Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The King of Hell (speeltopic)

DA: The King of Hell (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 aug 2014 - 15:06:
In een dorpje vallen de mensen als vliegen dood neer. Het is chaos in de hemel en het is bijna even erg in de hel. Tot ieders grootste verrassing komen zelfs enkele doden terug tot leven. Of toch voor even. Iedereen wil uitzoeken wat er aan de hand is, hoe het komt dat mensen blijven sterven en hoe het komt dat de doden weer leven. Men gaat met het vingertje wijzen,..
Wie gaat er allemaal moeten sterven voor men er achter komt?
Let the hunt begin!


Dit is het speeltopic van het achttiende potje Dark Age!
Wie twijfelt of ze het spel nog kent of wie helemaal nieuw is kan altijd de regels nog eens nalezen.

Speciaal in dit spelletje:
De kleine wilde: Mag aan het begin van het spel de naam van 1 persoon aan mij doorsturen. Zolang deze persoon leeft is de kleine wilde een normale burger (en probeert die met hen te winnen). Op het moment dat deze persoon dood gaat is de Kleine Wilde een weerwolf en probeert die natuurlijk met hen te winnen. Als die weerwolf is krijgt die de namen van de andere wolven te horen en krijgen ze contact. Andere spelers weten niet wanneer in het spel dit gebeurt.

Rollen:
Goodside
- Dean Winchester - Oppergoodsider
- Sam Winchester - Onsterfelijke
- Chuck Shurley - Waarzegger
- Kevin Tran - Gezegende
- Castiel - Beschermer
- Gabriel - Slet
- Lucifer - Huidenwisselaar
- Bobby Singer - Schrödinger’s cat
- Sheriff Jody Mills - Heks
- Benny Lafitte - Gokker
- Jo Harvelle - Cupido
- Ruby - Kleine wilde

Badside
- Crowley, King of hell - Opperbadsider
- Abaddon - Verhuller
- Lillith - Welp


Deelnemers:
1. Bodine
2. Kirsten (MyReflection)
3. Mars (neversay)

4. Dorien / Captain (CosmicPurple)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Cynthia (Krewella)
7. Julia (MoonRocker)
8. Quinn (1Dlovez)
9. Jennifer (Chayenne)
10. Tamara (xcarrotx)
11. Ivana (1Dzayn)
12. Jamila (Bliebxx)
13. Mirthe (SunriseDream)
14. Josette (realMe)
15. Angela (missxangel)


Het spel begint zondag 10 augustus 2014.
Eerste lynch: Maandag 11/8 – 22.00u
Eerste lunch: Woensdag 13/8 – 11.30u

Specials kunnen vanaf nu gebruikt worden
Tweede lynch: Donderdag 14/8 – 20.00u
Tweede lunch: Vrijdag 15/8 – 20.00u
Derde lynch: Zaterdag 16/8 – 20.00u
Derde lunch: Zondag 17/8 – 20.00u
Vierde lynch: Maandag 18/8 – 20.00u
Vierde lunch: Dinsdag 19/8 – 20.00u

Vijfde lynch: Woensdag 20/8 – 20.00u
Na de eerste lunch kunnen specials gebruikt worden.


Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.
Wie wil kan ook mijn privé nummer vragen om via sms (Belgisch nummer!), WhatsApp of Viber te stemmen. Eventueel kan je ook je stem via Facebook doorgeven, moet je ook maar even in een pbtje vragen.

Veel speelplezier!



MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 18 aug 2014 - 18:49:
Ik ga ook voor Bo. Dan is er in ieder geval geen actieve speler uit. Van Mirthe weten we in ieder geval dat ze wel alles meeleest, want dat heeft ze toegegeven.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 aug 2014 - 18:49:
Oh, fuck, ik ben dood. Ik lig nogal te slapen, geloof ik. ^^"

Oh well.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 aug 2014 - 18:58:
@Daan: Je weet dat je dood bent, right? Of is dit een enorme mindfuck en ben je toch levend? I don't understand.

ik ga denk ik ook op Bodine. Ze is inactief, dus we hebben sowieso niet veel aan haar. & juist omdat we nog maar zo weinig weten neig ik ernaar dat minstens één baddie inactief is.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 aug 2014 - 19:07:
Daan is inderdaad dood, want daar waren we allemaal nogal depri over omdat we nu heel erg fucked zijn

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 18 aug 2014 - 19:23:
Eh. Ja, z was niet de onsterfelijke (die mag geloof ik namelijk doorgaan met praten)

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 aug 2014 - 19:24:
Daan was volgens mij de gezegende

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 18 aug 2014 - 19:38:
Ik denk wel dat er op z'n minst een onervaren iemand in de badside zit. Het is gewoon té obvious dat er nog geen (nieuwe) onervaren speler is geëlimineerd.
Het zou best een mix kunnen zijn - ervaren en onervaren.
In dat geval denk ik dan aan Bo en/of Mirthe, maar ik geef Bo nu wel het voordeel van de twijfel en stem op Mirthe (like i said)

Ik hoop dat we het goed doen, want ik wil niet verliezen.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 18 aug 2014 - 21:19:
waar is de lynch?

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 18 aug 2014 - 21:22:
Eigenlijk ben ik wel blij dat ie er nog niet is... Ik was namelijk vergeten te stemmem en ik hen net nog snel gestemd en gevraagd of ze mijn stem wel wilde laten gelden. I hope so

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 18 aug 2014 - 21:44:
Psssst Daan, stiekem ben jij al dood sinds gisteren. (zie niet uitgebreide lunch door babysit)

Tamara; normaal zou ik je stem niet meer mogen laten gelden. In dit geval heb ik hem er toch bij gezet omdat het geen verschil maakt met de totale eindscore. Probeer de volgende keer toch op tijd te zijn want nu was er meer dan een uur verschil. (I know, ik ben ook niet zo stipt met alles erop te zetten maar toch...)

Bodine – Bodine [6]
Kirsten – Bodine [0]
Mars – Bodine [0]
Cynthia – Mirthe [0]
Tamara – Bodine [0]
Ivana – Bodine [0]
Mirthe – Bodine [1]

Sam liep te rouwen om zijn broer. Hij kon niet geloven dat hij hem nu weer kwijt was. Deze keer zou hij er alles aan doen om hem terug te halen. Alleen zou hij dit eerst moeten overleven. Iedereen viel als vliegen dood neer.
Hij moest en zou dit overleven.

Abbadon kon steeds meer namen van haar lijstje schrappen. Wel gemakkelijk zo.
Op naar de volgende van haar lijstje, Winchester twee.
Met hem zou ze eerst nog enkele spelletjes spelen.

Sam wandelde enkele oude gebouwen in op zoek naar nog anderen die tevoorschijn gekomen konden zijn. Hij schrok zich een bult toen de deur achter hem dicht ging en er een ijselijke lach door de ruimte galmde.
Abbadon.

Als Abbadon met Sam klaar was zat hij bijna te trillen op zijn stoel maar opgeven deed hij niet. Uit woede stak ze een mes door zijn hart.
Niets.
Sam begon te lachen.
“Surprise.”

Bodine is vandaag gelyncht, ze is Sam Winchester, de onsterfelijke. Bij deze verliest ze haar stemrecht maar mag ze blijven meepraten.
Doordat Bodine echter ook gestorven is door inactiviteit (3x niet stemmen) verliest ze haar speciale krachten. Bij deze is de onsterfelijke gestorven en mag die niet meer meepraten in het topic. Sorry! Has to be fair for the others too.


Guys ik wil me even excuseren omdat ik zo een slechte host ben dit spelletje. Onverwacht is er een redelijke (geen idee of ik het positief of negatief kan noemen) verandering geweest met mijn gezondheid waardoor ik het nu plots enorm lastig heb.
Me so sorry!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 aug 2014 - 21:48:
Ehm, dit is volgens mij de derde keer dat Bo niet stemt. Volgens de regels ligt ze er dan uit. Wat flink klote is

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 aug 2014 - 21:54:
@Pauline: It's okay. <3 Gezondheid gaat natuurlijk voor alles. No worries!

En dit is flink klote. Ugh.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 18 aug 2014 - 22:38:
Mijn gevoel zegt dat de badside tussen Ivana, Kirsten en Mirthe zit.
Kan het natuurlijk fout hebben, maar ik vind Tamara en Mars niet verdacht, Bo is onschuldig en ja.
maar. kunnen we nu nog wel winnen?

Edit: De reden is dat het me opvalt dat ze elkaar lijken te beschermen.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 18 aug 2014 - 22:42:
@Krewella: dat is de vraag. Er zijn op dit moment enkele dingen onduidelijk. Mag Bodine in het spel blijven, want ze heeft drie keer niet gestemd wat leidt tot inactiviteit en uit het spel gooien. Volgens de regels ten minste. Daarbij weten we niet of er toch een kleine kans is dat de kleine wilde nog goed is. Maar dan nog, hebben eerst de wolven nu een kans om er iemand uit te gooien. Mochten ze de welp eruit gooien, hebben we nog een kans en anders zie ik het er toch somber in voor ons.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 aug 2014 - 22:56:
Dit is gewoon heel klote. Hoewel Bo ons nog zou kunnen helpen, hebben we nu niet veel aan haar aangezien ze zo inactief is. En dan hebben we ook nog een kans dat ze eruit wordt gegooid en dan zijn we helemaal fucked.

Daarnaast hebben we nog zeven spelers. Hoewel de kans groot is dat we er een badsider uit kunnen gooien, zullen we het niet overleven als er morgen een goodsider wordt gelunched.

Ik denk dat we ervan uit moeten gaan dat we dit niet meer kunnen winnen



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18