Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The King of Hell (speeltopic)

DA: The King of Hell (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 aug 2014 - 15:06:
In een dorpje vallen de mensen als vliegen dood neer. Het is chaos in de hemel en het is bijna even erg in de hel. Tot ieders grootste verrassing komen zelfs enkele doden terug tot leven. Of toch voor even. Iedereen wil uitzoeken wat er aan de hand is, hoe het komt dat mensen blijven sterven en hoe het komt dat de doden weer leven. Men gaat met het vingertje wijzen,..
Wie gaat er allemaal moeten sterven voor men er achter komt?
Let the hunt begin!


Dit is het speeltopic van het achttiende potje Dark Age!
Wie twijfelt of ze het spel nog kent of wie helemaal nieuw is kan altijd de regels nog eens nalezen.

Speciaal in dit spelletje:
De kleine wilde: Mag aan het begin van het spel de naam van 1 persoon aan mij doorsturen. Zolang deze persoon leeft is de kleine wilde een normale burger (en probeert die met hen te winnen). Op het moment dat deze persoon dood gaat is de Kleine Wilde een weerwolf en probeert die natuurlijk met hen te winnen. Als die weerwolf is krijgt die de namen van de andere wolven te horen en krijgen ze contact. Andere spelers weten niet wanneer in het spel dit gebeurt.

Rollen:
Goodside
- Dean Winchester - Oppergoodsider
- Sam Winchester - Onsterfelijke
- Chuck Shurley - Waarzegger
- Kevin Tran - Gezegende
- Castiel - Beschermer
- Gabriel - Slet
- Lucifer - Huidenwisselaar
- Bobby Singer - Schrödinger’s cat
- Sheriff Jody Mills - Heks
- Benny Lafitte - Gokker
- Jo Harvelle - Cupido
- Ruby - Kleine wilde

Badside
- Crowley, King of hell - Opperbadsider
- Abaddon - Verhuller
- Lillith - Welp


Deelnemers:
1. Bodine
2. Kirsten (MyReflection)
3. Mars (neversay)

4. Dorien / Captain (CosmicPurple)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Cynthia (Krewella)
7. Julia (MoonRocker)
8. Quinn (1Dlovez)
9. Jennifer (Chayenne)
10. Tamara (xcarrotx)
11. Ivana (1Dzayn)
12. Jamila (Bliebxx)
13. Mirthe (SunriseDream)
14. Josette (realMe)
15. Angela (missxangel)


Het spel begint zondag 10 augustus 2014.
Eerste lynch: Maandag 11/8 – 22.00u
Eerste lunch: Woensdag 13/8 – 11.30u

Specials kunnen vanaf nu gebruikt worden
Tweede lynch: Donderdag 14/8 – 20.00u
Tweede lunch: Vrijdag 15/8 – 20.00u
Derde lynch: Zaterdag 16/8 – 20.00u
Derde lunch: Zondag 17/8 – 20.00u
Vierde lynch: Maandag 18/8 – 20.00u
Vierde lunch: Dinsdag 19/8 – 20.00u

Vijfde lynch: Woensdag 20/8 – 20.00u
Na de eerste lunch kunnen specials gebruikt worden.


Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.
Wie wil kan ook mijn privé nummer vragen om via sms (Belgisch nummer!), WhatsApp of Viber te stemmen. Eventueel kan je ook je stem via Facebook doorgeven, moet je ook maar even in een pbtje vragen.

Veel speelplezier!



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 15 aug 2014 - 13:01:
Oh yes, de opperbadsider! Kan niet mooier.
Wel jammer van de slet..
Jose stemde inderdaad net zoals julia op daan, maar als zij ern baddie zou zijn is het wel heel verdacht. Ik denk niet dag ze dat risico zou lopen, maaar aan de andere kant: misschien had ze niet verwacht dat julia er al uit zou gaan.


I would love to get some thoughts of you guysss

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 15 aug 2014 - 14:29:
Grrr ik had een hele lap tekst en nu heb ik het per ongeluk weg geklikt -,-

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 15 aug 2014 - 17:40:
Ik heb nog eens naar de stemmingen gekeken en alles op een rijtje gezet en dit is er uit gekomen:

Bodine tijdens de eerste lynch heeft ze op Daan gestemd en ik vertrouw haar omdat ze op Julia heeft gestemd, maar omdat de eerste lynch waarschijnlijk random is, is dat geen reden om Bodine te verdenken. ze heeft toen geen stemmen tegen gekregen. Bij de tweede lynch heeft ze op zichzelf gestemd, vergeten te stemmen. Ze heeft toen een stem tegen gehad van mij. Ik verdenk Bodine eigenlijk wel een beetje, ze zei namelijk dat ze op Ivana zou stemmen maar ik vind haar helemaal niet verdacht. Ik denk juist dat de wolfen Ivana verdacht probeerden te maken. Ik las in een vorig potje dat Bodine al vanaf het eerste potje mee speelt dus ze zal best een slimme speler zijn. Dit vind ik dus een te domme zet voor haar, de kans is groter dat Ivana goodside is dan badside.

Kirsten
Bij de eerste lynch heeft ze op Jamila gestemd, ze heeft geen stemmen tegen gekregen. Niks verdachts aan. Bij de tweede lynch heeft ze op Cynthia gestemd. Cynthia staat bij mij op het lijstje van mensen die ik niet verdenk omdat ze op Julia heeft gestemd. Dit kan verdacht zijn, maar dat hoeft niet, als ze goodside was kon ze niet weten dat Cyntia op Julya zou stemmen en dat Julya badside was. We kunnen dus niet met zekerheid zeggen dat Kirsten badside is. Ze heeft een stem tegen gehad van Mars

Mars
Mars heeft tijdens de eerste lynch op Jennifer gestemd en Jennifer op haar. Opvallend maar ik heb er geen verklaring voor. Tijdens de tweede lynch heeft ze op Kirsten gestemd en heeft ze geen stemmen tegen gehad. Ik weet niet wat ik daar van moet denken, ik twijfel of Kirsten badside is. Als Kirsten badside is, zou Mars goodside zijn.

Daan
Tijdens de eerste lynch stemde ze op Jennifer en kregen ze stemmen tegen van Bodine, Dorien en Ivana. Van Dorien weten we zeker dat ze goodside is en van Ivana vermoed ik dat, dat zou haar verdacht kunnen maken maar de eerste stemming is waarschijnlijk random plus in de tweede lynch kreeg ze een stem tegen van Julia. Dankzij die stem vertrouw ik haar. Daan heeft zelf op Josette gestemd die lynch en ze heeft nog een stem tegen gehad van Josette. Opvallend.

Cynthia
Cynthia heeft tijdens de eerste lynch op Quinn gestemd en heeft geen stem tegen gehad. Tijdens de tweede lynch heeft ze op Julya gestemd, ik vertrouw haar daardoor, en ze heeft een stem tegen gehad van Kirsten.

Jennifer
Tijdens de eerste lynch stemde ze op Mars en kreeg ze een stem terug van Mars. Opvallend, waarschijnlijk toeval maar wel opvallend. Ook kreeg ze een stem tegen van Daan. Tijdens de tweede lynch heeft ze op mij gestemd en heeft ze geen stemmen tegen gekregen. Hier valt eigenlijk niet zoveel over te zeggen, het enige is dat ze een stem tegen kreeg van Daan, waarvan ik denk dat ze goodside is, tijdens de eerste lynch. ,aar de eerste lynch os meestal random dus ik weet het niet.

Ivana
Ivana verdenk ik totaal niet. Voor wie het topic een beetje heeft gevolgd snapt de reden denk ik, het is namelijk moeilijk uit te leggen. Ivana heeft in de eerste lynch op Daan gestemd en heeft een stem terug gekregen van Angela. Bij de tweede lynch heeft ze op Julia gestemd (nog een reden dat ik Ivana vertrouw) ze heeft toen stemmen tegen gekregen van Jamila en Mirthe.

Jamila
Jamila heeft tijdens de eerste lynch op op zichzelf gestemd en heeft een stem tegen gekregen van Kirsten. Tijdens de tweede lynch heeft ze op Ivana gestemd en heeft ze geen stemmen tegen gekregen. Ik verdenk Jamila er (nog?) niet van badside te zijn maar ik vertrouw haar niet, omdat ze op Ivana heeft gestemd.

Mirthe
Ik vind het opvallend dat Mirthe de enige is die nog geen stemmen tegen heeft gehad, ik denk niet dat het iets betekent maar ik vind het wel opvallen. Mirthe heeft tijdens de eerste lynch op Quinn gestemd en tijdens de tweede op Ivana. Van Quinn weten we dat ze goodside is en van Ivana denk ik dat ze goodside is. Dat maakt Mirthe best verdacht voor mij.

Josette
Tijdens de eerste lynch heeft ze op mij gestemd en heeft ze geen stemmen tegen gekregen. Tijdens de tweede heeft ze op Daan gestemd en heeft Daan op haar gestemd. Omdat ik Daan vertrouw, vind ik dit verdacht.

Ik hoop dat mensen hier iets aan hebben...

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 15 aug 2014 - 18:02:
ik denk sws nu niet dat Bo een baddie is, anders was ze door haar mede baddie wel op de vingers getikt dat ze nog moest stemmen.
neem ik aan.

Van Iv weet ik niet zo goed wat ik moet denken, maar voor nu vind ik haar niet schuldig.
mirthe heeft idd nog geen tegenstem gehad, maar kan je daaruit afleiden dat ze baddie is? denk het niet, want hoe zou dat verband hebben?

ik vind het goed van je dat je dit hebt neergezet tamara, love the input!
Voor nu ga ik koken & wachten op de lunch. Ik hoop daar wijzer uit te worden.

Edit: Jose heeft samen met julia op daan gestemt, misschien dat ze dit hebben overlegd en is Jose dus een baddie. Alleen: het zou niet zo slim zijn. Aan de andere kant hadden ze misschien niet verwachg dat Julia eruit zou gaan.
Toch vind ik het wel toevallig dat Jose ook op Daan heeft gestemd.

SunriseDream
SunriseDream

SunriseDream is offline

[68]
SunriseDream zei op 15 aug 2014 - 18:43:
Ik ben er best blij om dat er nog niet op mij is gestemd en ik heb allebei gerandomt. Want ik wist het totaal niet. Ik ben blij dat je het hierin hebt gezet. Dan staat ook alles onder elkaar.ik ga het nog vaak overlezen. En zie wie er afvalt bij de llunch dan is het eeen minder verdacht.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 aug 2014 - 20:53:
*poke poke* wanneer krijgen we de lunch te weten?

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 15 aug 2014 - 21:20:
Abbadon liep door de straten. Crowley was dood, nu kon ze de boel overnemen en alles doen zoals zij het wilde.
De eerste van de profeten, die terug gekomen is uit de dood, zou ze vandaag afhandelen. Ze had er niets aan als die nu levend zou blijven. Ze zou hem opzoeken en vermoorden, koste wat kost. En na hem zouden de Winchesters en iedereen die hen helpt komen. Als ze dan toch de leiding had kon ze het maar beter goed doen.

Toeval wilde dat Abbadon geen moeite moest doen om Chuck op te zoeken. Hij was ondertussen al verdwenen.
Waar komt dat licht toch vandaan?


Vandaag is Jennifer geluncht. Zij was Chuck Shurley, de waarzegger.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 15 aug 2014 - 21:27:
Shiiit de waarzegger!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 aug 2014 - 21:28:
Shit shit shit. Dit is dus niet goed

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 aug 2014 - 21:48:
Shit, shit, shit. Maar bekijk het van de positieve kant: de kat is in ieder geval veilig.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 15 aug 2014 - 21:51:
Wat is kat eigenlijk? Ik snap de rol niet zo goed...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 aug 2014 - 21:53:
Dat kat kan niet gelyncht of geluncht worden, maar als hij gescand wordt, sterft hij. Maar never mind, ik bedacht me net dat de oppergoodsider natuurlijk ook mag scannen. Kut.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 15 aug 2014 - 21:55:
Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat Cynthia en Ivana geen baddies zijn, omdat ze op Julia stemden. De kans is aanwezig dat een van hen een baddie is, maar dan is het wel een hele domme baddie.

Ik denk dat we Daan ook kunnen veilig stellen, want Julia stemde op haar. En ik neem aan dat de Opperbadsider niet op een mede baddie zal stemmen.

Het is best kut dat de waarzegger eruit is! Ik zou het leuker gevonden hebben als een welp eruit lag, of de kleine wilde. We moeten natuurlijk niet vergeten dat die ook nog in het spel zitten!

Het is best wel lastig om niet te weten hoeveel baddies er nu zijn. Het kan er één zijn, maar het kunnen er ook drie zijn..

Jennifer heeft dit spel één keer op Mars gestemd en één keer op Tamara.

Ik heb een duidelijk beeld wie het niet is, maar wie dan wel de baddie is/baddies zijn...

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 15 aug 2014 - 22:03:
NOOOO De Waarzegger!
Shit. Die hadden we echt goed kunnen gebruiken.
Jammer dat Jen eruit ligt, hopelijk kan ze het volgende potje langer lasten
om het te leren. ^^

Anyhow: Ik kan geen clue vinden waarom de badside haar zou lunchen. Ik ga nu even het topic doorspitten of ze iemand heeft verdacht.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 15 aug 2014 - 22:05:
@Jamila ik heb precies hetzelfde probleem! Tot nu toe wantrouw ik Josette het meest maar ik zou echt niet weten of dit klopt...

@daan dankjee



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17