Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The King of Hell (speeltopic)

DA: The King of Hell (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 aug 2014 - 15:06:
In een dorpje vallen de mensen als vliegen dood neer. Het is chaos in de hemel en het is bijna even erg in de hel. Tot ieders grootste verrassing komen zelfs enkele doden terug tot leven. Of toch voor even. Iedereen wil uitzoeken wat er aan de hand is, hoe het komt dat mensen blijven sterven en hoe het komt dat de doden weer leven. Men gaat met het vingertje wijzen,..
Wie gaat er allemaal moeten sterven voor men er achter komt?
Let the hunt begin!


Dit is het speeltopic van het achttiende potje Dark Age!
Wie twijfelt of ze het spel nog kent of wie helemaal nieuw is kan altijd de regels nog eens nalezen.

Speciaal in dit spelletje:
De kleine wilde: Mag aan het begin van het spel de naam van 1 persoon aan mij doorsturen. Zolang deze persoon leeft is de kleine wilde een normale burger (en probeert die met hen te winnen). Op het moment dat deze persoon dood gaat is de Kleine Wilde een weerwolf en probeert die natuurlijk met hen te winnen. Als die weerwolf is krijgt die de namen van de andere wolven te horen en krijgen ze contact. Andere spelers weten niet wanneer in het spel dit gebeurt.

Rollen:
Goodside
- Dean Winchester - Oppergoodsider
- Sam Winchester - Onsterfelijke
- Chuck Shurley - Waarzegger
- Kevin Tran - Gezegende
- Castiel - Beschermer
- Gabriel - Slet
- Lucifer - Huidenwisselaar
- Bobby Singer - Schrödinger’s cat
- Sheriff Jody Mills - Heks
- Benny Lafitte - Gokker
- Jo Harvelle - Cupido
- Ruby - Kleine wilde

Badside
- Crowley, King of hell - Opperbadsider
- Abaddon - Verhuller
- Lillith - Welp


Deelnemers:
1. Bodine
2. Kirsten (MyReflection)
3. Mars (neversay)

4. Dorien / Captain (CosmicPurple)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Cynthia (Krewella)
7. Julia (MoonRocker)
8. Quinn (1Dlovez)
9. Jennifer (Chayenne)
10. Tamara (xcarrotx)
11. Ivana (1Dzayn)
12. Jamila (Bliebxx)
13. Mirthe (SunriseDream)
14. Josette (realMe)
15. Angela (missxangel)


Het spel begint zondag 10 augustus 2014.
Eerste lynch: Maandag 11/8 – 22.00u
Eerste lunch: Woensdag 13/8 – 11.30u

Specials kunnen vanaf nu gebruikt worden
Tweede lynch: Donderdag 14/8 – 20.00u
Tweede lunch: Vrijdag 15/8 – 20.00u
Derde lynch: Zaterdag 16/8 – 20.00u
Derde lunch: Zondag 17/8 – 20.00u
Vierde lynch: Maandag 18/8 – 20.00u
Vierde lunch: Dinsdag 19/8 – 20.00u

Vijfde lynch: Woensdag 20/8 – 20.00u
Na de eerste lunch kunnen specials gebruikt worden.


Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.
Wie wil kan ook mijn privé nummer vragen om via sms (Belgisch nummer!), WhatsApp of Viber te stemmen. Eventueel kan je ook je stem via Facebook doorgeven, moet je ook maar even in een pbtje vragen.

Veel speelplezier!



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 15 aug 2014 - 22:11:
Even zien. Het kan zijn dat de opperbadiser (julia) voordat ze doodging Jen heeft gescant. Aannemlijk is dat ze dan door heeft gegeven aan haar mede baddie dat het hier om de waarzegger ging. Voor de baddies is dat natuurlijk een cruciale rol en moest die zo snel mogelijk geëlimineerd worden.

Also: Mars en Daan hebben op Jen gestemd voordat er specials gebruikt mochten worden. Zij konden toen dus sws niet niet weten dat Jen de Waarzegger was.
Daarna heeft niemand op Jennifer gestemd geloof ik.
So - Who to blame?

Edit: Ik kan verder geen hints van Jen vinden dat ze iemand heeft gescand die bad is.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 aug 2014 - 23:04:
Ugh, de waarzegger. ;s This totally sucks. We hebben gelukkig de oppergoodsider nog, maar toch blijft het kut dat we de waarzegster kwijt zijn. Ugh.

Het zou inderdaad kunnen dat Julia inderdaad Jennifer heeft gescand, en de badside er toen voor gekozen heeft om haar te lunchen. Een andere optie zou kunnen zijn dat de badside random heeft geluncht. Optie één klinkt voor mij iets aannemelijker, maar dat is meer een gutfeeling.
Verder ben ik een beetje leeg qua theorieën. Ugh. Anyone?

@Tamara: Mag ik even zeggen dat ik het echt heel erg tof vind dat je zo meedoet en meedenkt? ^^ Zeker omdat dit je eerste potje DA is. Yayyy.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 aug 2014 - 9:30:
Oh woow 0.0 ik lig eruit 0.0stomme baside!
Make me proud peepz ^^

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 16 aug 2014 - 9:37:
@mars thanks (: that made my day^^

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 16 aug 2014 - 11:31:
Ik wil even inhaken op het feit dat jullie denken dat Daan geen baddie is, omdat Julia op haar heeft gestemd. Ik weet niet of ik het hier mee eens kan zijn. Julia weet namelijk alleen wie de verhuller is. Het welp en de kleine wilde wist ze niet (tenzij ze die heeft gescant). Daan kan wel een van deze rollen hebben. En ik heb het idee dat we op moeten letten met de kleine wilde, want we weten niet of ze nog goed of al slecht is. Ik schat inderdaad niet dat Daan de verhuller is. Want dan had Julia niet op haar gestemd. Vooral omdat veel mensen zeiden te gaan randommen tussen de ervaren spelers. Dan is het risico te groot om op je mede(wetende)baddie te stemmen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 16 aug 2014 - 12:01:
Ik ben leeg qua theorieën. Je kan niet heel goed een lijn in de verschillende eliminaties vinden en zoals Kirsten al zei moeten we ook rekening houden met de Kleine Wilde omdat we helemaal niet weten waar die nu staat. We hebben dus eigenlijk helemaal geen benul over hoe de badside in elkaar zit en dat kan ontzettend gevaarlijk voor ons worden.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 16 aug 2014 - 13:26:
Natuurlijk kan de stem van Julia op Daan ook een tactiek zijn, zodat we denken dat zij een goodsider is. Alleen dat lijkt me te riskant voorhen.
Tot nu toe zijn Iv en Kirsten de enigen die het spicifiek over de kleine wilde hebben gehad. Iv zegt dat we rekening met haar moeten houden, wat eventueel zou kunnen duiden op het feit dat zij de wilde is maar dat ze nog goed is.
Natuurlijk hoeft dat niet, maar het doet bij mij de belletjes wel rinkelen.

ik vind het heel moeilijk om nu iemand als verdachte te zien.
Opvallend vind ik dat Kirsten Daan als badsider voor de dag laat komen, want ik weet niet precies waarom ze dat zou doen.
To draw attention of het? Idk.

Thoughts?

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 16 aug 2014 - 13:35:
Ik ben het een beetje eens met Cynthia. Ik vind het verdacht dat Kirsten Daan als enige aanwijst, als Daan baddie kan zijn, kunnen Ivana en Cynthia dat ook zijn. Ik heb hier eigenlijk niet een theorie of verklaring voor. (daar ben ik zó slecht in) Als iemand anders dat wel heeft, tell me.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 16 aug 2014 - 13:55:
Het kan misschien zijn dat Kirsten en ik de enige zijn die het over de kleine wilde hebben, maar de anderen zullen hun aandacht er ook zeker op hebben. Ik denk namelijk dat je de rol niet moet onderschatten en dat kan je moeilijk niet met me eens zijn, toch?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 16 aug 2014 - 14:19:
Je moet de rol niet onderschatten, nee. Maar de andere rollen toch ook niet?
Ik zeg niet meteen dat ik zeker weet dat Iv of Kirsten badside zijn - ik probeer alleen dingen aan elkaar te koppelen en op dit moment zijn die 2 voor mij het meest verdacht.
Het kan zo zijn dat Iv gewoon aangeeft dat de rol vande kleine wilde er ook nog is zonder verdere bedoelingen.
Maar daarom vind ik het alsnog verdacht dat Kirsten op Daan ging.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 16 aug 2014 - 14:47:
Dat is waar, Cyn.

Maar goed, ik denk dat we de lynch vandaag maar moeten afwachten, kijken of we daar nog meer informatie uit kunnen halen.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 16 aug 2014 - 14:52:
True dat. ik ga zo weg, daarna uit eten dus ik laat alvast weten dat ik op Kirsten stem. hier boven staat waarom.

Edit: Omdat ik geen andere aanknopingspunten heb op dit moment.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 16 aug 2014 - 14:55:
Hoezo dat ik op Daan ging? Ik heb nog niet gestemd en denk ook niet dat ik op Daan ga stemmen. Ze geeft me een good gevoel, maar waar ik iedereen op wil duiden is dat Julie op het welp of de kleine wilde kan stemmen, maar ook dat zij op Julia kunnen stemmen.

We weten niet hoe de badside samenhangt en als de kleine wilde nog goed is, dan hebben die geen enkele contact met elkaar.
Met andere woorden, we hebben niets en ik weet nog steeds niet wie ik wel en wie niet kan vertrouwen.

Wat ik van Cynthia krijg is dat ik en Ivana verdacht zijn, omdat we realistisch zijn dat we niets van de stemmen van Julia kunnen maken en rekening houden dat we geen flauw idee hebben, hoeveel badsiders we hebben. Dat noem ik nou niet echt een reden tot verdachtmaking.

edit: @Tamara: Ik had het idee dat jullie het vooral over Daan hadden. Van Cynthia en Ivana en van iedereen die op Julia heeft gestemd of waar Julia op heeft gestemd weet je niets.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 16 aug 2014 - 15:45:
Ik moet zo werken en ik ben waarschijnlijk pas weer om 11 uur thuis. Ik stem op Josette. Ik weet namelijk nog niet wie het allemaal wel kunnen zijn, maar Josette staat nog op mijn lijstje met mogelijke baddies. Daarnaast heb ik het idee dat ze redelijk stil is. Dat hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar ik heb er gewoon een bepaald gevoel bij.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 16 aug 2014 - 15:45:
@Kirsten ik bedoel gewoon dat je specifiek over Daan post dat ze best wel een badside kan zijn. Dat is voor mij op dit moment het enige aanknopingspunt, en dat is niet persoonlijk bedoeld hoor.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18