Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The King of Hell (speeltopic)

DA: The King of Hell (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 aug 2014 - 15:06:
In een dorpje vallen de mensen als vliegen dood neer. Het is chaos in de hemel en het is bijna even erg in de hel. Tot ieders grootste verrassing komen zelfs enkele doden terug tot leven. Of toch voor even. Iedereen wil uitzoeken wat er aan de hand is, hoe het komt dat mensen blijven sterven en hoe het komt dat de doden weer leven. Men gaat met het vingertje wijzen,..
Wie gaat er allemaal moeten sterven voor men er achter komt?
Let the hunt begin!


Dit is het speeltopic van het achttiende potje Dark Age!
Wie twijfelt of ze het spel nog kent of wie helemaal nieuw is kan altijd de regels nog eens nalezen.

Speciaal in dit spelletje:
De kleine wilde: Mag aan het begin van het spel de naam van 1 persoon aan mij doorsturen. Zolang deze persoon leeft is de kleine wilde een normale burger (en probeert die met hen te winnen). Op het moment dat deze persoon dood gaat is de Kleine Wilde een weerwolf en probeert die natuurlijk met hen te winnen. Als die weerwolf is krijgt die de namen van de andere wolven te horen en krijgen ze contact. Andere spelers weten niet wanneer in het spel dit gebeurt.

Rollen:
Goodside
- Dean Winchester - Oppergoodsider
- Sam Winchester - Onsterfelijke
- Chuck Shurley - Waarzegger
- Kevin Tran - Gezegende
- Castiel - Beschermer
- Gabriel - Slet
- Lucifer - Huidenwisselaar
- Bobby Singer - Schrödinger’s cat
- Sheriff Jody Mills - Heks
- Benny Lafitte - Gokker
- Jo Harvelle - Cupido
- Ruby - Kleine wilde

Badside
- Crowley, King of hell - Opperbadsider
- Abaddon - Verhuller
- Lillith - Welp


Deelnemers:
1. Bodine
2. Kirsten (MyReflection)
3. Mars (neversay)

4. Dorien / Captain (CosmicPurple)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Cynthia (Krewella)
7. Julia (MoonRocker)
8. Quinn (1Dlovez)
9. Jennifer (Chayenne)
10. Tamara (xcarrotx)
11. Ivana (1Dzayn)
12. Jamila (Bliebxx)
13. Mirthe (SunriseDream)
14. Josette (realMe)
15. Angela (missxangel)


Het spel begint zondag 10 augustus 2014.
Eerste lynch: Maandag 11/8 – 22.00u
Eerste lunch: Woensdag 13/8 – 11.30u

Specials kunnen vanaf nu gebruikt worden
Tweede lynch: Donderdag 14/8 – 20.00u
Tweede lunch: Vrijdag 15/8 – 20.00u
Derde lynch: Zaterdag 16/8 – 20.00u
Derde lunch: Zondag 17/8 – 20.00u
Vierde lynch: Maandag 18/8 – 20.00u
Vierde lunch: Dinsdag 19/8 – 20.00u

Vijfde lynch: Woensdag 20/8 – 20.00u
Na de eerste lunch kunnen specials gebruikt worden.


Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.
Wie wil kan ook mijn privé nummer vragen om via sms (Belgisch nummer!), WhatsApp of Viber te stemmen. Eventueel kan je ook je stem via Facebook doorgeven, moet je ook maar even in een pbtje vragen.

Veel speelplezier!



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 aug 2014 - 20:54:
Pfoee ik was een het werk and i forgot
Ik heb maar gerandomd, en die kwam uit op 10, so sorry tamara.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 14 aug 2014 - 21:02:
Ik was helemaal vergeten te stemmen! Mijn stem gaat uit naar bodine, zij zei dat ze ivana zou stemmen maar ik vind haar helemaal niet verdacht. Er zijn natuurlijk meer mensen die op haar stemmen maar zij is blijven hangen toen ik snel het toppic doorlas, bodine is een ervaren speler en de kans is heel erg klein dat ivana badside is. Dus het is niet de slimste stem (vind ik)
Daarom dus.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 14 aug 2014 - 21:20:
Bodine – Bodine [2]
Kirsten – Cynthia [1]
Mars – Kirsten [0]
Dorien – Julia [0]
Daan – Josette [2]
Cynthia – Julia [1]
Julia – Daan [3]
Jennifer – Tamara [0]
Tamara – Bodine [1]
Ivana – Julia [2]
Jamila – Ivana [0]
Mirthe – Ivana [0]
Josette – Daan [1]

Bobby zat op een bankje te denken. Misschien zou hij beter eens op zoek gaan naar Sam en Dean. Onmogelijk dat die hier niet zouden zijn, er hing hier iets vreemd in de lucht.
Hij dacht in de verte iemand te herkennen.
“Nee, dit kan niet.” Zei hij tegen zichzelf maar toen hij nog wat beter keek zag hij dat hij toch gelijk had. Hij nam zijn mes. Op een of andere manier had hij dat mee toen hij hier was gekomen.
Bobby bleef nog even zitten om toch maar zeker te zijn. Hij wilde geen onschuldige mensen vermoorden.

Nietsvermoedend bleef de man aan de overkant verder wandelen. Normaal had hij dit al lang zien aankomen maar hij was te diep in gedachten verzonken.
Wat was dat witte licht toch waarmee iedereen verscheen en verdween?
Hoe koos het zijn slachtoffers uit?
Oh hell, wat maakt het ook uit, zolang hij maar niet het volgende slachtoffer zou zijn. En inderdaad, dat zou ook niet gebeuren. Er werd een mes in zijn hart geduwd. Hij had nog net tijd genoeg om zich om te draaien en in de ogen van zijn moordenaar te kijken. Bobby Singer. Die was dus ook terug.

Crowley viel dood neer.

Vandaag is Julia gelyncht. Zij was Crowley, de King of Hell, de opperbadsider.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 aug 2014 - 21:25:
ARE YOU KIDDING ME!?
Oké succes.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 14 aug 2014 - 21:26:
Waow this is good ^^ Met een beetje geluk is er nu nog maar één baddie over. Tenzij de Welp er al bij zit, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Okay for now: Ivana, Cynthia en Dorien verdenk ik totaal niet, aangezien zij op Julia stemde. En ik neem aan dat je niet op je mede-baddie gaat stemmen. Dus. Dat.
Verder valt me ook op dat Josette (net zoals Julia) op Daan stemde. Het hoeft niets te betekenen, maar het is wel een beetje verdacht.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 14 aug 2014 - 21:29:
Yes de eerste badsider is eruit. Nu speuren naar de andere twee of drie.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 14 aug 2014 - 21:35:
Op het moment dat Crowley werd neergestoken was er nog iemand in de buurt. Die had alles vanuit een portier gade geslaan en was blij dat iemand het op zich had genomen om Crowley te vermoorden.
Jammer genoeg voor deze stille voyeur had de King of Hell hem gezien. Vlak voor zijn dood had hij een signaal naar andere demons uitgestuurd om hem te vermoorden. Enkele uren later was dat dan ook gebeurt.
Gabriel had het niet eens zien aankomen.

De opperbadsider heeft Dorien meegenomen in haar dood. Zij was Gabriel, de slet.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 aug 2014 - 21:42:
You know what? I can live with this n.n
Adios, homies! Make me proud!

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 14 aug 2014 - 21:43:
we'll do captain.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 aug 2014 - 21:44:
Shit, een goodsider minder. Wel goed dat er tenminste een badsider uit is

We moeten nu trouwens ook wel de kleine wilde in de gaten houden jongens. Nu er meerdere mensen al zijn gestorven.....

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 aug 2014 - 22:53:
YAAAY GOOD WORK
(K heb trouwens een manier gevonden om de spoilers buiten de deurnte houden: Ik lees het stukje gewoon niet ^^)
Wel jammer dat dorien eruit ligt
Maargoed nu kunnen we een beetje verbanden gaan leggen of niet?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 aug 2014 - 22:58:
Ik ben een sukkel, mijn excuses. Druk, druk, druk met m'n commissie. Totaal vergeten te stemmen. Not that it would've mattered. Sorry.

SunriseDream
SunriseDream

SunriseDream is offline

[68]
SunriseDream zei op 14 aug 2014 - 23:06:
Eindelijk een badsider

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 aug 2014 - 23:43:
Wel onzettend jammer dat we geen slet meer hebben (want ik hou van de slet <3, en van Gabe, maar da's een oneerlijk criterium bij dit potje), maar aan de andere kant liever haar dan bepaalde andere specials.
EN WE HEBBEN DE OPPERBADSIDER! WOOHOO! (wat ik nóg leuker had gevonden als het niet Crowley was geweest, cause he's my little baby and deservies to be loved)

Oh, en het Supernatural fandom heeft hier vast een gif voor, maar ik vind deze veel beter.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 aug 2014 - 23:43:
(en mijn internet had weer de hik)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16