbaar, mutn! --'

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 17 juni 2012 - 15:19:
Wauw, als je even niet oplet veranderen je vriendinnen ineens in excuse voor het taalgebruik sletjes.
De één is net 15 en smeekt om de pil bij haar vader, want ze wil dingen uitproberen met haar vriendje die ze net... een week, misschien twee weken kent.
De ander is sowieso al helemaal raar aan het doen. Call is puberen. Whatever. Maar ik kan er zo niet tegen. Met de één zoenen en toch de andere leuk vinden. Dronke gastjes leuk vinden daar ook nog eens mee aanpappen. Girl, you're 14. Please.
En dan vragen ze mij mee naar zo'n discotheek. No thanks. Ik ga liever met vrienden die iets meer verantwoordelijkheid hebben en zichzelf niet zo te koop geven.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 juni 2012 - 15:21:
Wauw, als je even niet oplet veranderen je vriendinnen ineens in excuse voor het taalgebruik sletjes.
De één is net 15 en smeekt om de pil bij haar vader, want ze wil dingen uitproberen met haar vriendje die ze net... een week, misschien twee weken kent.
De ander is sowieso al helemaal raar aan het doen. Call is puberen. Whatever. Maar ik kan er zo niet tegen. Met de één zoenen en toch de andere leuk vinden. Dronke gastjes leuk vinden daar ook nog eens mee aanpappen. Girl, you're 14. Please.
En dan vragen ze mij mee naar zo'n discotheek. No thanks. Ik ga liever met vrienden die iets meer verantwoordelijkheid hebben en zichzelf niet zo te koop geven.

-pats on head-
You, my dear, give me hope for the next generation.
Very proud of you.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10