Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The King of Hell (speeltopic)

DA: The King of Hell (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 aug 2014 - 15:06:
In een dorpje vallen de mensen als vliegen dood neer. Het is chaos in de hemel en het is bijna even erg in de hel. Tot ieders grootste verrassing komen zelfs enkele doden terug tot leven. Of toch voor even. Iedereen wil uitzoeken wat er aan de hand is, hoe het komt dat mensen blijven sterven en hoe het komt dat de doden weer leven. Men gaat met het vingertje wijzen,..
Wie gaat er allemaal moeten sterven voor men er achter komt?
Let the hunt begin!


Dit is het speeltopic van het achttiende potje Dark Age!
Wie twijfelt of ze het spel nog kent of wie helemaal nieuw is kan altijd de regels nog eens nalezen.

Speciaal in dit spelletje:
De kleine wilde: Mag aan het begin van het spel de naam van 1 persoon aan mij doorsturen. Zolang deze persoon leeft is de kleine wilde een normale burger (en probeert die met hen te winnen). Op het moment dat deze persoon dood gaat is de Kleine Wilde een weerwolf en probeert die natuurlijk met hen te winnen. Als die weerwolf is krijgt die de namen van de andere wolven te horen en krijgen ze contact. Andere spelers weten niet wanneer in het spel dit gebeurt.

Rollen:
Goodside
- Dean Winchester - Oppergoodsider
- Sam Winchester - Onsterfelijke
- Chuck Shurley - Waarzegger
- Kevin Tran - Gezegende
- Castiel - Beschermer
- Gabriel - Slet
- Lucifer - Huidenwisselaar
- Bobby Singer - Schrödinger’s cat
- Sheriff Jody Mills - Heks
- Benny Lafitte - Gokker
- Jo Harvelle - Cupido
- Ruby - Kleine wilde

Badside
- Crowley, King of hell - Opperbadsider
- Abaddon - Verhuller
- Lillith - Welp


Deelnemers:
1. Bodine
2. Kirsten (MyReflection)
3. Mars (neversay)

4. Dorien / Captain (CosmicPurple)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Cynthia (Krewella)
7. Julia (MoonRocker)
8. Quinn (1Dlovez)
9. Jennifer (Chayenne)
10. Tamara (xcarrotx)
11. Ivana (1Dzayn)
12. Jamila (Bliebxx)
13. Mirthe (SunriseDream)
14. Josette (realMe)
15. Angela (missxangel)


Het spel begint zondag 10 augustus 2014.
Eerste lynch: Maandag 11/8 – 22.00u
Eerste lunch: Woensdag 13/8 – 11.30u

Specials kunnen vanaf nu gebruikt worden
Tweede lynch: Donderdag 14/8 – 20.00u
Tweede lunch: Vrijdag 15/8 – 20.00u
Derde lynch: Zaterdag 16/8 – 20.00u
Derde lunch: Zondag 17/8 – 20.00u
Vierde lynch: Maandag 18/8 – 20.00u
Vierde lunch: Dinsdag 19/8 – 20.00u

Vijfde lynch: Woensdag 20/8 – 20.00u
Na de eerste lunch kunnen specials gebruikt worden.


Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.
Wie wil kan ook mijn privé nummer vragen om via sms (Belgisch nummer!), WhatsApp of Viber te stemmen. Eventueel kan je ook je stem via Facebook doorgeven, moet je ook maar even in een pbtje vragen.

Veel speelplezier!



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 13 aug 2014 - 15:58:
Ah shit, de beschermer.
Specials mogen nu toch ook?Oder?

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 13 aug 2014 - 16:08:
): de beschermer.

angela heeft op ivana gestemd...
maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ze daarom gelunched is, de wolven hebben waarschijnlijk ook random gelunched en het zou best dom van ivana zijn als ze een wolf was.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 aug 2014 - 16:33:
WHEI. ;(

Kunnen we hier iets uit afleiden? Angela had geen enkele stem in de eerste lynch en haar stem ging naar Ivana, die er ook maar 1 had. Persoonlijk denk ik niet dat Ivana er iets mee te maken had, anders zou het wel te opvallend zijn.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 aug 2014 - 19:14:
Neeeeeeen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 aug 2014 - 19:31:
Meh. Zo erg is het niet, vind ik persoonlijk. Ik bedoel - Angela heeft al aangegeven dat ze niet zo actief gaat zijn dit potje. En in vergelijking met de vorige potjes, waarin ze ook al niet actief was, betekent dat dat we toch vrij weinig aan haar special gehad zouden hebben. Ja, 't is jammer dat de wolven niet 't welp hebben geluncht, mja. 't Had erger gekund - ze hadden een actieve special eruit kunnen gooien.

En idk - normaal kijken we nog naar wat voor mensen de badside luncht, nee? In dit geval iemand die heeft aangegeven inactief te gaan zijn. Dus verwacht ik in ieder geval niet dat de badside bestaat uit puur en alleen nieuwe spelers - die zouden liever iemand eruit spelen met een grote bek.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 13 aug 2014 - 19:43:
Wat Bo zegt is een goed punt. Ang is niet actief geweest en dit heeft ze ook aangegeven, dus ik denk dat er wel iemand met ervaring in de badside zit. Dit hoeft natuurlijk niet persé, maar tot nu toe hebben we nog niet zo heel veel.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 13 aug 2014 - 19:47:
Dus als we er van uit gaan dat de badside bestaat uit ervaren spelers zouden ze Angela niet lunchen om ivana verdacht te maken, dan zouden ze weten dat we daar niet intrappen. Blegh nu komen we nog nergens... Zou de badside zo slim zijn dat ze zouden weten dat we (nou ja, ik praat vooral over mezelf) ivana niet zouden verdenken omdat dat te makkelijk zou zijn, en dat ze daarom wel haar er uit stemmen en ivana (in dat geval 1 van de badside) niet verdacht zou worden en de rest ook buiten schot zou blijven.

Of denk ik nu te ver? ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 13 aug 2014 - 19:56:
@Tamara bedoel je omgekeerde psychologie? Zou kunnen, maar het zou wel heel erg obvious zijn - ik denk niet dat de badside zo'n risico neemt.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 13 aug 2014 - 20:01:
Ja, je zult wel gelijk hebben. Je bent veel meer ervaren dan ik enzo. Ik zei het eerste wat er in me op kwam en meestal zeggen mensen wel of ze vinden dat ik gelijk heb of niet.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 aug 2014 - 20:01:
Ik denk dat er in ieder geval een ervaren speler in de badside zit. Die weet dat door inactiviteit het spel er niet spannender op wordt. De anderen zullen dat waarschijnlijk wel denken, maar als ze niet zo ervaren zijn zouden ze het niet zeker weten. Ik denk dus dat we een ervaren speler in de badside niet moeten uitsluiten

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 aug 2014 - 20:09:
Ik denk dat Angela in dit stadium van het spel vooral een veilige lunch was, zowel voor ervaren als onervaren badsiders, aangezien ze zelf aangaf niet erg actief te kunnen zijn. Voor nieuwelingen is zij op dat moment een eenvoudige keuze zodat ze het eerste rondje in het spel kunnen komen en mee kunnen draaien zonder té obvious te zijn, en ervaren spelers weten dat inactieven in latere stadia toch maar dood gewicht zijn en wippen haar er dan uit om het spel levendig te houden. Dus volgens mij kan het nog steeds allebei.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 13 aug 2014 - 20:30:
Captain heeft gelijk.
En @tamara zo ervaren ben ik nov niet en ik ben blij dat je het gewoon probeert!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 aug 2014 - 20:46:
Ik denk ook niet dat je moet uitsluiten dat ze gwn gerandomt hebben

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 aug 2014 - 21:43:
Balen dat de beschermer eruit is. Het had natuurlijk erger gekund, maar de beschermer had best een handige rol kunnen zijn. ):

Ik denk niet dat we Ivana moeten verdenken. Het is een beetje te obvious als je gaat lunchen wie je gelyncht hebt. Ik denk wel dat de badside ervaren is, of in ieder geval één ervan. Voor de rest heb ik geen nieuwe theorieën. Ik ga nu een film kijken.. en ik ga morgen al jullie posts eens goed bestuderen om te kijken of ik iets verdachts zie. ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 aug 2014 - 22:25:
Zo, ik ben eindelijk weer terug. Eerst vond is Angela als lunch enorm rot omdat ze de beschermer blijkt te zijn - maar aan de andere kant, ze is meestal nogal inactief en heeft deze keer zelfs aangegeven niet actief te gaan zijn, dus dan is het niet zo erg.
Daardoor was ze, zoals jullie al vastgesteld hebben, een veilige lunch. Stel: Angela had niet aangegeven inactief te worden, dan had mijn vermoeden wat meer geheld naar tenminste één ervaren badsider dan nu het geval is (hoewel ik het niet uitsluit, want naast de kans dat het statistisch gezien heel likely is, zou een onervaren badside waarschijnlijk inactieve mensen juist willen lasten zitten - die zitten je in ieder geval niet in de weg)
Ik denk niet dat ze gerandomd hebben, aangezien Angela een veilige lunch was, juist doordat ze aangaf inactief te worden.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13