Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The King of Hell (speeltopic)

DA: The King of Hell (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 aug 2014 - 15:06:
In een dorpje vallen de mensen als vliegen dood neer. Het is chaos in de hemel en het is bijna even erg in de hel. Tot ieders grootste verrassing komen zelfs enkele doden terug tot leven. Of toch voor even. Iedereen wil uitzoeken wat er aan de hand is, hoe het komt dat mensen blijven sterven en hoe het komt dat de doden weer leven. Men gaat met het vingertje wijzen,..
Wie gaat er allemaal moeten sterven voor men er achter komt?
Let the hunt begin!


Dit is het speeltopic van het achttiende potje Dark Age!
Wie twijfelt of ze het spel nog kent of wie helemaal nieuw is kan altijd de regels nog eens nalezen.

Speciaal in dit spelletje:
De kleine wilde: Mag aan het begin van het spel de naam van 1 persoon aan mij doorsturen. Zolang deze persoon leeft is de kleine wilde een normale burger (en probeert die met hen te winnen). Op het moment dat deze persoon dood gaat is de Kleine Wilde een weerwolf en probeert die natuurlijk met hen te winnen. Als die weerwolf is krijgt die de namen van de andere wolven te horen en krijgen ze contact. Andere spelers weten niet wanneer in het spel dit gebeurt.

Rollen:
Goodside
- Dean Winchester - Oppergoodsider
- Sam Winchester - Onsterfelijke
- Chuck Shurley - Waarzegger
- Kevin Tran - Gezegende
- Castiel - Beschermer
- Gabriel - Slet
- Lucifer - Huidenwisselaar
- Bobby Singer - Schrödinger’s cat
- Sheriff Jody Mills - Heks
- Benny Lafitte - Gokker
- Jo Harvelle - Cupido
- Ruby - Kleine wilde

Badside
- Crowley, King of hell - Opperbadsider
- Abaddon - Verhuller
- Lillith - Welp


Deelnemers:
1. Bodine
2. Kirsten (MyReflection)
3. Mars (neversay)

4. Dorien / Captain (CosmicPurple)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Cynthia (Krewella)
7. Julia (MoonRocker)
8. Quinn (1Dlovez)
9. Jennifer (Chayenne)
10. Tamara (xcarrotx)
11. Ivana (1Dzayn)
12. Jamila (Bliebxx)
13. Mirthe (SunriseDream)
14. Josette (realMe)
15. Angela (missxangel)


Het spel begint zondag 10 augustus 2014.
Eerste lynch: Maandag 11/8 – 22.00u
Eerste lunch: Woensdag 13/8 – 11.30u

Specials kunnen vanaf nu gebruikt worden
Tweede lynch: Donderdag 14/8 – 20.00u
Tweede lunch: Vrijdag 15/8 – 20.00u
Derde lynch: Zaterdag 16/8 – 20.00u
Derde lunch: Zondag 17/8 – 20.00u
Vierde lynch: Maandag 18/8 – 20.00u
Vierde lunch: Dinsdag 19/8 – 20.00u

Vijfde lynch: Woensdag 20/8 – 20.00u
Na de eerste lunch kunnen specials gebruikt worden.


Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.
Wie wil kan ook mijn privé nummer vragen om via sms (Belgisch nummer!), WhatsApp of Viber te stemmen. Eventueel kan je ook je stem via Facebook doorgeven, moet je ook maar even in een pbtje vragen.

Veel speelplezier!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 aug 2014 - 23:32:
Ik ben het niet eens met Captain. Als ik onervaren was, zou ik juist de spelers met een grote bek willen elimineren omdat ik me tegen hen moeilijker zou kunnen verdedigen.
Daarbij vind ik niet dat we iets kunnen zeggen over Ivana.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 14 aug 2014 - 0:16:
Precies en wat Daan zegt klopt ook. Ik denk dat we hier niet heel veel wijzer uit worden, eigenlijk. (los van wat er al gezegd is dan!)

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 14 aug 2014 - 0:41:
Ik vind het wel vervelend dat de beschermer er nu al uit is. Ook al heeft ze aangegeven dat ze inactief zou zijn. Iemand beschermen kost niet veel tijd, even veel tijd als een stem inbrengen. Misschien zou ze dan inactief in het topic zijn, maar dan zou ze nog steeds mensen kunnen beschermen. Ik zeg ook niet al te vaak dingen in het topic, maar ik lees het wel altijd veel en probeer af en toe iets nuttigs te zeggen. Dus ik blijf erbij, het is kut dat de beschermer eruit is, inactieve speler of niet.

Ik ben bang dat we met deze lunch nog niet echt ver komen..
Ik zou het té obvious vinden als Ivana een weerwolf is. Omgekeerde psychologie gebruik ik wel vaak als weerlegging van zoiets, maar het gaat me nu iets te ver.

Ik ben het ook met Capt'n eens dat het ook mogelijk onervaren baddies zijn die even willen testen hoe het spel werkt.

Dat het gewoon een random was zou ook nog kunnen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 aug 2014 - 9:51:
@Jamila; wat ik me herinner van de laatste keer, toen ik hostte, is dat Angela stemde omdat ik haar eraan herinnerde en dat ze haar special ook een beetje links liet liggen. Ik kan haar nu door de war halen met iemand anders, maar volgens mij niet.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 14 aug 2014 - 11:43:
De fluff bij de lunch staat erop voor de geïnteresseerden

Specials mogen vanaf nu gebruikt worden.
Lynch vanavond om 20u!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 aug 2014 - 12:42:
Crap, de beschermer D:

Ik denk inderdaad dat er met opzet voor Angela is gekozen, omdat zij een makkelijke en veilige lunch zou zijn: inactiviteit (al was die nu slechts uit ervaring en aangekondigd) is een makkelijk doelwit. Dit is voor mij reden te vermoeden dat ten minste een deel van de badside ervaren is, omdat de ervaren spelers het eerdergenoemde weten en luide, theoriemakende spelers eerst maar laten en eventueel naar hun hand laten kletsen door zich in de gesprekken te mengen.
Maar nu: waar brengt dit alles ons?

SunriseDream
SunriseDream

SunriseDream is offline

[68]
SunriseDream zei op 14 aug 2014 - 12:54:
Ik ben onervaren en doe het een beetje allemaal van een afstand bekijken. Maar ik denk dat het gewoon random was of dat er een ervaren speler bij de badsite zit want ik zou ook een beetje die snel mensen verdacht maken eruit stemmen. Maar ik zou het niet weten, want ik weet ook niet wie ervaren en onervaren is. Dus voor mij is niemand echt verdacht.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 14 aug 2014 - 13:08:
Ik ben ook heel onervaren en ik heb een vraagje, zou iemand voor mij willen opnoemen wie er ervaren is en wie niet? Alvast bedankt^^

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 14 aug 2014 - 13:13:
^
|
Sorry Voor dubbel.
ik krijg die tweede niet meer verwijderd?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 14 aug 2014 - 13:21:
Ik zou nu niet weten wie ik zou moeten lynchen

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 aug 2014 - 13:33:
Ik weet ook niet wie ik moet lynchen, dus ik ga denk ik gewoon weer random.
Also, ik moet even alle theorieën nog doorlezen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 aug 2014 - 13:43:
Ik ga denk ik ook maar randomen. Je hebt nu nog niks waar je je aan vast kan grijpen

SunriseDream
SunriseDream

SunriseDream is offline

[68]
SunriseDream zei op 14 aug 2014 - 14:35:
Ik stem alvast voordat ik vergeet
Ik heb random.org gedaan en kwam uit op 11 ivana
Sorry

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 aug 2014 - 15:30:
Ik ga nu nog niet random stemmen, aangezien een aantal van ons, inclusief ik, denkt dat (een deel van) de badside ervaren is: dat elimineert voorlopig al een paar spelers. Ik wil nog even wachten om te zien of er nog wat verdachts wordt gezegd en anders random ik tussen ervaren spelers.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 14 aug 2014 - 16:14:
Ik heb geen idee op wie ik moet stemmen, dus mijn stem gaat tot nu toe uit naar Cynthia.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14