Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #33

Gooi-het-eruit-topic #33

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2012 - 20:34:
Gooi het er maar weer uit.



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 26 juni 2012 - 16:48:
Ja, ik ga idd maar gewoon op de voedingstoffen letten enzo, en niet op die caloriën, want dat faalt volgens mij, dat hangt trouwens ook af van hoeveel je beweegt enzo, lijkt me.
Maar ik krijg ook van ijzer en calcium enzo te weinig Maar ik zit op een zuivelarmdieet tegen acné, dus ja, dat is ook wel logisch.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 juni 2012 - 16:54:
@Emma; voor bij wie ik volgend jaar in de klas wil.

Ik snapte ook al nooit hoe je op 1500? calorieën per dag moest komen. En sowieso.. als je een dag op bed ligt heb je minder nodig dan wanneer je een dag sport.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 juni 2012 - 16:55:
Zuivelarm dieet tegen acné? Krijg je acné van zuivel? o_o

@ Mars: Mogen jullie daar namen voor opgeven? Wees blij dat dat überhaupt mag, voor ons werd dat gewoon bepaald ;'
Drie is misschien niet heel erg veel, maar als je een nieuwe klas in stapt met drie vriendinnen aan je zijde, moet het toch wel goed komen? De anderen zie je dan misschien wat minder vaak, maar nieuwe mensen ontmoeten is leuk!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 juni 2012 - 16:55:
Take it from me: zolang je geen echt probleem of serieuze tekorten hebt, moet je niet knoeien met je eetgewoontes. En ik vind het een klein beetje onverantwoord dat ze zulke dingen op school geven (bij Marit dan).

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 26 juni 2012 - 17:00:
@Rianne
Ja, idd, dat moet je er dan ook weer afhalen of bij doen of weet ik veel. En wat Mars zegt, het ligt er ook aan wat je doet enzo. Gewoon niet op letten dus :'

En Do, I agree. Maar mijn school spoort sowieso niet helemaal, dus tja. (:

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 26 juni 2012 - 17:01:
@Mascha:
Dan moet je met je vriendinnengroep eigenlijk zo doen dat iedereen een aantal mensen kiest en dat je het zo kiest dat als ze aan je eisen willen voldoen ze jullie wel allemaal bij elkaar moeten stoppen.

Voorbeeld.
Jantje, Marissa, Lisa, Klaas en Bo willen bij elkaar in de klas. Ze mogen maar 3 mensen op een lijstje zetten.
Jantje zegt: Marissa, Lisa, Klaas
Marissa zegt: Lisa, Bo, Jantje
Lisa zegt: Jantje, Klaas, Bo
Klaas zegt: Marissa, Lisa, Bo
Bo zegt: Jantje, Marissa, Klaas

En als je dat een beetje goed doet, dan kan het niet anders dan dat ze dit doen.

en @Emma:
Ja vooral melk, wat daar zitten bepaalde bacteriën in ofzo, niemand weet precies waarom het werkt, maar het werkt wel x'D Dus ja.

en @derest:
Ik ga me er ook niks van aantrekken hoor, maar ik zat daar wel een beetje van wtf.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 26 juni 2012 - 17:03:
Ohgott, dat lijkt op wiskunde van het begin van het jaar *rent gillend weg*
Maar het is wel een goed idee (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 juni 2012 - 17:08:
@Rianne: Serieus? _o_
Ik drink echt zoooooo veel melk. Hmm.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 juni 2012 - 17:23:
@Rianne; nee je moet gewoon briefjes met een groepje erop inleveren. Dus. Niet iedereen voor zich zegmaar.
En ik ben ook wel blij dat we het mogen, maar het is zo rot. Want. Er is nu al geruzie door. Het zou inderdaad beter geweest zijn als het ieder voor zich invullen was. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen vrienden en het is haast onmogelijk om daarmee groepjes te maken waar iedereen blij mee is. En daarbij weten we nog niet wie er naar VWO mogen en wie niet. Dus. Dat is ook nog eens vervelend.

@Eetshizzle; Ik denk dat als je niet tevreden bent met je gewicht of whatever je moet sporten. De meeste mensen eten wel goed en ik denk dat je van jezelf ook wel weet wanneer je dat niet doet. Je hebt al vrij snel door wanneer je teveel snoept I guess. Dus. Ja. ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 26 juni 2012 - 19:24:
@Emma: Maar jij hebt geen last van acné toch? Ik bedoel als je daar last van hebt, zou ik het je aanraden om een keer te proberen geen melk te drinken, maar als je nergens last van hebt, gewoon door gaan, is goed voor je botten :'D

@Mascha: wat een vreselijk systeem. Echt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 juni 2012 - 19:32:
@ Rianne: Nee, ik heb niet echt acné, maar als ik denk aan alle liters en liters aan melk die ik in mijn leventje gedronken heb, zou ik er echt vreselijk erg last van moeten hebben. _o_
@ Mars: Dat systeem is inderdaad een beetje om ruzies tussen leerlingen vragen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 26 juni 2012 - 22:37:
Ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is, dat van melk en acné, niet? Net zoals je op sommige etenswaren allergisch reageert in grotere of kleinere mate. Ik hoor eigenlijk geen melk meer te drinken, omdat ik heel veel last heb van hooikoorts en snotterneuzen - en melk is nu eenmaal een vreselijke aansteker van die reacties. Which sucks, want ik hou van koude melk. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 juni 2012 - 22:40:
Ik houd ook van koude melk. Maar de koelkast is kapot. D:

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 26 juni 2012 - 23:19:
Jack White was/is geweldig!
Hij is echt God in alles wat hij doet <3

Tijdens het zingen van Ball & Biscuit [een van mijn favo's] keek hij opeens heel lang onze hoek in, trok een gekke bek en gooide dan zijn plectrum. Ik was helemaal in de hemel!

Edit: Niet mijn filmpje, want die van mij zijn crap ><
Maar hier zie je wel bij 3:40 dat hij al zingend mijn/onze kant opkeek [ik sta tussen de twee piano's in die je in het begin ziet staan rechts] en dan zijn plectrum weggooit. Hij kon ons makkelijk zien omdat er letterlijk drie mega lichtblauwe spots op ons gericht stonden. Ik ging als een ademloze fan keihard gillen, haha _0-

http://www.youtube.com/watch?v=xYBIIYnj7Hg

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 juni 2012 - 15:10:
We hebben Jess' kamer opgeruimd. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19