Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #33

Gooi-het-eruit-topic #33

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2012 - 20:34:
Gooi het er maar weer uit.



Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 10 juli 2012 - 20:45:
Er is nog één klein ding dat fout kan gaan, maar er even vanuit gaande dat dat goed gaat komen:
IK GA TWEE MAANDEN NAAR GHANA VOOR VRIJWILLIGERSWERK!



Hoe zot leuk?! Proficiat!
Een vriendin van mij zit nu een maand in Senegal voor vrijwilligerswerk. Wat voor werk ga je doen? Zij is aan het helpen met huizen bouwen, je kon blijkbaar ook met kinderen werken, maar zij dacht dat dat emotioneel iets te zwaar zou zijn. Hoe tof! En ik bewonder je ook omdat je zoiets doet! ^^

On topic: Ik. Vlieg. NOOIT. Meer. F*cking hell.
Vroeger vond ik vliegen best oké, maar hoe ouder ik word, hoe meer schrik ik krijg. Ik heb de afgelopen week in totaal 6 maal moeten opstijgen en landen (we moesten in het heengaan een tussenstop maken op Mykene), en ik ben echt doodgegaan. Serieus. Toen we opstegen om naar huis te gaan, heb ik zelfs stiekem een beetje moeten wenen van de schrik. (En dat vind ik zo dom, want vroeger was ik best oké met vliegen, en dan zie je daar ook kindjes zitten op het vliegtuig alsof dat allemaal niets is en ik was daar halve angstaanvallen aan het krijgen. -_-)
Mijn vriend zijn hand zal nooit meer hetzelfde zijn. Dat was namelijk mijn geimproviseerde stressbal.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juli 2012 - 20:55:
@ Carlina: Bedankt! Ik ga daar in de gezondheidszorg. Wat ze me allemaal beloofd hebben wat ik mag doen, is het volgende^^ :
- Algemene gezondheidstesten (bijvoorbeeld bloedsuiker, bloeddruk en Body Mass Index)
- Oogtesten
- Screening voor wormen
- Behandeling van kleine wondjes
- Malaria testen en behandelen
- Educatieve taken zoals voorlichting over hygiene en ehbo
De werkzaamheden vinden plaats op verschillende locaties: weeshuizen, scholen, kerken, dorpen en buurthuizen. Je werkt meestal van maandag t/m vrijdag waardoor je in de weekenden vrij bent om te relaxen en reizen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 juli 2012 - 21:26:
HAHAHAHAAA, ik schrok net van een whatsapp dat ik me mobiel uit me handen liet vallen. Het was echt te grappig.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 juli 2012 - 21:43:
@Emma; Wauw. Dat is super cool, aangezien je daar ook wat mee wilt doen. En. Je het dus leuk vind. Je krijgt en ervaring en je helpt andere. ^^ Oh en daarbij is het ook nog eens super awesome, I guess.
Je mag trouwens nog best veel doen. o.o

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 juli 2012 - 22:28:
@Emma: Dat zou ik dus zelf nooit kunnen, iets met ziektes en zo doen. Maar het past wel bij jou denk ik.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 juli 2012 - 22:28:
Als ik een euro meer uitgeef hoeft oma geen verzendkosten te betalen. Klinkt als een goede reden om weer een Penguin Classic te kopen, hmm?

Edit: waarom kunnen we in Nederland geen vtm ontvangen? Ze zenden Spoed opnieuw uit en ik kan het dus niet zien. ._.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 juli 2012 - 16:51:
Cute guy smiling at me, check. Engeland is best leuk. En het regent hier zo hard dat het water in stroompjes langs de straten naar beneden gaat. (& wie heeft er weer geen waterdichte schoenen meegenomen? Juist.)

Oh. En dit moet er ook nog even uit:
Soms kan ik mijn vader echt wel slaan dat hij zo vaak op reis gaat voor z'n werk, maar nu ben ik blij. We brengen dit jaar de twee zomermaanden in Engeland door vanwege zijn werk. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk de twee zomermaanden naar München vanwege zijn werk. Twee maanden in München. I'm in heaven.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 juli 2012 - 19:35:
Héeeee ik ga zaterdag ook naar Engeland Leuke jongens? Ik heb afleiding nodig op het gebied van jongens _o_

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2012 - 19:36:
Zayn is half Zayn is half Zayn is half. *fangirl mode*
Okay, nee, ik was huiswerk aan het maken. Shh.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juli 2012 - 20:13:
In Engeland zijn best wel veel leuke jongens. In ieder geval de laatste keer dat ik er was heb ik het mannelijke bevolkingsdeel van onze leeftijd grotendeels erg plezierig voor het oog gevonden.

@Bodine: Huiswerk? Heb je geen vakantie?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2012 - 20:20:
Vakantie met huiswerk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juli 2012 - 20:41:
Huh? o.o

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2012 - 20:43:
Nou gewoon. Ik heb huiswerk meegekregen voor de vakantie.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 juli 2012 - 21:03:
Ik wou dat ik wist wat we volgend jaar voor wiskunde kunnen verwachten, dan kon ik daar alvast iets aan doen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2012 - 22:12:
@Mars; chonio [gonio?]. Daar hebben veel mensen moeite mee. Verder. Wacht.
Als je wil kan ik mijn oude schriften opzoeken, dan kan ik opzoeken wat je kunt verwachten.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20