Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #33

Gooi-het-eruit-topic #33

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2012 - 20:34:
Gooi het er maar weer uit.



iVolunteer
iVolunteer

iVolunteer is offline

[16]
iVolunteer zei op 20 juni 2012 - 13:33:
Fanfic is klein en is juist daarom gezellig.
Hier word er niet langs je heen gekeken en op andere grotere community's wel.
Daarom ben ik op Fanfic gaan kijken

Orichalcum
Orichalcum

Orichalcum is offline

[24]
Orichalcum zei op 20 juni 2012 - 13:41:
Dat snap ik natuurlijk wel.
Maar omdat het klein is, wordt er niet veel aan de website gedaan. En dat vind ik juist zonde!
En omdat het dus zo'n 'hecht' groepje is, kan het ook mensen afschrikken om op fanfic te komen.

Maar ik snap jullie punt natuurlijk ook, want jullie kennen elkaar allemaal

iVolunteer
iVolunteer

iVolunteer is offline

[16]
iVolunteer zei op 20 juni 2012 - 13:42:
Nou ik ken eigenlijk niemand haha!

Orichalcum
Orichalcum

Orichalcum is offline

[24]
Orichalcum zei op 20 juni 2012 - 13:46:
Oh, haha

Maargoed, ik hoop dat jullie mijn punt ook begrijpen. Het idee voor een nederlandse fanfictie site is echt super, maar de uitwerking helaas wat minder

Overigens ben ik het absoluut met jullie eens dat een grote community (zie quizlet e.d.) ook niet geweldig is. Het niveau kan dan nogal dalen Maar wat groter zou me leuk lijken!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juni 2012 - 13:50:
Dat snap ik natuurlijk wel.
Maar omdat het klein is, wordt er niet veel aan de website gedaan. En dat vind ik juist zonde!
En omdat het dus zo'n 'hecht' groepje is, kan het ook mensen afschrikken om op fanfic te komen.

Maar ik snap jullie punt natuurlijk ook, want jullie kennen elkaar allemaal
Ja, dat heb ik al een keer eerder gehoord. Maar ook al kent iedereen elkaar op het forum van FF, betekent het niet dat we geen ruimte hebben voor nieuwe mensen

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 juni 2012 - 13:53:
(...)Ja, dat heb ik al een keer eerder gehoord. Maar ook al kent iedereen elkaar op het forum van FF, betekent het niet dat we geen ruimte hebben voor nieuwe mensen


Ja, want ondanks het feit dat we hecht zijn, zijn we ook allemaal ontzettend aardige mensen

Orichalcum
Orichalcum

Orichalcum is offline

[24]
Orichalcum zei op 20 juni 2012 - 13:58:
Dat weet ik, haha
Maar ik vind het zo'n zondeeeee! De site heeft zo veel potentie! Elke keer weer als ik hier kom vind ik het jammer dan er niks veranderd/verbeterd is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juni 2012 - 14:00:
Ik zie je punt wel. Dingen als de zoekmachine mogen wel gemaakt worden. Maar van mij hoeft dit geen drukke site te worden ^-^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 juni 2012 - 15:29:
Oh no guys please don't make FanFic a Quizlet #2. Het is toch juist leuk? Degenen die een grote community willen kunnen daarheen [bijvoorbeeld naar Quizlet], en degenen die FanFic leuk vinden blijven/komen hier. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juni 2012 - 15:33:
We maken FF helemaal geen Q #2. Eén iemand zegt dat de site meer bezoekers zou kunnen hebben, het is niet alsof we met z'n allen de stad in zijn gegaan en flyers hebben uitgedeeld met "Kom naar FF!" erop ^-^

Edit: Was iVolunteer Jill, trouwens?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 juni 2012 - 15:35:
I know, I know. ^^ Maar. Hahaha ik zie ons al gaan. Alsof dat nut zou hebben. XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juni 2012 - 15:39:
Misschien wel. Ik heb FF ontdekt door een vriendin, maar ik was al een tijdje op zoek naar zo'n verhalensite (en nee, ik kon er geen vinden want ik faal). Er zullen vast nog wel meer mensjes rondlopen die zoiets leuk zouden vinden maar niet weten dat het bestaat/het niet kunnen vinden.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 juni 2012 - 15:44:
Edit: Was iVolunteer Jill, trouwens?

Ik zeg niks. :'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 20 juni 2012 - 16:46:
(Ik vind het echt heel naar dat ik bij elk lid dat onder de 50 posts heeft op het forum, éérst denk: "Dat is misschien zij." ._. En ik had niet eens problemen met haar, ik wou er geen big deal van maken, en daarom vind ik het zo stom dat ik bij elk nieuw lid eerst iets heb van: ... *wantrouwige blik* o.o)

Ik ben echt héél toevallig op Fanfic gerecht gekomen en ik ben er nog altijd blij om. En ik werd ook alleen maar lid omdat ik vond dat het eens tijd werd om op Doriens verhalen te reageren. Dat was in mijn "nee, ik studeer niet voor mijn exmens - ik zal in de plaats dagen zitten huilen om mijn ex-vriendje en intussen fanfictions lezen om mijn niet-huilbuientijd door te brengen"-periode. ^^"
Dat er een forum bestond heb ik pas maanden later ontdekt, geloof ik. :'D

Orichalcum
Orichalcum

Orichalcum is offline

[24]
Orichalcum zei op 20 juni 2012 - 18:06:
Ik ken Fanfic eigenlijk door gewoon te zoeken op google
Quizlet ken ik al jaaaaaaren, maar heb ik nooit op gezeten of zo. Kwam er wel snel achter dat veel mensen van quizlet ook hier op zitten.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14