Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #33

Gooi-het-eruit-topic #33

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2012 - 20:34:
Gooi het er maar weer uit.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2012 - 22:06:
Ik moet beter nee leren zeggen. Volgens mij heb ik zojuist toegestemd mijn buurvrouw een biografie van 900 bladzijdes voor te lezen.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 18 juni 2012 - 22:12:
Oh, Emma *zuchtenkloptmeelevendophoofd*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 juni 2012 - 23:10:
@Carlina: Ja, dat is mijn naam ^_^ Maar ik hoor liever Do, dus zeg maar Do. Dat schrijft nog makkelijker.
En. Nja. Irritante mensen die leuke mensen inpalmen en ik die er achteraan ren van "nee-nee-nee, dadelijk is het besmettelijk" en moet zeuren en hengelen om een beetje aandacht... Maar als ze mij nodig hebben, dan spring ik. Altijd. En dan vind ik mezelf een beetje een kneusje dat ik niet durf de aandacht opeisen, zoals al die idiote mensen blijkbaar wel durven. Ze stelen zo'n beetje mijn vrienden weg. En daar word ik agressief van. :'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 juni 2012 - 14:17:
Aw Dowien. Dat is zó stom. Gaat het over het B-woord? In any case: if you need me to mentally kick some asses, I'm just a... well, Facebookmessage away! (Want ik heb jouw gsmnummer niet meer. ^^" Hehe.)

*knuffelt iedereen op Fanfic* Love, love, love, la-la-looove, makes the world go round!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 juni 2012 - 16:16:
Ik vraag me altijd af, als mensen zo'n random getal in d'r naam hebben staan zoals 592 - ik noem maar wat - hoe ze er dan aan komen. Want. Ja. Dat moest er even uit.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 juni 2012 - 17:25:
Tijdens mijn waarschijnlijk eindeloze zoektocht naar wat nou eigenlijk mijn talent is, ben ik er vandaag achtergekomen dat het in ieder geval niet schoffelen is. Het hoogtepunt moet toch wel zijn geweest wanneer de schoffel vast zat in een boom.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 19 juni 2012 - 17:48:
Holy moly guacomole, wat een stom examen! Pfoe! En ik dacht 'aaah, dat duurt niet lang - ik moet niks meedoen om te eten', yeah right! *zit momenteel vol te proppen met chocoladebroodjes*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 juni 2012 - 17:49:
*schouderklopje* Zo hoort dat, volproppen met croissantachtige toestanden na examens. Ik ben trots. 8D Maar aargh, zo hatelijk als je niks te eten bij hebt he! Ik had dat bij ons allereerste examen ooit in deze opleiding. Ik wist helemaal niks over de regelgeving, dus ik deed maar wat er in het middelbaar gezegd werd: geen drank, geen eten, geen pennenzakken. Vier volle uren zonder water of koekje of appel, I was dying. En iedereen liep vrolijk rond met halve picknicks, hoe komt het dat zij dat wel wisten?!

Edit: *beschaamd gezicht* ...hoe ging je examen? ^^"

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 juni 2012 - 21:09:
Ik zou vandaag gaan schrijven en vioolspelen en wat heb ik gedaan? De hele dag kloten met wijnglazen en water.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 19 juni 2012 - 21:24:
Edit: *beschaamd gezicht* ...hoe ging je examen? ^^"


Het was echt een *biep* examen. Maar ik lig hier nu echt uitgeteld in de zetel dus ik ben echt te moe om het me aan te trekken nu. _o_

Johnny Depp en Vanessa Paradis zijn uit elkaar. True love is dead. *dramaface*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 juni 2012 - 22:12:

Johnny Depp en Vanessa Paradis zijn uit elkaar. True love is dead. *dramaface*

Is. Dat. Niet. Al. Heel. Lang? o_o
Ik meen me te herinneren dat een vriendin van mij daar vorige maand ook al depri om was. Of ik heb een extreem geval van déja-vu.

Orichalcum
Orichalcum

Orichalcum is offline

[24]
Orichalcum zei op 19 juni 2012 - 23:49:
Ik vind 't zo'n zonde dat ik zoveel potentie zie in deze site, maar dat het verwaarloosd wordt (ik weet dat Rutger het druk heeft ). Deze site zou zo veel meer bezoekers en grotere community kunnen hebben!
Ik kom hier niet veel, maar elke keer dat ik inlog, denk ik er weer hetzelfde over.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 20 juni 2012 - 1:38:
Ik vind het anders wel fijn en gezellig, zo klein en bescheiden. ^-^ Mijn eigen ervaring met een grote community is doorgaans dat de mods een fijn clubje op zichzelf vormen en dat verder niemand op elkaar reageert, dus daar blijf ik liever van weg.

@Carlina: Balen van dat examen o.o Maar je bent er hopelijk toch op door en alles hm? Ik neem aan dat het een taalvak is en van wat ik van mijn vriendje hoor, zijn taalvakken vooral permanente evaluatie?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juni 2012 - 10:18:
Ik vind 't zo'n zonde dat ik zoveel potentie zie in deze site, maar dat het verwaarloosd wordt (ik weet dat Rutger het druk heeft ). Deze site zou zo veel meer bezoekers en grotere community kunnen hebben!
Ik kom hier niet veel, maar elke keer dat ik inlog, denk ik er weer hetzelfde over.
Ik vind het wel gezellig, zo klein. Als het me een keer te rustig wordt, klik ik simpelweg het forum van Quizlet aan en dan ren ik weer gillend terug naar FF. Bij een grote community heb ik altijd het gevoel dat ik onzichtbaar ben, dat er langs me heen wordt gekeken.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 juni 2012 - 12:58:
Dit is gewoon ons toevluchtsoord



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13