Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The King of Hell (speeltopic)

DA: The King of Hell (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 aug 2014 - 15:06:
In een dorpje vallen de mensen als vliegen dood neer. Het is chaos in de hemel en het is bijna even erg in de hel. Tot ieders grootste verrassing komen zelfs enkele doden terug tot leven. Of toch voor even. Iedereen wil uitzoeken wat er aan de hand is, hoe het komt dat mensen blijven sterven en hoe het komt dat de doden weer leven. Men gaat met het vingertje wijzen,..
Wie gaat er allemaal moeten sterven voor men er achter komt?
Let the hunt begin!


Dit is het speeltopic van het achttiende potje Dark Age!
Wie twijfelt of ze het spel nog kent of wie helemaal nieuw is kan altijd de regels nog eens nalezen.

Speciaal in dit spelletje:
De kleine wilde: Mag aan het begin van het spel de naam van 1 persoon aan mij doorsturen. Zolang deze persoon leeft is de kleine wilde een normale burger (en probeert die met hen te winnen). Op het moment dat deze persoon dood gaat is de Kleine Wilde een weerwolf en probeert die natuurlijk met hen te winnen. Als die weerwolf is krijgt die de namen van de andere wolven te horen en krijgen ze contact. Andere spelers weten niet wanneer in het spel dit gebeurt.

Rollen:
Goodside
- Dean Winchester - Oppergoodsider
- Sam Winchester - Onsterfelijke
- Chuck Shurley - Waarzegger
- Kevin Tran - Gezegende
- Castiel - Beschermer
- Gabriel - Slet
- Lucifer - Huidenwisselaar
- Bobby Singer - Schrödinger’s cat
- Sheriff Jody Mills - Heks
- Benny Lafitte - Gokker
- Jo Harvelle - Cupido
- Ruby - Kleine wilde

Badside
- Crowley, King of hell - Opperbadsider
- Abaddon - Verhuller
- Lillith - Welp


Deelnemers:
1. Bodine
2. Kirsten (MyReflection)
3. Mars (neversay)

4. Dorien / Captain (CosmicPurple)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Cynthia (Krewella)
7. Julia (MoonRocker)
8. Quinn (1Dlovez)
9. Jennifer (Chayenne)
10. Tamara (xcarrotx)
11. Ivana (1Dzayn)
12. Jamila (Bliebxx)
13. Mirthe (SunriseDream)
14. Josette (realMe)
15. Angela (missxangel)


Het spel begint zondag 10 augustus 2014.
Eerste lynch: Maandag 11/8 – 22.00u
Eerste lunch: Woensdag 13/8 – 11.30u

Specials kunnen vanaf nu gebruikt worden
Tweede lynch: Donderdag 14/8 – 20.00u
Tweede lunch: Vrijdag 15/8 – 20.00u
Derde lynch: Zaterdag 16/8 – 20.00u
Derde lunch: Zondag 17/8 – 20.00u
Vierde lynch: Maandag 18/8 – 20.00u
Vierde lunch: Dinsdag 19/8 – 20.00u

Vijfde lynch: Woensdag 20/8 – 20.00u
Na de eerste lunch kunnen specials gebruikt worden.


Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.
Wie wil kan ook mijn privé nummer vragen om via sms (Belgisch nummer!), WhatsApp of Viber te stemmen. Eventueel kan je ook je stem via Facebook doorgeven, moet je ook maar even in een pbtje vragen.

Veel speelplezier!



SunriseDream
SunriseDream

SunriseDream is offline

[68]
SunriseDream zei op 20 aug 2014 - 20:01:
Ik heb op cynthia gestemd want ik heb geen lekker gevoel van haar.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 aug 2014 - 20:20:
Hmmm, dan volg ik jullie maar en hoop ik dat we het goed hebben. *fingers crossed* Ik heb zelf namelijk echt geen idee op wie ik zou moeten stemmen.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 20 aug 2014 - 20:26:
Als iedereen gestemd heeft, krijgen we dan vandaag nog de uitslag? Ondanks dat er in de beginpost staat dat morgen de lynch pas is.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 20 aug 2014 - 20:45:
That's too bad - het was een leuk potje ^^
Hopen dat de lynch nog komt.
I wanna know if my feeling was right the whole time.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 20 aug 2014 - 22:11:
Kirsten – Cynthia [0]
Mars – Cynthia [0]
Cynthia – Ivana [3]
Ivana – Cynthia [1]
Mirthe – Cynthia [0]

Vandaag was het feest. Abbadon en Ruby kwamen Lillith tegen. Met ze’n drietjes wandelden ze verder. Bobby konden ze niet vermoorden dus waarom zouden ze ook maar een poging doen?
Nee, vandaag stond Jo op hun lijstje. Lillith had daar nog een afrekening mee. Vorige keer was die verdomde sherrif ertussen gekomen maar vandaag zou dat niet het geval zijn. Neenee. Vandaag was het Jo’s laatste dag op deze wereld.
Ze gingen het gebouw binnen waar Jo en Bobby zich verschanst hielden. Toen ze binnen kwamen waren ze getuige van een meningsverschil tussen Bobby en Jo. Neenee, Bobby zou dit niet mogen doen voor hen.
Abbadon en Ruby gingen zich wel met hem bezig houden terwijl Lillith met Jo afrekende.
En zo kwam het dat ook Jo stierf. De wereld kon niet meer gered worden van demonen. Vanaf nu hadden die vrij spel.

Vandaag is Cynthia geluncht. Zij was Jo Harvelle, onze cupido.

Het spel is bij deze ook afgelopen.

Een klein applausje voor onze overlevers:
Mirthe als Bobby Singer, Schrödinger’s cat
Kirsten als Lillith, het welp
Mars als Abbadon, de verhuller
en Ivana als Ruby, de kleine wilde.


Jullie hebben super gespeeld.
Mijn excuses dat ik niet de beste host was maar ik hoop dat jullie er toch nog van hebben kunnen genieten.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 aug 2014 - 22:12:
BADSIDE FTW!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 aug 2014 - 22:12:
Bam, eerste keer dat ik het hele spel meespeel en meteen wint mijn kant haha

@kirsten BADSIDE FTW

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 aug 2014 - 22:18:
@Pauline: It's okay ^^ Natuurlijk hebben we ervan kunnen genieten. Je fluffs waren geweldig and all. No worries. You did fine. <3

YES BADDIES FTW. Dit was m'n eerste keer badside en ik vond het echt zo leuk. Badside is veel leuker dan de goodside. ;''Whooops. Sorry to the people that trusted me. <3

@kirsten: Wist jij dat Ivana en ik baddies waren? Want wij wisten iig wel dat jij het welp was. Ofja we wisten het 80% zeker, aangezien je wel wat hints naar ons toe had laten vallen haha.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 20 aug 2014 - 22:19:
Ivana *highfive*

Lilith is amazing. I love her character.

Mag ik een compliment maken naar Cynthia voor de laatste hele slimme zet van het koppelen van mij en Ivana op het laatste moment. Je hebt het echt prima uitgekozen. Als je plan gelukt was, was het nog beter geweest. Mijn complimenten.

Daarbij vind ik dat er dit potje goed gespeeld is en dat het ook een relatief moeilijk potje was. Dus ik denk dat er flink wat spelers goed gegroeid zijn.

Nu ga ik een hoekje zoeken om me te verstoppen voordat mijn zusje me komt vermoorden omdat ze me blindelings vertrouwde. En ik toch niet helemaal aan haar kant stond.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 20 aug 2014 - 22:24:
@ Mars: ik heb in het begin heel erg getwijfeld. Maar iedereen viel als bosjes weg. Mars wist ik op een bepaald moment zeker, maar Ivana niet. Maar van sommige wist ik dat ze zeker goodside waren. dus op een bepaald moment wel 80%. Het enige wat ik niet wist is hoeveel baddies er waren en welke rol wie van jullie precies had.
Misschien is dat een tip voor de volgende. Als er een welp in zit en er komt ineens een slechterik bij door een kleine wilde of de omzetter. Dat het welp dan niet de naam te weten krijgt, maar wel dat hij een medegenoot krijgt. Dan weet zij ongeveer waar ze aan toe is en kan ze daar haar tactieken op inzetten.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 aug 2014 - 22:25:
Ik wil ook nog even iedereen complimenteren: jullie hebben het allemaal super goed gedaan. ^^ Ik vond het echt leuk om met jullie te spelen. Ikzelf heb er ook erg veel van geleerd. Het was echt leuk. <3

Edit; ik dacht inderdaad dat jij mijn rol wist. ^^ Awesome. Oh btw is het niet een beter idee dat het welp ook de badsiders kan scannen. Dus als het welp de naam en de rol van een badsider goed heeft, dat hij dan met diegene in contact mag staan. Of met alle badsiders?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 aug 2014 - 22:29:
Ik was al best wel snel badside tho. Toen Do doodging werd ik badside

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 20 aug 2014 - 22:31:
@ Mars: Zoiets kan misschien ook. Want het was echt lastig. Ik kon geen enkele theorie met jullie uitzetten of hints geven als ik ze wel wist. Vandaar mijn laatste berichtje over cupido. Want sorry Cynthia, maar ik heb geprobeerd je te lunchen.

Ik zal eens gaan nadenken over de rol van de welp of ik die een keer aan zal passen. Daarbij loop ik zoiezo een beetje in de knoop met mijn rollen. Want ik wil eigenlijk alleen maar specials, maar sommige specials wil ik er niet in hebben. Dus ik denk dat er toch gewone tovenaars in komen te zitten.

edit: Ivana echt. Dan had het spel toch al veel eerder afgelopen moeten zijn. Want we zijn met zijn zessen overgebleven en toen waren er drie badside. Of heb ik het nu verkeerd. Daardoor raakte ik in de war met hoeveel we waren.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 aug 2014 - 22:32:
Ja oh my god. Dat was echt de geniaalste laatste zet van Julia. Er was een moment van een half uurtje ofzo? Dat ik dacht: oh shit, nu ben ik alleen. Maar... Toen kreeg ik te horen dat de laatste kill van Julia de kleine wilde had losgelaten. Dus toen was ik blij, of course. ^^
Julia en ik waren nog helemaal boos dat Ivana niet gelyncht was. x'D Want als Bodine haar stem had ingestuurd (zoals ze in het topic had gezet) dan was Ivana dood geweest. Gheghe.

Edit; @Kirsten Ja, normaal gesproken wel. Maar omdat wij het welp alsnog konden lunchen... En het koppeltje eruit gelyncht kon worden, was het nog niet het einde.
Edit2: @Kirsten: Oeh ja, lijkt me een goed plan!

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 20 aug 2014 - 22:36:
Gelukkig maar dan dat Ivana nog niet was overleden.

Mijn zusje reageert nog niet. Ik verwachtte een storm naar beneden omdat ze boos zou zijn. Maar ik zal haar dadelijk wel mijn theorieën en alles uitleggen en het potje nog eens met haar doorlopen, zodat ze de volgende keer actiever kan zijn.
daarom verdedigde ik Mirthe ook. I look after her. Plus op een bepaald moment wist ik dat ze Schrödinger’s cat was. Dus ik wist dat we haar toch niet meer konden vermoorden.

edit: @Mars: maar er was nog geen koppeltje. Die is er gisteren pas gekomen. En er staat in de regels dat badside gelijk aan goodside badside heeft gewonnen. Dus ik zie die regel ondanks dat er nog heel wat kan gebeuren. Maar Pauline heeft het anders gezien en daardoor mij in de war gebracht. Verder vind ik dat Pauline goed heeft gehost.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18