Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #33

Gooi-het-eruit-topic #33

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2012 - 20:34:
Gooi het er maar weer uit.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 juni 2012 - 15:12:
Jack White was/is geweldig!
Hij is echt God in alles wat hij doet <3

Tijdens het zingen van Ball & Biscuit [een van mijn favo's] keek hij opeens heel lang onze hoek in, trok een gekke bek en gooide dan zijn plectrum. Ik was helemaal in de hemel!

Edit: Niet mijn filmpje, want die van mij zijn crap ><
Maar hier zie je wel bij 3:40 dat hij al zingend mijn/onze kant opkeek [ik sta tussen de twee piano's in die je in het begin ziet staan rechts] en dan zijn plectrum weggooit. Hij kon ons makkelijk zien omdat er letterlijk drie mega lichtblauwe spots op ons gericht stonden. Ik ging als een ademloze fan keihard gillen, haha _0-

http://www.youtube.com/watch?v=xYBIIYnj7Hg
Wat super gaaf!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 juni 2012 - 18:01:
@Yas: WHIEEEEEEEE ^_^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 juni 2012 - 19:26:
Vandaag ben ik voor het eerst in een rokje zonder legging/panty naar buiten geweest. Het voelde niet eens zo slecht.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 juni 2012 - 13:24:
@Nadezh; you go girl. <3

Oké. Ik dacht dat ik goed was in dingen over-analysen, maar die Directioners gaan nou wel heel erg ver. I mean. What.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 30 juni 2012 - 14:11:
Bodine, vertel!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 juni 2012 - 14:20:
Nou. Er is dus een concert geweest en daar hebben ze More Than This gespeeld [surprise]. En Louis en Harry waren Zayn aan het irriteren. En ja, het was nogal duidelijk dat het gepland was en dat ze het deden om Zayn te zieken. Maar Harry zong dus "I can love Zayn more than this" en na Zayns solo-stukje van "I'm asking you to stay for a little while inside my arms" roept Harry THAT'S A LIE. Dus nu is iedereen ervan overtuigd dat Zerrie fake is, omdat Harry dat zojuist confirmed heeft door THAT'S A LIE te roepen.
Persoonlijk heb ik het idee dat Harry en Louis Zayn gewoon lekker aan het pesten waren en dat er verder niets achter zit, maar iedereen gelooft nu dus dat Zerrie niet echt is en dat Harry problemen heeft met management omdat 'ie dat heeft gezegd.
I mean come on.

EDIT; WHAT A LIE in plaats van that's a lie, apparently. Comes down to the same thing.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 30 juni 2012 - 14:47:
Oh omg. Achterlijke kleuters. Die jongens kunnen ook nooit gewoon een grapje uithalen zonder dat de halve wereld over ze valt ><

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 juni 2012 - 15:48:
Ik wil gaan eten in de Houtsiplou, want daar krijg je frietjes uit een bloempot.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 30 juni 2012 - 15:52:
Eh wat XD Dat klinkt behooorlijk geniaal. Waar is dat?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 juni 2012 - 16:10:
In Brussel. Als je het wil zien, google is your friend.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 30 juni 2012 - 16:43:
Heb het gedaan, echt gaaf :'D

Een vriendin van mij gaat in Amsterdam op kamers, en ze heeft precies dezelfde muzieksmaak als mij. Lees: Heeeeel veel melkweg/paradiso voor mij volgend jaar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 juli 2012 - 15:18:
Zijn die Directioners eindelijk weer een beetje rustig, gaat het Tokio Hotel fandom ondersteboven omdat er een foto is van Biel en een meisje. Naast elkaar. Op een feestje.
Ik denk dat ze morgen gaan trouwen.
Jeez, come on.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 1 juli 2012 - 16:19:
Lol, echt he Bo. Iedereen flipt hem helemaal. Like, argh, mogen ze een keer met iemand van het andere geslacht praten zonder dat het meteen vanalles betekent? En ook al heeft ie wat met dat kind, laat hem lekker :'] stiekem zie ik Bill niet iets hebben met een meisje, maar whatever

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 1 juli 2012 - 16:47:
In mijn headcanon is Bill sowieso gewoon homo. Omdat. Ja.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 juli 2012 - 19:43:
Zijn die Directioners eindelijk weer een beetje rustig, gaat het Tokio Hotel fandom ondersteboven omdat er een foto is van Biel en een meisje. Naast elkaar. Op een feestje.
Ik denk dat ze morgen gaan trouwen.
Jeez, come on.


Ooow haven't you heard? Ze gaan idd trouwen, en krijgen hele mooie baby'tjes. Ooow en btw, Tom is stiekem ook al getrouwd met [/Gott ik ben der naam kwijt!] dat ene meisje waarme die gespot was op de foto. En Tokio hotel bestaat straks niet meer want ze doen er toch veelste lang over om het album te produceren.

Jap, people seriously think like that. Zo denkt dus een meisje op een site waar ik vanmiddag op zat. Ik moest gewoon zo hard lachen omdat het zo desperate is hoegraag ze Bill of Tom willen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20