Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #33

Gooi-het-eruit-topic #33

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2012 - 20:34:
Gooi het er maar weer uit.



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 18 juni 2012 - 16:09:
What happened? ._. *virtueel comfortpakketje met chocomelk en koekjes*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2012 - 16:26:
(...)
Ik denk dat je juist zit, ja. Die schoonheidswedstrijden voor kleuters.
Ik heb dat een keer gezien en ik vond het echt een vreselijk programma.

@Mars: Waarom moest je huilen?):

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 juni 2012 - 16:39:
@Mensjes: Was niet zo vrolijk and stuff. -goh- En dan gaat iedereen heel lief doen en dan. Bah. Hele klas kwam toen vragen gaat het? Wat is er? Ugh

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 juni 2012 - 16:44:
By the way; je bent echt niet de enige die dat doet, hoor. Er zijn genoeg mensen in de klas beginnen te huilen. I mean. Soms kun je het gewoon even niet hebben en als dat in de klas gebeurt - dan gebeurt dat. Daar hoef je je heus niet voor te schamen of jezelf voor te slaan. En je moet ook niet denken dat je de enige bent.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 juni 2012 - 16:51:
Wat Bodine zegt, ja. Dat.
En je bent inderdaad niet de enige.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2012 - 16:57:
Het gebeurt inderdaad vaker, het is echt niet erg als dat een keer gebeurt. En het is toch juist goed dat je klasgenoten lief reageren? Op dat moment wil je misschien het liefst met rust gelaten worden, maar ze bedoelen het allemaal goed, ze zijn enkel bezorgd.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 juni 2012 - 17:21:
I know. Maar. Ja. :'
Thanks <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2012 - 17:36:
Geen dank. (:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 18 juni 2012 - 18:32:
*plet* + alles wat de rest al zei. Ik snap wel dat het naar is, though. Maar ik ben blij dat je klasgenoten zo lief reageerden, ondanks dat je je zo rot voelde. Gaat het al een beetje beter? ._.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 juni 2012 - 19:13:
Er was vandaag iemand in Meppel die m'n naam kende terwijl ik haar niet ken...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2012 - 19:21:
Er was vandaag iemand in Meppel die m'n naam kende terwijl ik haar niet ken...
Was het leuk of eng?
Ik heb dat echt vrijwel nooit overigens, het is wel vaak andersom zo.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 juni 2012 - 19:30:
Eng. In Beilen word ik regelmatig nagroepen (op en niet leuke manier) en hetzelfde gold voor Quintus (mijn oude school). Maar hier was het meer van "oh, jij bent dat meisje uit Beilen dat hier volgend jaar op school komt" (en het was een leerling), dus het was vooral nogal vreemd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2012 - 19:50:
Dat klinkt inderdaad een beetje eng, maar ze klinkt ook weer niet onaardig? En misschien is het ook wel fijn als in ieder geval een iemand op je nieuwe school weet wie je bent.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 juni 2012 - 20:24:
Haaaaa. Sterf. ><
-niet jullie, jullie zijn leuk.-

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 18 juni 2012 - 21:16:
Eng. In Beilen word ik regelmatig nagroepen (op en niet leuke manier) en hetzelfde gold voor Quintus (mijn oude school). Maar hier was het meer van "oh, jij bent dat meisje uit Beilen dat hier volgend jaar op school komt" (en het was een leerling), dus het was vooral nogal vreemd.


Ik vraag mij echt af hoe het is aan die kant. _o_ Bij mij is het altijd omgekeerd. Vorige week, toen ik naar mijn examen ging, stond er een meisje aan het lokaal te wachten waarmee ik een groepswerk voor datzelfde vak had moeten doen. Besluit ik sociaal te doen, zegt ze van: 'Euhm, effe denken, jij bent....dingske zeker van het groepswerk?'
Euhm, ja, hallo. Ik ken jou al van het eerste jaar. Every single time people!!! _o_

Maar goed, back to you: Dat is inderdaad wel eng, maar misschien heeft die leerling alleen maar het beste met je voor? ^^

En @ Dorien (jij heet toch Dorien? Ik heb gemerkt dat iedereen hier jou zo noemt en dat is makkelijker typen dan je forumnaam en blablabliebloebla): *aai* What's up?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12