Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #33

Gooi-het-eruit-topic #33

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2012 - 20:34:
Gooi het er maar weer uit.



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 juni 2012 - 15:05:
Wauw, wat goeeed! ^-^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 juni 2012 - 17:13:
Whoaaaaaa, ik heb helemaal doodgeDefqon'd.
-is dat een woord? ik denk het niet, maar laten we doen alsof.-
Enen. Het was aaaaaaaawesome! Zelfs in de gietende regen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 juni 2012 - 17:31:
Mwii, fijn dat je je zo geamuseerd hebt! ^-^

Ik heb een dag werk afgezegd om met een meisje te kunnen afspreken morgen, en nu kan ze morgen toch niet. :__: En ik erger me daar niét aan, want iedereen kan ziek worden en ik weet dat ze dolgraag wilde afspreken. Maar het is stiekem wel een beetje onnozel dat dit nu zo gebeurt, in die zin dat ik een dag werk ervoor heb afgezegd (en ik hou van geld en ik heb best wel geld nodig, voor wat ik in de zomervakantie allemaal wil doen) en mijn mama moeilijkheden heb bezorgd met mijn dagen. Maar ja. Hopelijk zie ik dat meisje gauw een andere keer, want ik had er nu wel naar uitgekeken stiekem! ^^"

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 24 juni 2012 - 17:51:
^ En kan je nu niet proberen om nog wel te gaan werken? Alhoewel dat ik snap dat dat wel onnozel moet klinken om weer te bellen naar je werk en te zeggen van 'Jaaaaaa, ik kan toch!'. Maar misschien kan je proberen?

En ik voel me zo pprrrrrrrrt. Leren steekt tegen, stress voor laatste examens, ruzie met vriendje (maar niks dat niet terug goed komt maar het is toch gewoon niet fijn) en ik wil gewoon in bed kruipen met een dekentje, maar mijn cursus Frans laat dat niet toe. En nu zit ik al een uur 9gag plaatjes te bekijken om mij terug wat beter te voelen. *facepalm* Ik ben toch zo'n trutje soms, al zeg ik het zelf.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 juni 2012 - 19:39:
Whoaaaaaa, ik heb helemaal doodgeDefqon'd.
-is dat een woord? ik denk het niet, maar laten we doen alsof.-
Enen. Het was aaaaaaaawesome! Zelfs in de gietende regen.


Ik heb jullie niet eens voorbij zien rennen *beteuterd*
En je had wel bij mij mogen schuilen hoor x'D

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 juni 2012 - 20:11:
Morgenjackwhitemorgenjackwhitemorgenjackwhite!!!!!!!!!!!!!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 juni 2012 - 23:33:
Veel plezier! ^-^

@Carlina: *kidnapt in megaknuffel* Breathhhe. <3 Je examen komt echt wel in orde, rustig blijven en in jezelf geloven! Meer kan je niet doen. ._. Ik duim heel heel heel hard voor je! Zo stom van zo'n ruzie. Zelfs als het niet levensbedreigend is, kan je het er nu wel echt niet nog eens bij hebben, of wel? Maar het komt toch ook wel weer gewoon goed, en na je examen gaat dat nare stressige gevoel ook weer weg. En anders: 9gag en B&J's. Of epistels naar mij schrijven. ^^

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 juni 2012 - 23:39:
Thanks!
Ik denk - eigenlijk weet ik het bijna zeker - dat ik in huilen uitbarst wanneer hij voor het eerst opkomt. Die man is mijn idool, mijn voorbeeld, alles!
Ik was er zo kapot van toen ik te horen kreeg dat The White Stripes uit elkaar was dat ik maanden zijn muziek verbannen had, omdat zijn stem en goddelijke gitaarspel mij er aan deed denken dat ze niet meer bestaan en zo hem nooit meer om stage kon zien -en dat zorgde weer voor een grote brok in mijn keel en een dijk die op springen stond.

Maar nu besta ik uit pure blijdschap en toch wel ongeloof.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 juni 2012 - 4:52:
Hm. Het is alweer bijna licht. Ik ga toch zo maar mijn bedje in kruipen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 juni 2012 - 8:48:
Aw, Yasmine. Ik wens je nu echt tien keer zo veel plezier toe! ^-^ Super wel dat je hem nu toch nog kan zien, ondanks dat je toen dacht dat het nooit meer zou kunnen gebeuren!

Emma: uitgeweest? 8D Was het leuk?

Mijn ogen tranen dat het niet meer normaal is. What happened?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 juni 2012 - 12:09:
@Natascha: Ik had een feestje en het was wel leuk, maar het was een uur fietsen. En ik had natuurlijk op de heenweg een omweg gemaakt waardoor het anderhalf uur duurde. _o_
Eens maar nooit meer.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 25 juni 2012 - 12:15:
Hoe was het met de jongeman? Je ging hem toch gisterenavond zien?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 juni 2012 - 12:58:
Hahaha. _o_
Uh, tja. Ik kreeg een heel erg dronken vriend van hem op me af die aan het brabbelen was over hoe leuk de jongen in kwestie wel niet was en hij pakte mijn handen vast en hield ze zo ver mogelijk uit elkaar en kraamde "zo leuk vind jij hem" uit. Een aparte ervaring.
De jongen zelf heb ik gisteren amper gesproken. Hij is nog wel een stukje met me meegefietst toen iedereen van ons fietsgroepje spontaan de andere kant op moest en ik de weg niet wist, meer niet. ^-^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 juni 2012 - 13:01:
Hahaha, "zo leuk vind jij hem!". Dan is je avond toch gemaakt. :'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 juni 2012 - 15:21:
Hahaha, "zo leuk vind jij hem!". Dan is je avond toch gemaakt. :'D
Het was ook leuk, het was zelfs het tweeënhalf uur fietsen waard.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17